Skoči na vsebino

Dyno day in chiptuning akcija v soboto

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sm ?e prijavlen za meritev na valjih ob 15:20, tako da se vidimo :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Jaz sm ?e prijavlen za meritev na valjih ob 15:20, tako da se vidimo :bravo:

 

 

In... koliko konjev so ti na?teli ?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Tako je, lahko bi bil sicer kak?en konji?ek ve?, ampak je za vse ?e ?as..Tud po?asi se dale? pride :blush:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Skoraj pozabil na napovedani graf mojega mlin?ka :blush::)

 

Objavljena slika

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Tko so bli valji nastavljeni,blokada je pa druga? nekje na 7k in tud po filingu vle?e prakti?no do konca

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Zanimivo, ponavadi imajo avti nekje pa? najvi?jo mo? pa blokado ene 500 obratov vi?je, da ima? nekaj rezerve pri obratih na gor, recimo v ovinku, pri teranju pa? itd...

Napisano

a je to moc motorja pa na kolesih, al si dal kaj tunat?

pri moji pa od 6k rpm naprej raste samo hrup...blokado mam nekje na 7200 al neki tazga...rdece polje se zacne pri 7k rpm, je pa tud pri meni po obcutku boost moci glih nekje od 4500rpm naprej pa do 6000rpm (skratka slabs k dizel)

motor te mx5 je res en piece of shit...pa se zvok k konzerva

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Svetlo rde?a je na kolesih, temna je prera?unano na gredi. Svetlo modra je navor na kolesih, temno je prera?unano na gredi. Nasploh je tole na kolesih dosti bolj realno, prera?unano mi je nekam ?udno, ponavadi sta si izmerjeni in prera?unani krivulji bolj podobni.

Napisano

Svetlo rde?a je na kolesih, temna je prera?unano na gredi. Svetlo modra je navor na kolesih, temno je prera?unano na gredi. Nasploh je tole na kolesih dosti bolj realno, prera?unano mi je nekam ?udno, ponavadi sta si izmerjeni in prera?unani krivulji bolj podobni.

 

:blink:

 

Ne,ubistvu je tko:

svetlo rde?a in svetlo modra sta plin

temno rde?a in temno modra sta bencin

 

Merjeno vse na kolesih, druga?e pa je razen izpuha zaenkrat vse stock kar se pogona ti?e :)

 

No enivej,tko kot se ?uti med vo?njo so tut valji pokazal,da se ve?ja razlika med plinom in bencinom pozna ?ele nad 4500,pa tut to bi znala dodatna optimizacija ?e mal popravt..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

To je moc na gredi motorja. Na kolesih je malce manj.

Moc narasca do blokade, ker je v sredini malce premalo navora in moci. Bi bilo treba malo pogledat motor in elektroniko bolj od blizu.

Napisano

ne vem, ze teh 106 je bogih, ce das stran 14, pol ne ostane nc :)

ponavadi lpg feni pravijo, da zgubis max 3%

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

:blink:

 

Ne,ubistvu je tko:

svetlo rde?a in svetlo modra sta plin

temno rde?a in temno modra sta bencin

?ist sem mislil da je eno na gredi drugo na kolesih ker ponavadi je tako izpisan graf. Potem je kar nekaj razlike med plinom in bencinom, no je vsaj enkrat na valjarjih to izmerjeno. :bravo:
Napisano

ne vem, ze teh 106 je bogih, ce das stran 14, pol ne ostane nc :)

ponavadi lpg feni pravijo, da zgubis max 3%

 

Ja, ?e verjame? v pravljice, pa ?e verjame?, da je poraba z LPG-jem ve?ja samo za 5% in podobne sme?ne zgodbe, ki jih vgrajevalci LPG-ja la?ejo strankam.

33112_1.png

Napisano

Fantje, jaz se NITI MALO ne sekiram, dejmo re?t, da imam na LPG ju (napram benzu) 15% izgube, to bi bilo potem iz (teoreti?nih) 166HP nastalo cca. toliko kot jih ima Mazda6 istega letnika, 2.0 benz motor (141HP). Za mojo vo?njo ?ist zadost, za tele omejitve tudi, je pa res, da mi na LPG-ju ?rnoZmayda ne stegne ?ez 220kmh (po ?tevcu, ki verjetno itak kvalitetno la?e). Taka je pa? moja resnica o plinu, tako da ?ist v redu. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Taka je pa? moja resnica o plinu, tako da ?ist v redu. :cheers:

 

Sej je logi?no zakaj ima? plin in da je to ekonomsko zelo dobra ra?unica in v osnovi je to bistvo. Vse ostalo okol plina je pa precej BS-a pa ga ne bi bilo treba sej ljudje v 99% primerih dajo plin notri zaradi manj?ih stro?kov pri gorivu in tukaj se zgodba kon?a. Ne vem pa zakaj nekateri ho?ejo nakup LPG sistema ?e dodatno opravi?evat z ekologijo (farbanje samega sebe), minimalnimi izgubami pri mo?i in navoru (kar tudi ni res) in ?e namesto v enem letu povrne? stro?ek nakupa LPG-ja v dveh letih pa se tud svet ne bo podrl in nih?e jih ne bo imel za bedake :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.