Postal sem lastnik CX-60 PHEV in dokler ne uredim vseh papirjev bi bil vesel kakih koristnih informacij.
@Jest oz. ostali, ki imate tega orjaka, upam da mi boste lahko pomagali.
Predvsem bi zdaj moral v garaži bloka narediti še polnilnico (nekako ne bi montiral samo vtičnice) pa me zanima ali lahko krmilim polnjenje baterije preko avta na daljavo ali moram nabaviti tako polnilnico, ki mi omogoča "daljinsko upravljanje"?
Videl sem, da lahko v avtu nastavim čas začetka polnjenja (in verjetno tudi konca), ampak v praksi si zamiljam, kaj pa če si v nekem trenutku zaželim vklopiti polnjenje prej, kot je nastavljeno v avtu. Ali to lahko naredim na daljavo (naložil sem si app MyMazda) ali bom moral stopiti do avta in to urediti?
Gledam tam 3,4 leta stare EV. Pač neko budget varianto, MX-30 se že prodaja za toliko star za okoli 15k npr. Pa v vsakem testu pohvalijo občutek v kabini in vozne lastnost. Kritizira se seveda doseg, katerega pa ubistvu ne rabim. Ker ima manjšo baterijo ni (pre)težek.
Delamo do 15k na leto. Večinoma regionalne/mestne. Doma ga lahko polnim, imam tudi predimenzionirano sončnico na strehi. Tko v površnem izračunu cca za dobrih 10k km povprečne porabe EVja pustim v omrežju.
To glede rentanja imaš verjetno prav, ker smo primorani v koriščenje dopusta v času šolskih počitnic, to bo sigurno najdražja tarifa (kot že za nastanitve in vse ostale storitve zraven..)
Sej dvomim da bom na koncu potegnil takšno potezo. Sam posvoje sem skoraj šolski primer, ko je EV smiseln.
Ja potem si dejansko kandidat za nakup česa takega
Jaz predlagam da ne gledaš MX-30 ker imaš pri 150kkm cca 8k stroška z menjavo baterije, baje da se tam enkrat automatsko zaklene
Ne, sedaj imam problem z bencinarjem ... oziroma nima zveze s tipom motorja. Konektorji kablovja sprednjih senzorjev ... v garanciji so rešili, sedaj izven garancije pa se je ponovilo ... povzroča pa prižiganje lučk na armaturki ...
Včeraj preverim konektorja, ju odprem ... iz levega se je vlila voda, desni pa je bil zelen od korozije ... sem najprej mislil iti na Mazda servis, potem pa se vprašam, če si res želim še enkrat tako dobro popravilo ... 😢
Kar nekaj sem jih našel na forumu s podobnimi težavami. Tudi to je Mazda 6 - Made in Japan.
Servisi so delani redno na pooblaščencu (sicer na 20k km) v Nemčiji, preverjeno v aplikaciji. CarVertical poročilo ne kaže posebnosti.
Razmišljam da bi avto odpeljal na pregled drobovja in laka, je najboljši za to Pelko ali pooblaščeni serviser v LJ? So razen standardnih Diesel EKO nevšečnosti (DPF, EGR, AdBlue) še kakšne drugi potencialni gremlini pri tej motorizaciji? Načeloma delam kar relacijsko vožnjo (2x 80km dnevno), tako da sem teh problemov verjetno prihranjen. Kako je s tistimi famoznimi podložkami injektorjev če do sedaj niso bili menjani?
Hvala in lp!
Pri teh kilometrih ti ne uide čiščenje sesalnega kolektorja, menjava olja v AT menjalniku, pa verjetno bo že aku kmalu fuč in motorčki v špeglih.
Če so servisi res bili narejeni na 20kkm, potem je za kupit, ampak vedi da so te mazde precej specifične glede visokih kilometrov, bog si ga vedi kaj bo pri 200kkm+
Moj je bil 30k full option dsg 4x4, danes se takega dobi za cca 35k, cene spnsle gor to je dejstvo.
Napako sem naredil ko sem ga po po 5h letih prodal ker se mi je zdelo noro ko sem zanj dobil 26k.....
Zdelalo me je pa to da sem 14 mesecev cakal toyoto obljubljeno v treh mesecih (ker je bil kao narocen za salon), niso hoteli vrniti are, tako da vmes sem nabil se 30.000 kilometrov, mel vmes ze 3 kupce pa ga nisem moral dati, vseeno nihce na koncu ni gledal tega samo sel je isti dan kot oglas.
Sem ti mislili napisati, da so vse cene šle v nebo pa tvoj Tarraco ni tako drag (tisti iz zaloge) konfigurator pa sploh ne dela, da bi lahko sesatvil kaj primerljivega CX-60
Sicer pa itak da ima dizelski motor več potencialnih žarišč, ki se jih pa da lepo zaobiti z rednim vzdrževanjem. Rednim in doslednim.
Lahko pa seveda kakšno stvar tudi preventivno urediš, da ne bo presenečenj.
Saj če bi mela mazda pri nas turbo bencinarje, tudi te motorje ne bi smel tiščat mrzlega..kot pravi nekdo zgoraj. No tudi atmosferskega motorja ni pametno tiščat mrzlega. Zdej, ne vem al je to zgolj dizelska težava, al pač neka zdrava pamet ,da se to ne počne z nobenim avtom.
Kar se tiče pa teh saj, tle je pa res. Tukaj se je pa pred nakupom treba odločiti, al boš to pucal na nekje 60 tisoč km (odvisno od pogojev), ali pa narediš EGR Off in imaš potem s tem mir. Jaz sem se odločil za slednje.
Menjava podložk na šobah se naredi enkrat na 100 tisoč in s tem si rešil več kot polovico težav, ki so pri slabo vzdrževanih avtih povzročale težave.
DPF sam po sebi ni težava. Zelo redko , večinoma je posledica drugih težav - v mislih imam saje, par vrstic višje sem to omenil.
1. Tukaj nas je par % entuziastov, pa par % še v celi slo... večina folka užge auto in ga od prve minute vozi isto, kokr potem še nadalje pol ure folk se ne sekira z ničemer, žal, zato so elektro avti dobri, ker so eni ljudje čist neumni
2. Glede tega EGR izklopa... a pa boš pomirjen, ko bodo tvoji otroci in vnuki imeli raka zaradi vseh izpustov, ki se oddajajo v luft, ti si pa k njim še dodatno prispeval?
Meni pa zanimivo, BC kaže malenkost višjo porabo, kot je dejanska. Sem pravkar tankal, BC je kazal 6,7, dejanska poraba izračunana na roko in po poraba.com pa je 6,57.
Celotna poraba po 25kkm je 7,67.
Drugače pa ne verjamem, da BC nebi meril porabe na mestu, razen če je motor ugasnjen.
Sedaj, ko sem bil na dopustu na Danskem, sem se veliko prevozil v električnih taxijih. (dejansko so tam vsi taxiji električni). Moram priznati, da sem bil impresioniran z samo vožnjo, pospeški in tišino med vožnjo. Bi imel električni avto z lahkoto, če bi ga imel kje polniti (stanovanje-problem električarjev press). 😊
Veš kaj je še bonus? Če moraš kaj podelat na hitr kdaj v autu, ti lepo klima laufa na mestu, nobenga ruženja
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ČESTITKE, KJE SO SLIKE !!!!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani