Skoči na vsebino

CX-7 bencin-LPG


tupamaros

Priporočeno sporočilo

Imam CX-7 2,3-191kW. Letnik 2008, 50000 prevo?enih km. Poraba bencina se giblje okoli 12,5 l/100 km pri umirjeni vo?nji brez pretiravanja v visoke obrate. Nameravam spomladi vgraditi sistem na LPG. Po pozvedovanju pri PRINS-u in SIGAS-u sem obstal pri dilemi koga izbrati. Pri poobla??enemu srviserju za PRINS sistem sem izvedel, da DISI (direkten vbrizg) motor, ki ga ima MAZDA CX-7 zahteva ob plinu ?e 10 % bencina za hlajenje ventilov. Ne potrebuje pa dodatnega mazanja ventilov. Cena pri Prinsu je 2350 ?, dela trajajo 2-3dni. ?akalna doba je okoli 10 dni. Pri SGAS-u pri katerem je vgradil sistem za LPG v M6, 1,8 bencin moj sin, mimogrede je zelo zadovoljen po enem tednu uporabe in 500 prevo?enih km v CX-7 vgrajujejo sistem TARTARINI za 1650 ? v 2-3 dneh dela. TARTARINI je cenej?i za okoli 40 %. Poraja se vpra?anje, ali je razlika v ceni zaradi kvalitete ali cene dela.]?elim izvedeti mnenja tistih imetnikov enakega avtomobila, ki imajo ?e izku?nje z vgrajenim sistemom LPG te ali one vrste.

Najlep?a hvala za pomo?.

 

LP

Tupamaros

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam CX-7 2,3-191kW. vgradnja, sistem,izku?nje,napake

 

imel in se vozi z novim lastnikom. sistem Tartarini Od sigasa. ve bp, le tank predviden za ta avto je porazno majhen - 52l....oz. 40l uporabnih....jaz sem dal 58l in dvignil dno, se vedno malo malo.....flasa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali je poslanstvo tega bedaka zj***** ta forum ali ne? Kje so admini???????

 

aaam ce mislis na K.....samo ignore.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prosim, hvala, dober dan?

 

ce prosis za pomoc bi bilo vljudno ce bi pisal cele stavke. ne pa takole zviska, mislis da ti bo folk kar zastonj pisal proste spise ce bos nastel stiri kljucne besede? lol.

 

Oprosti, bil sem v cajtnotu, obisk in se na hitro zaklju?il. Danes sem opravil popravek.

LP

Tupamaros

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam CX-7 2,3-191kW. Letnik 2008, 50000 prevo?enih km. Poraba bencina se giblje okoli 12,5 l/100 km pri umirjeni vo?nji brez pretiravanja v visoke obrate. Nameravam spomladi vgraditi sistem na LPG. Po pozvedovanju pri PRINS-u in SIGAS-u sem obstal pri dilemi koga izbrati. Pri poobla??enemu srviserju za PRINS sistem sem izvedel, da DISI (direkten vbrizg) motor, ki ga ima MAZDA CX-7 zahteva ob plinu ?e 10 % bencina za hlajenje ventilov. Ne potrebuje pa dodatnega mazanja ventilov. Cena pri Prinsu je 2350 ?, dela trajajo 2-3dni. ?akalna doba je okoli 10 dni. Pri SGAS-u pri katerem je vgradil sistem za LPG v M6, 1,8 bencin moj sin, mimogrede je zelo zadovoljen po enem tednu uporabe in 500 prevo?enih km v CX-7 vgrajujejo sistem TARTARINI za 1650 ? v 2-3 dneh dela. TARTARINI je cenej?i za okoli 40 %. Poraja se vpra?anje, ali je razlika v ceni zaradi kvalitete ali cene dela.]?elim izvedeti mnenja tistih imetnikov enakega avtomobila, ki imajo ?e izku?nje z vgrajenim sistemom LPG te ali one vrste.

Najlep?a hvala za pomo?.

 

LP

Tupamaros

 

moje si dobil na ZS - vse o ?emer spra?uje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen Tupamaros, o?itno bodo?i ?lan LPG dru?ine! :D

 

Imam predelano mazdo6 na LPG, tako da nimam sicer Cx-7 (zaenkrat). :blush: Glede na to, da sem precej na teko?em kar se ti?e majstrov kateri vgrajujejo LPG sistemi, bom kar rekel, da Prins totalno PRETIRAVA s cenami, dobesedno "zlatarske" cene imajo. Zdej marsikdo si misli, da ker je zadeva toliko dra?ja kot pri konkurenci, je verjetno tudi dvakrat bolj?a, koristnej?a za sam motor in tako dalje. Sej ne re?em, dobro za njih, tako zaslu?ijo bistveno ve? kot je realna cena, ampak zdi se mi pa fer opozoriti na to, da (razen v primeru da ima nekdo preve? denarja) se bolj spla?a vgradit pri cenej?em ponudniku. V tem primeru ti jasno priporo?am SIGAS, s katerim ima gotovo vsaj 10 uporabnikov tega foruma zelo pozitivne izku?nje! :jupiii::danzoman::ljubezen:

 

Kon?na odlo?itev je pa jasno tvoja oz. va?a! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.