Jest vidim tudi problem v tem, da avtobusi zamujajo, npr, avtobus na katerega bi lahko jest šu, med tednom zamuja 20-30min, vsak dan. Druga stvar je pa pol spet neučinkovitost LPPja, k recimo da prideš do LJ, pol pa lovit LPP pa presedat za kamor greš ... Najboljši primer neumnosti je 8ica, k gre na Brnčičevo (v industrijsko cono) enkrat na pol ure!? oziroma med šolskimi počitnicami enkrat na uro!!!
Z opisom naše vukojebine se strinjam. Ni nas niti za en dober Dunaj, kar se opazi da je ekonomija države zastavljena kot eno manjše velemesto, periferija bi pa živela vsak na svoji rodni grudi in imela vodo, štrom in telefon do svoje riti, s tem da naslednji trenutek bevskajo, koliko denarja se v infrastrukturi požre. Pa še nimby generacija so večina in ko je treba prekopati grabne čez njihove ultra vredne parcele, se spet vsi bunijo in štopajo napredek. Še vedno je treba pa pri tem vzdrževati infrastrukturo in ko potegneš črto, to potrebuješ hočeš ali nočeš in stane denar, ki ga ne znamo ustvariti, ker smo bolj narod vzdrževalcev in obrtnikov...
Za neko verzijo podzemnega transporta je Ljubljana spet premajhna in potem imaš kar imaš. Je pa tole začaran krog. Če bi več ljudi vzelo javni transport, bi bilo tudi manj zastojev in bi tudi transport bolje funkcioniral. Delno je tudi problem ker je treba tudi pokazati avto in se ljudje pomembnega počutijo, da se lahko vozijo naokrog, ker je to nek dokaz da so v življenju nekaj dosegli.😬 Jebat ga, balkan je blizu in letvice za nek standard so hudičevo nizko postavljene.
Super, še otroke bomo fujickali sem pa tja, kjer imajo ljudje šiht. Užitek in kvaliteta življenja na kvadrat. 6 ur, 4 ure, super za javni sektor, privat sektor pa tega ne prenese, obrtniška in delavska mentaliteta, ki ne ustvarja vrednosti je preveč zakoreninjena in enostavno potrebuješ ljudi, da opravijo delo. Pa če opazuješ demografijo, lahko vidiš da se delovna populacija zmanjšuje, torej boš težko zmanjšal delovne ure v realnem sektorju. Jaz sem to videl že 5 let nazaj, počasi pa začenjajo vsi to kričati. V poslovnih krogih se govori še samo o tem kako tujce pripeljati delati. Bosancev pa ni več, je treba iti dlje iskati.
Ajej, delitev se da rešiti s kakšnim obvodom, če bi naši pravniki znali še kaj drugega, kot samo skrbeti za svoje debele riti. Pač ne rečeš za tujce, ampak za vozila, ki nimajo slovenske registracije. Če je Slovenec v takšnem vozilu je to njegov problem.
Za cestnine se pa delno strinjam. Sicer jih n Nemčiji ni za osebna vozila, če kaj prav vem, razen če niso kaj spreminjali vmes. Kar sem napisal lahko velja za osebna vozila, s tem bi se krile ceste, ki niso ac, nek mali % tudi ac, cestnina za ac bi se pa zaračunala samo za težja transportna vozila. Tisto je biznis in ni tako hudo, če jim kakšno cestnino rukneš. Spet pa, če bi bila logika, bi šlo več na železnico, če bi jo znali izkoristiti, pa so spet riti predebele v določenih državnih sistemih in razvoj infrastrukture je omejen - beri prvi odstavek. Enkrat sem zasledil, kako imajo Avstrijci veliko bolj izkoriščeno železnico proti nam. Pa tam na Semeringu zdaj nekaj kopljejo tunele in delajo na tem da bi nas počasi obšli. Tudi če je počasi, mi ne bomo dovolj hitri da bi se odzvali, na žalost.
Tole z obrtniki bi se pa kr strinjov, oz. bi tako reku, pri nas se ceni samo neko fizično delo. Kolikorat so men že rekl da jest itak nič ne delam na šihtu ker samo na računalnik mal tapkam.
LJ ne rabi podzemnega prevoza, dost bi bilo da bi bil vlak z normalno hitrostjo nekje v krogu 20-30km od LJ, kar bi pokrilo Kranj, vrhnika, grosuplje, kamnik in da bi dost pogosto vozil. V tem krogu je že dost velika masa ljudi da bi se to ob pravilni prometni politiki izplačalo.
Trenutno, bi bilo logčino da je vrtec v kraju dela, ne življenja. Veliko ljudi se vozi 1h na šiht, delajo tam 8h, otroka pa ne smejo pustit v vrtcu 10h. Problem je to kar si reku, vsak mora s svoj avto pokazat, in je že skoraj sramota da bi se na šiht peljov z javnim prevozom. Pa še slovenija je preveč centralizirana.
pred 7 minutami je Janez007 napisal:
da nadaljujem v tem slogu ... ja, pa saj vas nihče ne sili, daživite v Sloveniji, v Evropi, ... 🙂
Kot nekdo ki je živel in delov v par različnih državah, ti povem da povsod so plusi in minusi, je pa pravilno da se negativne stvari izpostavi in se o tem govori. Ko sem se selil nazaj v slovenijo, sem se samo iz enega razloga, in ne zato ker bi bilo v sloveniji boljš, čeprov, je treba priznati, da nekatere stvari so tukaj kar dobro urejene, ampak, če pa pogledaš širšo sliko pa nismo toliko super kot sami radi mislimo da smo.
Procentualno je zelo majhna verjetnost da se EV kar tko vžge, pa kot @dvorjan pravi, more bit nekaj kar lepo narobe s tem avtom oz baterijo. Realno gledano, tudi telefoni se ne vžigajo vsak dan, pa so veliko več v uporabi, pa veliko več prklopljeni na štrom
Gledano za nazaj, največ avtomobilov se vžge od firm ki že zgodovinsko poznano delajo bl pofl od avta kot kaj drugega, npr, range rover, jeep ima tudi te probleme na vsake tolk časa, ford je bil tudi poznan po tem da je nepričakovano "gretje" vklaplov, od EVjev je pa tak pofl tesla, pa kitajci bojo sigurno tudi taki. Pri VW pa ne vem če se je kakšen EV do sedaj vžgal, tudi Renaultu se ni.
Kdor hoče EV vozit naj ga, samo, da se jih pa prodaja kot neko rešitev za okolje, je pa nabijanje in zavanje, ker samo kopanje litija že tolk škode naredi okolju, da ni res.
Že ko pogledaš, za 1kg litija rabiš 2000l pitne vode, za voznike M6 karavana, so to ~4 polni prtlažniki.
P.S. nekoč, ko bo, če bo, potreba po še enem avtu pri bajti, bo to 100% neki EV, skoraj sigurno (90%) bo pa naslednji avto hibrid ali pa PHEV
PS: @Matick jaz sem vsako leto v Grčiji in skoraj vedno vidim in slišim koga podrajsati s podom.
Iz kje pa hodš na trajekte? Ker ti pravm, v vseh letih življenja dol, niti en ni podrsov, je pa res, sem vedno hodu iz Aten na ta orng trajekte, ne na une pičipokije ki vozijo iz raznih Rafin in Volosov
Verjetnost, da bo zagorela 40 ali 90 % napolnjena baterija EV, je skoraj enaka (minimalno razlike).
Zagorela bo poškodovana baterija. In zakaj do poškodbe pride - predvsem na trajektih? Ker ne poskrbijo za ustreznejši naklon nakladalnih ramp in veliko vozil (tudi klasičnih, da ne bo pomote), podrsa s podom. Kar pa pri "električarjih" vsekakor ni zaželeno.
Torej ukrep "40 %" je precej debilen. Odpraviti je treba vzrok. Kako, sem pa tudi že napisal.
V grcij jest se nism vidu, niti ne poznam nobenga k bi kadarkol podrsov ko gre na trajekt.
Mogoce je res 40% precej debilen predpis, ampak, prej bos pogasil baterijo s 40% kot pa 100%
Ja, za teh 100 eur imam lahko manjšo mašino v novem avtu in še motor. Ne gre se sedaj za teh 100 eur, ampak iščem nov avto. In ne rabim več takšne 2.2, 2.5, 3.0 mašine. Zaenkrat več časa preživim na motorju, Mazda pa pozimi pride prav.
Je pa potem prihranek še pri zavarovanju, tam se pa tudi nabere kakšnih 100-400 eur samo na račun kubature in avta.
Zavarovalnica ne gleda kubature, ampak velikost štalce.
Od kje pa ti računica da boš kaj prišparal? Če ciljaš na cestnino so to zanemarljive vsote.
Če pogledaš na letni ravni, ja. Drugače je pa cestnina za vozila od 1350 - 1800 cc 90eur, 1800 - 2500 pa 150 eur. Mlinčki do 1350 so pa 60eur.
Njegov plan da si zniža cestnino in pol s to razliko registrira motor je ok, čeprov jest zaradi tega ne bi glih avta menjov, ampak, vsak dela kar sam hoče.
Ne vedno. Ko je nasprotni prevozil znak, ima prednost.
Ce morm jest na drugi strani na polno po bremzi, pol je izsilu prednost, ne jo dobu ker je prevozu znak.
Me pa zanima kako bo dokazov da je prevozu znak pa je bla njegova prednost? Tudi, ce vidi da ne bo znesl brez da sem jest na bremzi kt majmun na banani, to ne pomeni da je imel prednost ko je prevozu znak.
Voznica se svoje odgovornosti, ker je spregledala prometni znak, povsem zaveda. A kot navaja, gre za cesto in most, ki ga prevozi v povprečju tudi šestkrat dnevno, torej je to zanjorutina.
Mislim, debil tist k je to menjov, pa mogl bi ga najdt pa par okol kepe, ampak na pamet vozt, je pa tud neumno. Ni važno kolkrat gre čez isti most, znake se gleda, ne pa na pamet voz, ker je blo do zdj vredu tko kt je vozila.
Tele nove krpe niso iste kt včasih, niso iz tapravih jelenčkov.
Jest sem jih nehov kupvat, sem že 2 uniču k sm jih pustu čez poletje v avtu in jih je čist izsušil, sta mal razpadat že začele k sta ble tolk suhe (še kr o krpah govorim, da ne bo pomote)
Mojstri ... samo nekaj ... teh 4k km in povprečje 48 km/h vključuje ooogrrooomnooo mestne vožnje.
Sploh pa - resetirajte vaše števce in se naslednjih 4k km vozite tako, kot se pač vozite (niti vam ne bom govoril o mestni ali zimski vožnji). Potem pa prilepite svoje screenshote in bomo predebatirali. Bomo videli, koliko vas bo dosegalo 48 km/h. Nihče z mestno vožnjo ... #pacienti
Saj vem, ko zmanjka tehtnih argumentov, se opirate na vsako bilko ...
Evo, tole je z nekje 70% mestne voznje in cakanja po guzvah.
Drugace pa lepo da uzivas s svojim EVjem, ampak EVji pac niso za vse
Cena polna je skoraj 43k..,na koncu pride 36k..,vendar mi ga nočejo za gotovino prodat..,torej morem vzeti lizing vsaj za eno leto..,in pridem na skoraj 37k..,ne diši mi ,ker Mazdo lahko plačam in odpeljem takoj. Ma so ,da nočjo keša 😜
Da ni to una fora, k je cena samo za na lizing.
Naj ti pokazejo pogodbo za lizing, ker neke pogodbe imajo da lahko vse odplacas ze takoj po prvem obroku
Tudi kvaliteta bencina je zelo različna po teh črpalkah, ni kot pri nas da je bencin popolnoma isti, oz. dokler je bil OMW je bil čisto isti kot petrol.
Drgač, ko živiš nekje kjer so take razlike, se hitro naučiš kje so ta poceni črpalke z vredu bencinom, ne morš pa kar na vsako zavit ko te prime tankat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest vidim tudi problem v tem, da avtobusi zamujajo, npr, avtobus na katerega bi lahko jest šu, med tednom zamuja 20-30min, vsak dan. Druga stvar je pa pol spet neučinkovitost LPPja, k recimo da prideš do LJ, pol pa lovit LPP pa presedat za kamor greš ... Najboljši primer neumnosti je 8ica, k gre na Brnčičevo (v industrijsko cono) enkrat na pol ure!? oziroma med šolskimi počitnicami enkrat na uro!!!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani