Jaz se tudi malo nagibam na isto kar ima @Bini, se pravi kleber. Nekako po zadnjih testih so takoj za prvimi tremi (se pravi so 4.), conovno pa 50eur manj po komadu.
Na sestki sem bil zadovoljen z dunlopkami medtem, ko mi continentalke nekako niso bile vsec. (govorim za zimske)
Trenutno so pa gor original bridgestone, ki mi pa se mi zdijo, da na mokri cesti zelo zelo slabo drzijo ( @Bini imas iste? si zadovoljen?)
Sedaj sem ze 2 krat dobil obvestilo "Low Batter Risk. Start Vehicle to Charge 12V Battery". Ni neki novega, saj je pogost "problem" vsaj kar po forumih opazam. Je pa zanimivo, da do tega dokaj hitro pride. Recimo pucas avto in v cca. 20 minutah to dobis. Ta teden sem imel vecinoma kratke voznje (2km) in se je pojavilo. Saj pol naredis malo dalso voznjo (10 min+) in je ok.
Je pa veliko jih imelo problem, ko je bil lockdown in se 2-3 tedne niso vozili in jim potem avto ni vzgal.
@Bini Skyactive X nima (nikol ni mel) deaktivacijo cilindrov. To ima Skyactive G.
Jaz imam po racunalniku porabo 6,5 na poraba.com pa 6,9. Sedaj ce grem v LJ cez Smrecje je v eno smer ponavadi cca. 6l nazaj pa slabih 7l. Danes sem sel cez Skofjo Loko, je na koncu voznje (ko ugasnes se izpise povprecna poraba) bla povprecna poraba 5.4.
Sam sem zaenkrat zelo zadovoljen z masino in za moje potrebe je ok. Je pa nekaj res .... pospesuje ok ni pa tistega kicka kot ga ma turbo ali dizel. Recimo pri C4 ki ima 1,2 masino ampak je turbo imas obcutek, da full bolj pospesi. Toda to je samo obcutek.
Moram pa neki povedat .... avto NI narejen za velike ljudi. Sam sem 170 in imam dovolj placa. Sodelavec je 202 .... kar zanimivo kako sedi
jaz sem glede teh letnic čist zmeden. Je verjetno, da 12 let stara M6 armaturka ni tolk dobra kot praktično nova v CX30. Saj se trendi skos spreminjajo in pred 10 leti je bilo nekaj drugega všečno kot danes - velik gumbov, velike sredinske konzole, svetleči materiali, itd... takrat je bilo trendy, danes pač ne in vsi se strinjamo, da je minimalizem bolj priročen in posledično lepši.
2009 pa 2021 ... ups
ja casi se spreminjajo, vcas so bli se dizli full popularni 🤪🙊
Nisem nic uporabil (se). Ne vem pri meni je vedno, tako da sem neki pameten kaj bom potem se mi pa nic ne da Ze tisto mrezico za spredi gledam, da narocim pa se se nisem spravil.
Mocno dvomim, da bom karkoli mazal plastiko. Mogoce, ce cez nekaj let res zbledi da bi probal ta meguiar.
Gre ok z avtomatikom. Ni pa nekaj, da bi te na stol limalo Prehiteva se brez tezav, na AC brez problema gre iz 130 na 160. Jaz nas samo mocjo nimam nekaj pripomb.
Kot sem (nekaj strani nazaj ze) omenil je par hib tega avtomatika. Moti me recimo, da ob pocasnem pospesevanju (oz. speljevanju) prehitro prestavlja visje in je nekako cuden obcutek. To se ne opazi ce malo bolj mocno (se vedno nic pretirano) speljes.
In pa obcasno (res res redko), se malo zgubi oz. ga presenetis in nekako kot da bi prestavil dol ampak bi moral gor in pol prec prestavlja gor, ampak to sem opazil tudi na citroenu in peugeot. Mi je pa to pri 5k prevozenih se zgodilo cca 3krat.
Potem recimo ena tecna stvar je ko imas radarski tempomat (recimo na 140) in so pocasnejsi pred tabo vozi lepo v 6. Ko se umaknejo pa ubrise prvo v 5 in potem se v 4, da na polno zatuli za 2 sekundi, nato v 5 in potem v 6 in naprej lepo pelje. Tole sekundno prestavljanje v 4 se mi zdi nepotrebno. To ponavadi resim tako, da dam v manual in pustim ves cas v 6
Pa start-stop se kdaj mal v BV vklopi po nepotrebnem. Recimo ko se blizas kriziscu in pocasi ustavljas pa gledas ce je prosto se vklopi in vidis da je frej pa prec nazaj prizge.
Aja je pa nekaj kar pa vsi opozarjajo (jaz na srecom se nisem opazil).
Steklo pri stevcih je NORO obcutljivo in se takoj spraska.
@Bini jaz imam X186 in sem zadovoljen. Ce pac pri sebi razcistis, da ni to turbo (ali dizel) in ce hoces da gre rabis v obrate je to to. Je pa res da imam avtomatika, ki sam poskrbi, da gre v obrate Je pa res, da ko slisis 2.0 186 konjev, pricakujes nekako bolj brutalne pospeske, kot dejansko potem so. Mislim, pa da za tak avto je cisto dovolj moci.
Zdaj tole kar je @Janez007 napisal se ne strinjam cist. OK primerjam 2009 Mazdo6 z 2021 CX30 ... notranjost od CX30 je noro bolsa od 20019 M6 Predvidevam da 2021 Mazda6 ni vec isto kot 2009
Ker se vecinoma vozim sam mi zracniki niso problem. Ze na M6 sem vedno vse usmeril stran od sebe in je bilo vse ok.
Glede plastike ... nekateri so omenjali produkt od Meguiars:
Ne najdem točnega odgovora na to vprašanje...vem, da core ima dnevne halogenke, ostale LED, plus pa je potem očitno enako? Vem da ima style matrične, zato pa bi najraje imel style, upam da bo čez par mesecev tudi kakšna g150 style, če ne bom pač g122 vzel, načeloma mi bo dovolj ampak bi raje vzel 150, če bi lahko izbiral.
Mislem ce gledas zalogo je malo BV gledat. Pojdi v salon in povej kaj bi rad.
Mojega nikjer ni blo, so pogledali, je bil na Nizozemskem in cez 20 dni pri nas. Tako vsaj to ce je mogoce v skladiscu na Nizozemskem.
Kaufen Sie [2 Stück] CDEFG für CX30 CX-30 Front Kühlergrille Frills Frontstoßstangenmaske Auto Grill Modifiziertes Zubehör im Auto & Motorrad-Shop auf Amazon.de. Große Auswahl und Gratis Lieferung...
Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...
uvozit iz USA 2.5 Turbo saj vem da je nemogoce ... samo bi bilo pa top
Tako nekako kot je @mito3000 napisal. Obcasno res malo pocuka in pa zvok motorja je tam ob cca. 2k obratih rahlo prasketajoc (kot nek drone). Ampak ta zvok je prisoten tudi ce nimas gasa (vozis po klancu navzdol) in je isti zvok.
Mogoče pa je razlog v tem, da sredinske črte pri nas so (kakršne so že), rob vozišča pa dostikrat ni označen s črto ...
Tole z odbijanjen med crtama je kar pogost problem povsod in pri vseh znamkah. Kak ford, kia, ... se naj bi vsi odbijal
Je pa to ko dejansko probas kar smesno. Avto lepo vozi za vozilom, ampak gre kar precej desno in potem se enkrat odloci in gre precej levo in potem spet desno, .... prov dejansko vozi "po sredini" samo da vijuga levo pa desno.
Lane assist ni uporaben za to da avto sam vozi Je mazda tudi sama rekla da lane assist ni za to da ti bo sam vozil ampak samo pomaga.
Je pa potem tist traffic jam assist, ki pa NAJ BI sam vozil za avtom in po sredini .... v realnosti je tako kot si napisal. Vozi od crte do crte ko nek pijanc
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani