Nisem tega delal na Mazdi, sem pa na drugem avtomobilu in ... nikoli vec. Voznja postane povsem neudobna, poskakovanje cez vsako cestno neravnino, kamencek ... Ja, drzi pa se kot gokard, ampak priblizno tako se tudi pelje. Za 10 minut tiscat je fino, za 1000 km potovanje pa muka (sploh ce se ne vozis pretezno le po avtocestah).
Imam na eni M6 znižane (30 in 25 mm) in na drugi M6 običajne, pa nimam take izkušnje, kot si jo opisal ti. Obe se vozita zelo podobno-udobno, pa sem vozil z obema zimske 17" in letne 19".
Je mogoče kdo na forumu ki je menjal vzmeti na mazdi 6 (letnik od 2014 naprej) z nižjimi? Nekaj sem razmisljal da bi spustil nizje z eibach vzmetmi, spredaj 30, zadaj 25.
Avto je še bolj zalepljen na cesto, izgleda še boljši, ne moreš pa pri nižjih vzmeteh montirat kljuke (edini večji minus, poleg tega da lažje zahaklaš kakšen robnik pri parkiranju).
Žal ali na srečo Janez ve, kako se v Bruslju in posledično v Sloveniji pripravljajo predpisi, ki nam grenijo življenje. 😏
Težave so kar velike, rešitev pa, če mene vprašate, ni prav veliko oziroma jih ne bomo veseli. Ena takih so DPF filter, i-stop, senzoski ventili tlaka ... kar nas vse udari po žepu. To pa je šele začetek. 😩
Bom videl kak se bojo obnesle. Nisem nevam kak dirkač zato sem vzel 120ko namesto 165ke😉. Sem gledal ja pa sem se odlocil pol kr za Toyo gkede na ugodno ceno in po testih so bile slabse med najboljšimi.
Bolj me skrbi za zimske (16")ker se vsak dan vozim čez Podmejo na šiht. Kdor pozna cesto in se je v zimskih razmerah vozu tam ve da ni vedno spucan in je dostikrat žurka na cest😂
1. G120 ali G165, praktično isti motor do 4.000 obratov
2. imamo na enaki M3 pozimi 16" Dunlop Winter Sport 5 in so odlične
Že 149ic ponavljam, da je trde delce zelo tezko vdihnit vase, veliko lazje bos vdihnil vase delce, ki se delajo med regeneracijo, ker so manjsi...
Dpf filter je samo neka trzna muha, sam zato, da se delajo problemi, da se cim manj kilometrov nardi z avtom, da cimprej spet kupis drugega, da ti crkujejo drugi deli po motorju... Itd...
Pa se marsikaj bolj strupenega vdihavamo vase, pa je javnost o marsicemu tiho...
Ja se strinjam, marsikaj še ni dognano. In razvite države forsirajo nove tehnologije tudi zato, da so ves čas v konkurenčni prednosti. Nemci so zelo glasni glede varovanja okolja in potrebnega uvajanja bolj čistih tehnologij, hkrati pa vse umazane in odslužene naprave brez slabe vesti izvažajo ven, tudi odslužene avte.
To smo že rešili med kovidom. Moje pravice-moje telo. Tako, da ne mi pametovati in biti nekaj pokroviteljski. s temi forami. Kar se tiče kolegialnostii do drugih je to preteklost. S tem smo končali. 😉
Egoistično je meni zvenelo tudi marsikaj med kovid epidemijo. Pa so nekateri pametoval nekaj. Evo
vam kontra. 😊
Sicer pa, sem se pravkar vrnil s kosila, kjer so bili prisotni razno razni predavatelji na faksih( svak, ki je doktor znanosti fizike in elektrotehnike ima danes rojstni dan). In je nanesla beseda tudi na to temo električni avtomobili, ekologija in podobno sranje. In sem samo dobil potrdilo od skoraj vseh, da je to navadno odiranje naivega folka, narejenega je na tem področju pa bore malo. In glej ga zlomka, dva od njih vozita prastare dizel mercedese. Tako, da ja vi kar kupujte električne avte in drugo eko sranje in polnite žepe elite.
Jaz se bom še naprej, lepo vozil z umazanim dizlom.😉
Ja, v nekem smislu podobna situacija s covid. Zaradi nekaj % ljudi, ki ne upoštevajo pravil, najebajo potem vsi, ko so oblasti primorane uvesti še strožje ukrepe in nadzor. V tem primeru dpf pa bodo zaradi mnogih odstranjenih dpf filtrov dražji tehnični pregledi (dodatne merilne naprave, daljši čas pregleda), sem prepričan da za vse, tudi za nas lastnike bencinarjev.😔
Glede "okolju prijaznih" električnih vozil se bi pa kar strinjal, ker umazanija nastaja, sicer na drugih koncih sveta, da je potem pri nas čisto. Ampak dpf filtri pa imajo učinek, tako kot filtri na termoelektrarnah, cigaretah, itd. 🙂
@Alex, jaz bi odstranjen filter spravil za vsak slučaj, ker boš moral sicer kmalu kupiti novega. 😁
"Podatkov o tem, koliko vozil je pri nas z odstranjenim ali predelanim filtrom trdnih delcev, na tehničnih pregledih nimamo, je pa že kar nekaj primerov, ko so prometni policisti tovrstne manipulacije odkrili pri nadzorih prometa tovornih vozil in prevoznike tudi oglobili"
Najbolj se mi zdi bedasto po eni strani, da nas v EU dobesedno posiljujejo z nekimi eko natego (od prevoza do hrane) medtem, ko v Ameriki in sploh pa Afriki recimo sploh ne vedo, kaj je katalizator ali dpf filter.
Smo res sužnji elite v vseh pogledih v tej zblojeni Evropi
Ne piše se nam dobro.
Vsak od nas se lahko preseli v Afriko, obratno bolj težko. 😉 Smo na istem čolnu (Zemlja). Ali bomo uspeli stopiti skupaj in spremenili določene dolgoročno nevzdržne navade, ali ne, je veliko vprašanje. Sam menim da ne oz. ne bo šlo na lep način, ker smo egoistična bitja in se nismo pripravljeni zlahka odreči svojim privilegijem.
Pred štirimi leti sem poslušal predavanja ... sodobna sežigalnica odpadkov za potrebe Ljubljane in njene okolice toplotne moči 24 MW bi povzročala škodljive emisije v rangu emisij nekaj vozil SUV.
Kako že gre tista znana? Moj avto-moje pravice-moja odločitev. 😉 Mislim, da bi moralo to biti to, kdo bo kaj uporabljal stvar posameznikove odločitve. 😊
Da, pravice, dokler s svojimi pravicami ne posegam v pravice drugih 😉 (pravice do zdravega zraka)
Predlagam, da odstraniš dpf, na auspuh pa montiraj cev in jo spelji v svojo kabino. To bilo zame sprejemljivo. 🙂
A ko grem jaz s svojo staro 6-ko (brez dpf-ja) in vozim za delavskim kombijem(brez dpf-ja, ki kadi kot dimnik) je pa ekološko? Pa ko pride čezoceanska ladja v Koper v pristanišče prinese eko zrak? Dajte, nehajte ga že enkrat srati. Cela afrika, južna amerika in Avstralija je brez dpf-jev. Dobro nas lupijo tej eko lobiji. Ta greta in njej podobni so čisti nateg. 😉
Vse to je res. Res je tudi, da brez sprememb naših navad (močnem zmanjšanju trošenja goriv, vožnje) ali alternativno upoštevanju ukrepov (na primer uporabe dpf filtrov) počasi tonemo v lastni greznici.
Torej alternativa prenehanja uporabe avtomobilov je uporaba avtomobilov, ki imajo ustrezne filtre. Ti Alex pa govoriš o temu: dajmo iti na star način naprej, dokler bo šlo, bo šlo, saj za naše zanamce nas itak ne briga ... naj se zastrupijo v naših iztrebkih. 😔
Si kaj razmišljal, da bi še gospodinjske in druge smeti zmetal na cesto ali jih skuril v peči in ne bi bilo treba plačevati komunale? Pa recimo kanalizacijo speljal kar na dvorišče? 😉
Namesto v dpfu filtru se sedaj pm delci umazane Mazde zbirajo v plučih voznikov za tabo, sosedov,... super rešitev. 🙃
Kot sem že napisal, so precej izboljšali zvok bose-ja v tej mazdi napram prej.
Basa je sedaj skoraj celo preveč, tako, da je za moj okus optimalna nastavitev na 0 ali pa še bolje na - 1. Edino visokotonci spredaj so še vedno šibka točka bose-a. Že samo z menjavo le-teh bi bil zvok izvrsten. Tudi moči se mi zdi, da je več kot prej.
Hudič pri zvoku je tudi v tem, da imajo različni posnetki/postaje različno (dodatno) ojačane določene frekvence (da se sliši tudi na slušalkah/telefonih dokaj v redu). Zato vsak boljši sistem ob tako uničenem viru zvoka (vhodnem signalu) ne more zveneti posebej dobro (recimo preveč "razpackanih" basov). Potem je tukaj akustika prostora, ki močno vpliva na zvočno sliko. Visok šofer, ki ima glavo pritisnjeno ob strop sliši drugače kot nizek, ki jo ima na sredini prostora, ali potnik na zadnjem sedežu.
V M3 in M6 imamo tudi mi jakost basov znižano (mislim da na 1/4), ker ne maram zapackane zvočne slike.
Najprej vodno brušenje z papirjem 500,nato 800,1200,2000. Polirna pasta Menzerna 400,2500,3500. Vse delani z DeWALT polirno mašino. Na koncu 3 roke polakirano z posebnim dvo- komponentnim (anti UV) prozornim akrilnim lakom. Nato lak zopet pobrušen z papirjem 800, 1200,2000.
Še enkrat na koncu vse polirano po enakem postopku kot na, začetku.
Izgleda komplicirano, a gre vse skupaj dokaj hitro. 😊
Sedaj bi moralo bit par let mir.
In koliko to (poliranje, lakiranje komplet 2 žarometov) pride za prijatelje? In koliko časa traja? 🙂
JAz sem tud skoraj 10 let imel original plin notri. Zamenjal so ga šele, ko je odletel kompresor klime.
To pa je povezano - kompresor lahko zariba zaradi premalo plina. Če se ne motim je plinu primešano tudi olje za mazanje kompresorja. Torej je verjetno priporočljivo na nekaj let preveriti količino in kakovost plina (vsebnost olja in vlage), ga prečistiti in dodati.
Kam pa ostali vozit novejše Mazde na kontrolo plina v klimi? Gre za novi plin, ki je precej drag. Ali pač pustite da dela kolikor časa pač bo?
Pred nekaj leti mi je dober avtoelektričar rekel, da z japonci praktično ni težav s puščanjem plina, razen če so bili karabolirani.
Pri Hondi sem dal plin prvič preveriti po 8-ih letih oz. 160.000 prevoženih km. Ni ga bilo več 100%, ampak še dovolj za delovanje - plin se je posrkal iz sistema, prečistil in spustil nazaj v sistem. Podobno sem storil z Opel Corso prvo preverbo pri 10 letih starosti in 70.000 prevoženih km.
Pri Mazdah (starih 3-5 let), ki jih imam v zadnjih letih, se s klimami (plinom) še nisem ukvarjal, razen letnega menjanja kabinskih filtrov (to naredim junija, po upadu velikih koncentracij cvetnega prahu) in razkuževanja uparjalnikov. V uparjalniku vozil, ki se redko uporabljajo, se rade zaredijo bakterije, kar se je zgodilo pri enem avtu med korono.
... da se boriš proti korupciji v zdravstvu z zastonj počitnicami na jahti enaga največjih dobaviteljev, da podpiraš ideje o glupih davkih, da kritiziraš vse kar je javnega, hkrati pa privatni zavod Rudolfovo spremeniš v javnega ...
Saj res, kje pa je naš kolega @Alex? Že 1 mesec se ni oglasil ... 😮
Je mogoče kdo gledal kakšne teste za letne R19? Sem v postopku nakupa 225/45/R19 za M6 in ne najdem nikjer testov za R19. Nazadnje ko sem se pogovarjal z vulkanizerjem je rekel, da če so R16 OK, ni nujno da so tudi R19 itd.
Glede na to, da tale vulkanizer veliko ve, naj pove še katere 19" gume. 😁
Si pa mislim, da je poleg preseka odvisno še od širine in višine gum.
Sam sem se odločal med Kumho za 400€ in Michelin za 800€. Vse vmes je po mojem OK, velja pa univerzalno načelo, kolikor denarja, toliko muzike. 😊
Za trenutek sem se (spet) počutu napadenega s temi 9 litri ampak mi je ravno danes po 12 tisoč prevoženih od zadnjega servisa padla poraba na 8.9 tako da vse kul
Lado, moraš nabavit G194, ki izklaplja cilindre ... 😁
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Mazda 6 ima koeficient upora cca 0,28, medtem ko ima CX-5 cca 0,33.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani