Skoči na vsebino

CX-7 bencin-LPG

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam CX-7 2,3-191kW. Letnik 2008, 50000 prevo?enih km. Poraba bencina se giblje okoli 12,5 l/100 km pri umirjeni vo?nji brez pretiravanja v visoke obrate. Nameravam spomladi vgraditi sistem na LPG. Po pozvedovanju pri PRINS-u in SIGAS-u sem obstal pri dilemi koga izbrati. Pri poobla??enemu srviserju za PRINS sistem sem izvedel, da DISI (direkten vbrizg) motor, ki ga ima MAZDA CX-7 zahteva ob plinu ?e 10 % bencina za hlajenje ventilov. Ne potrebuje pa dodatnega mazanja ventilov. Cena pri Prinsu je 2350 ?, dela trajajo 2-3dni. ?akalna doba je okoli 10 dni. Pri SGAS-u pri katerem je vgradil sistem za LPG v M6, 1,8 bencin moj sin, mimogrede je zelo zadovoljen po enem tednu uporabe in 500 prevo?enih km v CX-7 vgrajujejo sistem TARTARINI za 1650 ? v 2-3 dneh dela. TARTARINI je cenej?i za okoli 40 %. Poraja se vpra?anje, ali je razlika v ceni zaradi kvalitete ali cene dela.]?elim izvedeti mnenja tistih imetnikov enakega avtomobila, ki imajo ?e izku?nje z vgrajenim sistemom LPG te ali one vrste.

Najlep?a hvala za pomo?.

 

LP

Tupamaros

Napisano

Imam CX-7 2,3-191kW. vgradnja, sistem,izku?nje,napake

 

imel in se vozi z novim lastnikom. sistem Tartarini Od sigasa. ve bp, le tank predviden za ta avto je porazno majhen - 52l....oz. 40l uporabnih....jaz sem dal 58l in dvignil dno, se vedno malo malo.....flasa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ali je poslanstvo tega bedaka zj***** ta forum ali ne? Kje so admini???????

 

aaam ce mislis na K.....samo ignore.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

prosim, hvala, dober dan?

 

ce prosis za pomoc bi bilo vljudno ce bi pisal cele stavke. ne pa takole zviska, mislis da ti bo folk kar zastonj pisal proste spise ce bos nastel stiri kljucne besede? lol.

 

Oprosti, bil sem v cajtnotu, obisk in se na hitro zaklju?il. Danes sem opravil popravek.

LP

Tupamaros

Napisano

Imam CX-7 2,3-191kW. Letnik 2008, 50000 prevo?enih km. Poraba bencina se giblje okoli 12,5 l/100 km pri umirjeni vo?nji brez pretiravanja v visoke obrate. Nameravam spomladi vgraditi sistem na LPG. Po pozvedovanju pri PRINS-u in SIGAS-u sem obstal pri dilemi koga izbrati. Pri poobla??enemu srviserju za PRINS sistem sem izvedel, da DISI (direkten vbrizg) motor, ki ga ima MAZDA CX-7 zahteva ob plinu ?e 10 % bencina za hlajenje ventilov. Ne potrebuje pa dodatnega mazanja ventilov. Cena pri Prinsu je 2350 ?, dela trajajo 2-3dni. ?akalna doba je okoli 10 dni. Pri SGAS-u pri katerem je vgradil sistem za LPG v M6, 1,8 bencin moj sin, mimogrede je zelo zadovoljen po enem tednu uporabe in 500 prevo?enih km v CX-7 vgrajujejo sistem TARTARINI za 1650 ? v 2-3 dneh dela. TARTARINI je cenej?i za okoli 40 %. Poraja se vpra?anje, ali je razlika v ceni zaradi kvalitete ali cene dela.]?elim izvedeti mnenja tistih imetnikov enakega avtomobila, ki imajo ?e izku?nje z vgrajenim sistemom LPG te ali one vrste.

Najlep?a hvala za pomo?.

 

LP

Tupamaros

 

moje si dobil na ZS - vse o ?emer spra?uje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljen Tupamaros, o?itno bodo?i ?lan LPG dru?ine! :D

 

Imam predelano mazdo6 na LPG, tako da nimam sicer Cx-7 (zaenkrat). :blush: Glede na to, da sem precej na teko?em kar se ti?e majstrov kateri vgrajujejo LPG sistemi, bom kar rekel, da Prins totalno PRETIRAVA s cenami, dobesedno "zlatarske" cene imajo. Zdej marsikdo si misli, da ker je zadeva toliko dra?ja kot pri konkurenci, je verjetno tudi dvakrat bolj?a, koristnej?a za sam motor in tako dalje. Sej ne re?em, dobro za njih, tako zaslu?ijo bistveno ve? kot je realna cena, ampak zdi se mi pa fer opozoriti na to, da (razen v primeru da ima nekdo preve? denarja) se bolj spla?a vgradit pri cenej?em ponudniku. V tem primeru ti jasno priporo?am SIGAS, s katerim ima gotovo vsaj 10 uporabnikov tega foruma zelo pozitivne izku?nje! :jupiii::danzoman::ljubezen:

 

Kon?na odlo?itev je pa jasno tvoja oz. va?a! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.