Skoči na vsebino

Mazda 323F cuka


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni Mazda "kolegi"!

 

Gre za Mazdo 323F BJ 1.4I 16V hatchback letnik 1999. Motor ob?asno cuka. Cukanje je ?isto naklju?no, nikakor ne morem definirati kakega vzorca ali razloga. Edino kar lahko re?em je to, da cukne vedno ob dodajanju plina, nikoli med vo?njo s konstantnim plinom. Npr. gas doda?, pa preden normalno pospe?i cukne 1x, 2x ali 3x in to tako, kot da bi mu nekaj popolnoma prekinilo dovod goriva ali odvzelo kontakt. Potem npr. ?e bolj pritisnem stopalko plina ali pa jo spustim in ponovno pritisnem, je pa kar naenkrat spet OK. To cukanje se npr. enkrat zgodi, pa potem nekaj dni ni? ne cuka, pa pol spet kak dan, dva mal pocuka, pa spet nekaj dni ni? itd.

 

Sam sem postoril oz. preveril ?e naslednje:

- preveril sve?ke, v?igalne kable, razdelilno kapo, rotor?ek, sesalno cev, razne gumi cev?ice - vse je videti normalno

- o?istil sem loputo in motor?ek prostega teka

- preveril in rahlo o?istil MAF (ta je bil pred letom dni tudi zamenjan)

 

Zdaj pa nimam ve? idej, kaj bi ?e lahko pogledal. Predvidevam, da gre za kako "elektronsko" ali "senzorsko" napako, a kako jo odkriti? OBD priklju?ka avto ?e nima, ima pa neko kvadratno "Dyagnosis" vti?nico. Na poobla??en servis se mi zdi neumno hodit, ker npr. v Novem mestu nimajo ra?unalnika za priklopit - vsaj tako so rekli, ko sem enkrat ?e bil tam - pa ?eprav so poobla??eni serviser za mazde. V LJ v BTC so mi tud rekli, da ga ne morjo priklopit na ra?unalnik. Kaj mi torej ?e preostane? Morda famozni Avto Pelko? Ali lahko sam ?e kaj pogledam ali poizkusim?

 

Za vsak nasvet bom zelo hvale?en.

 

LP

Svadreb

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Vse do pred kratkim te?ave ?e nisem odpravil, sedaj pa sem jo kon?no uspel re?iti.

Problem je bil v potenciometru lopute. Ta je bil zamaknjen za par mm. Pritrjen je z 2 vijakoma, ki imata elipsasti luknji, da se potenciometer lahko malce su?e. Ko sem poleti ?istil loputo ga o?itno nisem namestil to?no nazaj v optimalno pozicijo, ki je, kot ka?e, le ena. Malo sem ga premikal sem in tja in ko so bili obrati v prostem teku pri ogretem motorju najni?ji, sem ga fiksiral. Sedaj motor ?e ene 2 tedna dela bp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Meni je to isto delalo dokler se ni docukal do konca ,pol pa nik ve? hotu v?gat napaka pa je bla

v razdelilcu v?iga impulzator . Nabavu ga na otpadu zamenjal in avto laufa kot urca

 

WTF ?? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.