Jz imam na M6 z 2,5l motorjem porabo 7l. Vožnja je 60% relacija Kranj- Domzale, 10% mesto, 30% AC polno nabasan via Croatia. Nisem divjak, vozim normalno, gužve za mano ni nikoli, ko mi paše ga stisnem, drugače pa pametna predvidljiva dinamična vožnja.
Sosed ima enako vozilo pa ima 10l porabe.
Te motorji niso pozrešni odvisno je samo kakonga voziš. Tudi vsi novi turbo opevani mlinčki ne pijejo nič bistveno manj če ga mal bolj pohodiš, edino po mestu pa so verjetno malo manj požrešni.
Sem se pogovarjal tudi z lastnikom dizla M6 2,2, 184km, se je vozil vsak dan relacijsko, normalna vožnja, poraba 7,5l. Ok, lahko da je imel slabse pogoje za vožnjo kot jaz, samo kaj dosti pod mojo porabo ga verjetno ne bi spravil.
Sam se moraš odločiti ali hočeš dizla z boljšim navorom in visjo možnostjo okvare ali top zanesljivega atmosferca. Poraba ne bo bistveno drugacna.
Če bi ga šparal sem prepričan da bi svojega spravil pod 6,5l.
Aja, pa ne oziraj se na @Alex v delu kjer govori o zastarelih motorjih. Ja res je, motor ni zadnje čudo tehnike, je pa zato vzdržljiv in denarnici prijazen za vzdrževanje, beri samo tankaj in vozi.
Ta tema v osnovi ni nič zgrešena. @DragoK je pač motila plastika, za kar je navedel tudi nekaj dejstev in verjetno ima tudi prav, da je plastika slabše kvalitete.
Problem se je pojavil iz dveh razlogov:
1. @DragoK je pričakoval množično potrditev s strani članov foruma, vendar vsi niso bili enakega mnenja oz. se jim problem plastike ni zdel omembe vreden. Ker ni dobil željenega odziva je postal razočaran, saj je bil prepričan v svojo trditev. Razocaranost je negativno čustvo, ki vpliva na vedenje posameznika, kar se je posebej pokazalo v njegovi komunikaciji.
2. @DragoK ni mojster komuniciranja, predvsem mu težave dela kontrola jeze, izbira besed primerna javnemu forumu in občutek nemoči, kar kompenzira z nesramnim vsiljevanjem svojega mnenja.
Kakorkoli, @DragoK, člani tega foruma so mi že velikokrat podali super nasvete, včasih pa se je nasel tudi kakšen komentar, ki mi ni bil všeč, pa sem se mogel tudi zadržati, da nisem nazaj udaril z vsemi topovi. Svetujem ti, da kot lastnik Mazde ostaneš na forumu in iz njega izvečeš karkoli koristnega, hkrati pa upoštevaj, da so za profili članov različne osebnosti z različnimi mnenji, zato tvoje mišljenje ne bo vedno edino pravilno. Na forumu je potrebno upoštevati in dovoliti mnenja ostalim in kar je najpomembneje, biti spoštljiv v komunikaciji.
Dihej, dihej, 75€ ni nič posebnega za današnji čas. Časi so se spremenili, počakaj, da ti bo kakšen mojster prišel kaj na dom delat, tam boš šele sopihal. Vsi obrtniki takšni in drugačni so navili cene v nebo.
Sodelavka za sina kupuje vozilo do 6k. Vozilo mora biti velikosti Mazda 3, Megan, Astra.... Predlagal sem ji bencin. Malo sem pogledal kaj se dobi, ker pa nisem glih poznavalec pa prosim za vaše mnenje, kaj bi bil vredu nakup, predvsem z vidika zanesljivosti motorja, okvar. Lahko dodate tudi kakšno drugo vozilo, ki meni ni padlo na pamet.
@dvorjan Zgolj opisal sem kar mi je povedal. To je bil lep primer povprečnega voznika, ki je kupil EV malo "na pamet" in se kar naenkrat soočil s kupom problemov, o katerih verjetno pred nakupom ni razmišljal.
In dec verjetno ni pretiraval v svoji zgodbi, če se je vozila znebil po vsega 3 tednih.
Mi je pa zanimivo tvoje razmišljanje, da za nic ni kriv avto. Ja oprosti, izvirni krivec je ravno EV, do trenutka nakupa ni rabil vska dan 3x na WC. Res, da se bi se lahko bolj pozanimal, samo situacije s katerimi se je srečal so pa čist vsakdanje in se jim ne mores glih izogniti.
Torej, epilog je da EV ni uporabniško prijazen in sprejemljiv za vsakega.
Zadnjič mi je bivši sodelavec razložil svoje doźivetje Tesle X. Vglavnem za rabljeno je vzel kredit in odkartal 40k. Računica je bila, da zastonj polni na bližnji brezplačni polnilnici in se kredit prakticno sam odplača.
No zalomila pa se je uporabniška izkušnja, pravi, da je v 3 tednih shujšal za 3 kg🤣. Na hitro mi je razložil glavne probleme:
- nikoli ne veš ali po parkirišče od polnilnice prazno, kljub temu, da to aplikacija sporoča, saj nekateri ta e-mesta pač uporabijo za klasično parkiranje. Se pripelješ tja s prazno baterijo pol pa švicaš kje boš našel drugo in upaš da se zgodba ne ponovi
- ko je bil primoran polniti na avtocestnem bencinskem servisu je čakal 45min in takrat moraš pač iti na kavo. Pravi, da je bilo že samo polnjenje dražje kot gorivo.
- znašel se je v 2 urnem zastoju in se je počutil, kot da je na infuziji ko je gledal kazalnik napolnjenosti baterije
- ker se ni glih najbolj pozanimal je bil razocaran nad dosegom, okoli 250-300km januarja
- kvaliteta izdelave katastrofa za 100k vredno vozilo. V notranjosti slabi materiali, vrata se niso lepo zaprla, zelo glasno v kabini.
No po 3 tednih je imel srečo, da se je našel nekdo in kupil vozilo, on pa je nabavil BMW X5, dizla, in pravi da nikoli več EV.
Nč pametnega ne bom napisal, ker se ne spoznam na plin. Zanimivo pa mi je, da @PotatoUser prvo vpraša za mnenje in dobi kup zaskbljujočih odgovorov, pa še vedno vztraja pri ogledu in nakupu. Jaz bi odvil v drugo smer pa sam gasa stran od tega avta.
jaz prodajam svojo Mazdo 6, ki izpoljuje vse napisane pogoje:
- motor 2,5l, 192KM, atmosferc, zelo zanesljiv motor, avtomatski menjalnik, več lahko prebereš na forumu
- poraba zadnjih 4 leta po računalniku 6,9l, to lahko preveriš na raznih straneh, kjer uporabniki beležijo porabo
- moči ima dovolj, potovanje s celotno družino in polnim prtljažnikom v Vrhniški klanec ni noben problem
- nočne luči so LED prilagodljive, to pomeni, da same preklapljajo kratke-dolge, vidljivost odlična
Vglavnem, da ne dolgovezim, avto je brezhiben, zelo lepo ohranjen i ima vso možno opremo, vključno s panoramo. Menjam ga samo zato, da si iz Nemčije pripeljem novo Mazdo 6, seveda bencinarko.
Iz tega razloga imam v oglasu fotko števca kjer se vidi povrečje 6,9l, samo verjetno da te fotke sploh ne pride, ko prebere motor 2,5l je kolaps.
En me klical pa me spraševal za porabo, in nikakor ni verjel, ker njemu diesel Insignia pije 8l, pa da ima probleme z njo. Sem mu rekel če noče problemov je prov poklical, no na koncu se je odločil da bo šel raje enega tdi passata pogledat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je, mazdo je užitek vozit, zato ne glej samo na porabo. Avti so lepi, materiali kvalitetni, motorji zanesljivi, pa še nima jo vsak.
Pejt probat vozit, vzemi si čas, pa bodi pozoren kako lepo se vozijo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani