RazširiČe hočeš, da ti velja garancija, kjer pa imaš pri uveljavljanju eventuelnih napak prekleto veliko težav, ga moraš vozit v zlatarski uradni servis. Kjer ti za olje zaračunajo 300€ in več.
Drugače pa z dizelsko 6-ko nimam absolutrlno nobenih problemov, teče kot ura-tankaj vozi😉 leti kot sneta sekira.
In ga vozim na redni servis, kjer me stane vse skupaj z oljem vred par evrov več kot 100. Realna cena.
Ko preteče garancija na Cx 30 me ne vidijo več tej pobiralci denarja.
Tukaj se pa s tabo Alex zelo strinjam.
Dokler avto lepo dela in ni nobene moteče okvare, so vsi servisi ustrežljivi, opravijo rutinsko mehanično delo, natisnejo račun in smo zadovoljni. Ko nastopijo kakšne težave, ki so izven Mazdinega spiska pogostih težav, pa se zelo rado zaplete. Imam informacijo, da izgovori "se ne da" ali "bo težko" ni toliko težava v japonski Mazdi, ampak bolj nekaterih zaposlenih na servisih, ki se nagibajo k liniji najmanjšega odpora (uveljavljanje zahtevkov na višjih nivojih zahteva nekaj dodatnega dela, truda, birokracije, vztrajnosti).
Popravljeno od Janez007Gledam spodnjo lepo opremljeno Mazdo 3 (staro 6 let), da bi nadomestil večjo Mazdo 6 (staro 6,5 let), skoraj enake opreme (Mazda 6 ima še strešno okno in Mazdino kljuko). Želel bi manjši avto. Pa ugotavljam, da bi bila taka odločitev ekonomsko zelo slaba.
Mazda 3 je stala marca 2019 po ceniku blizu 26.000 €, Mazda 6 pa po ceniku 5 mesecev prej (oktobra 2018) blizu 37.000 €. Sedaj imata praktično enaki tržni ceni - okoli 18.000 €. Mazda 3 je izgubila 8.000€ oz. 1.333 €/leto, Mazda 6 je izgubila 19.000€ oz. 2.900 €/leto.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20693725&display=Mazda Mazda3
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20669288&display=Mazda Mazda6
Popravljeno od Janez007RazširiJaz ga najraje ne bi nikamor a sedaj, ko je še v garanciji, ga moram. Kaj čmo. Drži se čim dlje od servisa v Kopru.
Zakaj ga moraš? Ker sta tvoji Mazdi premijski, 2 nivoja boljši od naših navadnih, ne vidim potrebe po garancijskih popravilih. In avto je tvoj in ga lahko že danes odpelješ tudi pod prešo. Delaš kar hočeš, samo za po cesti pa mora ustrezati predpisom, na primer imeti veljavno registracijo, DPF, GPF, zavore, itd. 😃
Popravljeno od Janez007Za zgolj redne servise so vsi dobri (olje, filtri, itd.).
Sam že 5 let vozim samo v BTC, mehanik Jure obvlada, sprejemniki Brane, Gašper so prijazni in ustrežljivi.
Zadnjič sem srečal bivšo kolegico, ki že dolgo vozi na Interclass in je tudi zadovoljna.
Popravljeno od Janez007RazširiNe bo sigurno. Edino, če bo voznik vozil prehitro je možno, da. se mu zavije okoli kolesa in bo padel.
Potem kolotekov Alex na premijski CX-30 že dolgo nimaš več?
Se mi zdi zanimivo tudi to, da je lakiranje cca 20 mikronov tanjše od nekaj let stare 6-ke, le okrog 70 mikrometrov.
Popravljeno od Janez007Gledam tole premijsko CX-30 ... a prav vidim, da je kolotek iz umetnega filca??? Ga ne bo štrajfiks raztrgal?
Dinozaver je pa dobro zakamufliran s poceni plastiko ... 🙃 Niti srebrnega emblema niso privoščili njegovemu pokrovu.
Šofer je sicer nad avtom navdušen, njegovo kompaktnostjo, nad hitrostjo info sistema, itd.
Popravljeno od Janez007RazširiVredna je denarja , ni pa vredna toliko, kot je postavljena cena za njih sedaj. V bistvu noben avto ni vreden toliko, za kolikor se trenutno prodaja. Vse cene so prenapihnjene. Če bi sedaj kupoval avto, bi ga zopet uvozil, rabljenega iz Nemčije (kakega dizla /hybrid).
Dobijo še skoraj kivi za zelo ugodno ceno.
Nisi mi pa odgovoril kako ti razlagaš folku, koliko imaš napumpane gume. 😊
Ali v barih ali v psi.
Normalno da v barih, ker gre za osnovne naše enote (100.000 Pa oz 100.000 N/m2), ne pa ameriške PSI ...
Popravljeno od Janez007
RazširiA ti sporočaš tukaj na forumu, koliko si napumpal gume v Psi ali v barih? 😉
Če v Psi bo vsakdo želel prevod v normalno enoto.
Tudi Boss ni daleč. 😊
Alex, bolj ko se trudiš izvleči, bolj toneš ... sicer pa, tudi mene že malo leta je...o? Ampak če zaj...a, priznam ali se opravičim. V glavnem samo ta razlika.
Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. 😆
Popravljeno od Janez007
RazširiTo pa pri Mazdi ni merilo. Kakih 100 mikrometrov Janez 😊? Mikronov.
Meril sem debelino laka na veliko Mazdah. Debelina laka se pri vseh giblje od 50 - 120 mikronov ( na vratih je najdebelejši sloj). Vsaj tako imam v spominu. S temi podatki si pri Mazdi bolj težko pomagaš. Spreten avtoličar z lahkoto prebarva del na debelino 120 mikronov. Edino šalabajzerji (amaterji) gredo preko 150 mikronov, ker preveč "zalivajo" prozorni lak, da dobijo pravi sijaj.
Alex, doma imam merilec in sem ter tja pomerim. Če Mazda naredi lak debeline od 80-120 mikrometrov (vključuje vse sloje nad kovino), kako bi lahko avtoličar naredil skupaj s starim 120 mikrometrov? Ko sem nazadnje kupoval avto je prodajalec "pozabil", da so bila ena vrata dodatno barvana. Merilec na teh pokaže okoli 200 mikrometrov, na ostalih ravnih površinah med cca 90 in cca 110.
Popravljeno od Janez007
RazširiJaz iscem tocno to...nic opreme in rocni menjalnik❤️
Cena..ja vsi ostali cx5 na avtonetu od 2021 naprej so tam 28jurckov in gor...zato mi bilo sumljivo...
Hvala vsem🥰💪💪
Premerite debelino laka - če je vse pomembno okoli 100 mikrometrov, je en velik del skrbi odveč. In avto naj bi imel še garancijo, tako da riziko je majhen.
RazširiTorej bi morala biti dandanes okoli 20k€ ali še kakšnega jurja manj.
Boss, to smo že razdelali - tvoja teza je veljala v času socialističnega planskega gospodarstva. V tržnem gospodarstvu pa se cene oblikujejo na trgu na osnovi ponudbe in povpraševanja. Če je bilo novo 4 sobno stanovanje v Ljubljani na Grbini leta 2015 vredno 250.000 €, koliko bi bilo po tvojem vredno danes?
Poglejte samo cene ženskam priljubljene Mazde CX-3 ... koliko so bile nove in po koliko se prodajajo 8-9 let stare. Zato pravijo, da so ženske draga investicija ... 😃
Popravljeno od Janez007
Razširi
Primerjaš cene z razliko 10 let. On jo je kupil 3 leta nazaj. Jaz 1 leto nazaj in je bila nekaj manj kot 30.000 €. Druga oprema z vrha.
Potem pa nisem bil dovolj jasen - da nominalne cene v velikem časovnem koraku niso primerljive. To je bila poanta.
Konkretno, če Alex danes pravi, da ne da za CX-30 več kot 30.000, zakaj je dal 3 leta nazaj, ko je bilo takratnih 30.000 vrednih enako, kot danes 32.000? 😄
Popravljeno od Janez007RazširiJaz sem dal za cx30- 30000€.Toliko je po mojem mnenju največ vreden. Nikakor pa ne 40000€.Pri tej ceni bi gledal za ksk drugi avto.
A je tudi ta Dino? 😎
Alex, praviloma bi bilo potrebno upoštevati časovno dimenzijo denarja. To v praksi pomeni, da 30.000 € pred tremi leti ni enako današnjih 30.000 €.
Leta 2015 si v Ljubljani rabljeno 2 sobno stanovanje dobil za 100.000 €, danes, 10 let kasneje enako za 200.000 €. + 100%
Leta 2015 si v Sloveniji dobil novo Mazdo 3 srednje opreme za 19.000 €, danes, 10 let kasneje primerljivo za 28.000 €. +50% (če upoštevam trenutne popuste -3.000, potem cca +30% ... so pa paketi opreme neprimerljivi)
Skupna inflacija v Sloveniji od leta 2015 do leta 2025 je bila približno 20% - to pomeni, da so se avti, sploh pa stanovanja podražila več kot povprečno izdelki in storitve, ki so v košarici za izračun inflacije.
Mazda cenik 2015:
Mazda cenik 2025:
Popravljeno od Janez007RazširiPacek, dej mal ta prah obriš pred steklcom z eno suho mikrofibro
Še številke na števcu komaj preberem, kje da bi opazil prah. Sicer pa kaj bom pucal, če ga bom prodal. 😀
A domet si opazil ... 916 km 🙂
Ko natankaš ti pa? Je vsaj 700 km? 😁
Popravljeno od Janez007Nimam izkušen z njihovimi servisi, imel pa sem mesec nazaj izkušnjo z njihovim lesenim prodajalcem. Brez smisla, da bi potencialnega kupca ujel v svojo mrežo. Če on proda 5 avtov na mesec, bi jih jaz 50. Na mail sploh niso odgovorili, nato sem se oglasil tam, so mi sprintali ponudbo 100% po ceniku in obljubili, da me naslednji dan pokličejo za nakup neke dodatne opreme, a niso poklicali.
Na drugi strani sem se dan kasneje vse zmenil z Amadejem iz Kranja, le preko telefona in maila. Pa je šlo 30.000 v Kranj in ne na Vič.
Popravljeno od Janez007Problem naj bi menda bil, ker sta bila zjutraj oba vozna pasova dokaj zabasana in je potem rdeči rinil na pas modrega.
RazširiPrednost ima A. Ker tudi on zavija na modri pas, če rdeči ni zanj ...
@dvorjan, rdeči ni električen. 😁
Vozni pas rdečega se zaključi čez 70 metrov (se spremeni v BUS), ko mora po pravilih počakati oziroma zaviti na levo in se uvrstiti na pas modrega vozila. Ampak prednosti pred modrimi vozili verjetno rdeči nima ... ali?
Napisano
Vem, da so imele CX-3 pogosto take težave, puščanje hladilnikov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani