Mogoče le to, da verjetno na Danskem, kjer imajo enormne davke za avte pa je stal verjetno okoli 50k€. Če bi pošteno napisal in bi rekel, da je ta avto na Nizozemskem stal 37k€ verjemi, da se ne bi vtaknil. Tako si pa spustil podatek, da je bil avto s tako ceno in da je zato rabljena pač tolk vedna. To so pač triki prodaje in manipulacija do morebitnega kupca ter prikrivanje visoke prodajne cene. Upam, da ti rata prodat po željeni ceni in da se res najde en izmed teh treh potencialnih kupcev.
Aja, pa še to - cene Mazda v Sloveniji pred korono so bile izredno ugodne za kvaliteto avtomobilov in nikakor niso bile visoke. Tudi nizke ne v kategoriji Dacije, ampak dejasnko konkurenčne. Šele zdajle Mazda stopa v neke druge razrede, kjer bi rada delala konkurenco premijcem. A se ji bo splačalo bio pa pokazal čas.
A bova tole fertik danes? 😆
Na Danskem bi tak avto koštal čez 70.000 € (čez prst stanejo 2 x toliko kot v Sloveniji ... njihov davek je cca 150% za vrednost osnove nad cca 30.000 €).
Ne morem napisat, da je avto na Nizozemskem stal 37k€, ker to ni res.
Kakšna manipulacija??? Je konkreten avto stal blizu 37.000 € ali ni? Belgija Boss, Belgija. Kupil ga je skoraj tvoj sosed v Belgiji, kjer je začasno delal. In bil je zelo pedanten.
Koliko je tedaj konkreten avto stal za morebitnega današnjega kupca in prodajalca ni važno. Važno je (to kroji ceno rabljenega), v kakšnem fizičnem stanju je (vključno z zgodovino), nekaj tudi poreklo (rent a car, testni, podjetje, 1. lastnik, 3. lastnik, itd) in predvsem, kakšno je povpraševanje na trgu in kakšna je ponudba, konkurenca, tudi drugih znamk.
Jaz bi ga zamenjal za manjšo Mazdo 3, pa imajo primerljive trojke oglaševane cene približno enake, kot Mazde 6. Recimo, da 6-ko prodam za 18.000 in kupim za 18.000 tole, 5 mesecev mlajšo trojko??? Če bi to naredil, potem verjetno z menoj nekaj ni OK.
OK, prodam 6-ko tudi za 15.000, ampak če dobim tole 3-ko za 12.000. Lahko tudi za 10.000, če dobim tole trojko za 7.000. Fer? 😃
Ah ne no - G165 z ročnim menjalnikom Revolution Top je bla tam nekje okoli 32k€. To vem, ker je bla enaka cena za opremo nižje Revolution pri dizel 2.2 150KM.
Boss, se žal in spet motiš. In ne morem verjet, s kakšno samozavestjo, lahkoto. Podobno kot Alex. Govorite kar nekaj na pamet, kot
Konkreten račun za konkreten avto, o katerem govorimo:
34.990 - osnovna cena
700 - kovinska barva
668 - dodatna garancija
570 - kljuka
------------------------
36.928 € skupaj
Ali se je dalo in pri kateri avtohiši tak avto dobiti ceneje, ne vem. Ampak ta je bil po ceniku-računu točno toliko, slabih 37.000.
In koliko je danes vreden na slovenskem trgu, za koliko se lahko proda? Ugibam da največ za nekje med 17.000 in 20.000 €.
Trg je v SLO zelo slabo razvit, zelo malo je prodajalcev takih vozil in še manj kupcev.
In nominalno 20.000 € je bilo pri avtih leta 2015 vredno veliko več, kot je bilo vredno 20.000 € leta 2020 in še veliko več, kot je vredno danes leta 2025. Primerljiv avto, ki si ga leta 2015 dobil za 25.000 € danes pride okoli 40.000 €.
@Boki-koki, zadeve spremljam. Če kupuješ G165 MT karavan, imaš trenutno na volje 2 dobri. Cene pa konkurenčne nemškim. Takih avtov je na leto v Sloveniji naprodaj okoli 3, kupcev tudi nekaj takega. 😃 Obe bosta prodani do julija, ko ljudje še posebej iščejo večje avte za na dopust ... po kakšni ceni? Odvisno od volje prodajalca in želje-zmožnosti kupca.
Je na tem forumu bilo zadnja leta že kar nekaj ljudi, ki so kupovali 6-ke bencinarke podobnih letnikov, pa jih takrat ni bilo na Avtonetu. Cene so res visoke, po drugi strani tudi nove Mazde 6 niso bile poceni ... za belo 2018/10 vem, da je bila malenkost pod 37.000 €.
Ne pa mešat Mazd bencinark z dizelskimi - gre za 2 ločeni kategoriji, tudi trg rabljenih jih tako prepoznava. Torej bolje ne primerjat cen bencinark s cenami dizelskih. Slednjih se prodaja veliko in imajo neverjeten razpon, recimo letnik 2017 se prodajajo tudi od 6.000 € pa vse do 18.000 €. To kupcu daje upanje, da bo dobil odlično bencinarko za ceno najcenejše dizelske. Mogoče, ampak je verjetnost majhna.
Pri starejših avtih je bolj pomembna njihova dobra kakovost, kot 5% nižja cena.
Sicer pa če lahko dodaš 3 jurje, dobiš leto in pol mlajšo, novejši model (bistveno posodobljeno ... ni več plastčnega zaslona, modernejša notranjost, boljša zvočna izolacija, original Android auto, ...), z vso opremo (strešnim oknom, usnjenimi el. sedeži, spredaj in zadaj ogrevanimi, spredaj hlajenimi, original kljuko, itd), top ohranjeno.
Vsak ima svoj okus. Za mene do te dve skodelici (made in china) kičasti.
Kot sem že napisal, ko sem sam kupil avto sem jih moral prositi za ene navadne tepihe. Nekateri pa dobijo zadnji nosilcev za kolo v vrednosti 600€. Tako, da ja. Je kičasto darilo in tudi če ga ne bi dobil, bi mi bilo vseeno. 😉
Ti kr izzivaj, naslednje Mazda srečanje bo vsebovalo spretnostni test pa bo vsak lahko pokazal kolk ga zna uporabljat pa al je dolg al pa kratek, širok al pa ozek. Da ne bo kakih čudnih pogledov... še vedno se o avtih pogovarjamo.
To sem sicer dobil v paketu z rabljeno Mazdo ... če kupiš od lastnice ... (odmislite ostale fleke od blatnih luž)
Se to sploh da "samo lokalno" popravit, @skritikrt bo verjetno vedel? Ker poštrihati jih v tako barvo ne morejo - niti pri Španu. Pred tremi leti sem za tako Mazda 6 19" platišče dobil odgovor:
Strošek popravila 101,00€ z DDV barvanje + montaža.
Opozoriti vas moram da bo barva različna ( nijansa barve se bo razlikovala ) z vašimi originalnimi ki imate crom efekt.
To je res. Največkrat se popraska prav zadnjo feltno, ko je kak ozek izvoz na cesto, visok robnik in ti kak model pride nasproti po sredini. Ti se mu izogneš, z zadnjo feltno pa podraksaš po robniku. V tem primeru ti ne pomaga noben rob na gumi. Še posebaj je to možno, ko imaš ful nizek profil gume.
A vi kar rinete, četudi ne gre? A to samo v primeru, ko imate raje podrsano desno platišče kot razbit levi del avta? Ali pa morda ne obvladate dimenzij svojega avta? 😁
Je pa res, da sem tudi sam zadnja leta na ozkih cestah večkrat naletel na nasproti vozeč avto, ki se je zelo komot peljal z nezmanjšano hitrostjo po svoji sredini, brez da bi se kaj oziral na nasprotni avto (name). Še nekaj sem opazil. V avtu (večinoma dražjem) je bila največkrat mlada voznica, ki je gledala naravnost, brez da bi se želela z mano sporazumeti, kdo in kako bi se umaknil, da bi bilo za oba najbolje, da ne bi prišlo do težav. Ni mi drugega preostalo, da sem se preventivno sam ustavil, čimbolj desno in upal, da me ne oplazi.
Tole si preveč posplošil in dal skoraj mejno situacijo.
Največ feltn popraskamo ljudje v ozkih križiščih, ko zadnje notranje kolo podrsa ob robnik pločnika. Tako sem jo jaz, ker je naša ulica ozka pa en ven iz ozke ulice, jaz pa na sred ovinka za notri v ulico. Enostavno zrrrssss je naredilo pa je bla feltna nagrižena.
Pa pri parkiranjih ob robnik, pa na neumno narejenih pločnikih s premalo poševnimi robniki, da bi se ga dotaknila samo guma in ne tudi feltna. Pa seveda previsokih robnikih pa ni da ni takih situacij in to pri hitrostih manj kot 10km/h.
Sem misli, da največ platišč popraskamo s 😃
Ja se strinjam in ko vidim takele 10-20 cm visoke lomljene kamnite robnike ob ozkem parkirnem mestu ali v turbo križišču si mislim, pa katera buda ...
In tudi če 100% paziš na svoj avto in ga sam (ali žena ali otroci) ne poškoduješ, je velika možnost da ti ga:
Ni nujno,da uničiš gumo...tista "poškodba" ATS-sk je pri meni nastala pri cca. 70km/h,k sem bil premalo pozoren,in drajsnil ob robnik...nova cesta,visoki robniki😬,in me je nazaj porinilo.
Če bi guma imela zaščitni rob,poškodbe feltne in gume nebi bilo.
Sicer pa-če je tako hudo,da zviješ feltno,odtrga delček ipd...si ne predstavljam razlike med gum z in brez zaščitnega roba...v vsakem primeru bo guma "fuč"...torej bolje strošek dveg gum,kot pa dveh gum+popravilo feltne.
Pa tudi drugače gledano-če feltno "do amena fentaš"...pa imaš nekaj takega kot jaz...bolj eksotičnega...veliko sreče najti le eno enako feltno.
ATSke so bile slabih 950€/set-4 kom. (472,18€/2kom.),pa so bile že zelooo poceni,glede na to,da so to kovane-valjane feltne....je vseeno malce dražje od para dobrih pnevmatik.
Ajd,ne rečem,če imaš en set poceni felten "za mali cvenk"...tako pa drugače ni računice🧐....pa tudi original feltne-nove!...Mazda al bilokaj drugega...drago k žafran...
Najceneje je, da ne vidiš (kot moja žena) ali da gledaš stran (kot se trudim jaz). 😆
Jaz sem na testni vožnji vozil G150 z avtomatskim menjalnikom.
Mene ni navdušil. Morda zato ker sem prvič avto z AT in ni bilo dovolj časa, kilometrov, da bi ga bolje spoznal.
Moj glas bi bil za MT, kar imam sedaj z G140 v čisto svežem avtu. 😄
Jaz sem nagisa in humora odpisal, ker nimata ogrevalnega volana.
Za marsikoga nepomembno, jaz pa sem se zelo navadili na ta dodatek.
Sem pa imel v testnem avtu nagisa opremo in se mi barvna kombinacija ni dopadla.
Po mojem je G150 ali G140 glede AT čisto druga pesem. Naš šofer je še vedno navdušen nad AT, ki učinkovito izrablja radarski tempomat, ta pa olajša vožnjo v kolonah, v katerih mi preživimo pol voženj. Po mojem bi bil podobno navdušen tudi nad G140 MT ali X186 MT.
Pravi tudi, da ga kompakten občutek vožnje zelo spominja na vožnjo z Mazdo 3 (kar pomeni, da mu je odličen). Zelo mu je všeč, da je avto tih - pri hitrosti 155 km/h se motor vrti s slabimi 3.000 obrati. Obe lastnosti bi verjetno imel tudi z MT.
Ogrevan volan - tudi pri nas je bil to pogoj, ker veliko pomeni voznikoma (jaz na primer tega nikoli ne uporabljam, niti ogrevanih ali hlajenih sedežev).
Edino kar mi je mogoče malo žal, da naš CX-30 Centre line nima zadnjih zatemnjenih stekel ... to bi stalo dodatnih (vključeno v design paket) 1.500 € + zamik dobave za cca 3 mesece in cena bi (za ceno celotnega stroška zavarovanja) prestopila mejo 30.000.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
A bova tole fertik danes? 😆
Na Danskem bi tak avto koštal čez 70.000 € (čez prst stanejo 2 x toliko kot v Sloveniji ... njihov davek je cca 150% za vrednost osnove nad cca 30.000 €).
Ne morem napisat, da je avto na Nizozemskem stal 37k€, ker to ni res.
Kakšna manipulacija??? Je konkreten avto stal blizu 37.000 € ali ni? Belgija Boss, Belgija. Kupil ga je skoraj tvoj sosed v Belgiji, kjer je začasno delal. In bil je zelo pedanten.
Koliko je tedaj konkreten avto stal za morebitnega današnjega kupca in prodajalca ni važno. Važno je (to kroji ceno rabljenega), v kakšnem fizičnem stanju je (vključno z zgodovino), nekaj tudi poreklo (rent a car, testni, podjetje, 1. lastnik, 3. lastnik, itd) in predvsem, kakšno je povpraševanje na trgu in kakšna je ponudba, konkurenca, tudi drugih znamk.
Jaz bi ga zamenjal za manjšo Mazdo 3, pa imajo primerljive trojke oglaševane cene približno enake, kot Mazde 6. Recimo, da 6-ko prodam za 18.000 in kupim za 18.000 tole, 5 mesecev mlajšo trojko??? Če bi to naredil, potem verjetno z menoj nekaj ni OK.
OK, prodam 6-ko tudi za 15.000, ampak če dobim tole 3-ko za 12.000. Lahko tudi za 10.000, če dobim tole trojko za 7.000. Fer? 😃
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani