Skoči na vsebino

Nadgradnja centralnega zaklepanja ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

... v daljinsko centralno zaklepanje.

 

Za mali denar se prodajajo moduli za nadgradnjo. A je kdo izmed vas to ?e naredil?

 

?e je, me zanima, ali je priklop modula samo v motronem prostoru oz. kabini, ali je potrebno kable vle?i tudi po vseh vratih.

 

Hvala za odgovor.

Napisano

... v daljinsko centralno zaklepanje.

 

Za mali denar se prodajajo moduli za nadgradnjo. A je kdo izmed vas to ?e naredil?

 

?e je, me zanima, ali je priklop modula samo v motronem prostoru oz. kabini, ali je potrebno kable vle?i tudi po vseh vratih.

 

Hvala za odgovor.

 

zdej, ?e centralno zaklepanje ma? pol sam na stare kable priklopi? ;)

Napisano

zdej, ?e centralno zaklepanje ma? pol sam na stare kable priklopi? ;)

 

Pa se ti kabli zdru?ijo na enem mestu, ali je potrebno "pol avta" podreti?

Napisano

Pa se ti kabli zdru?ijo na enem mestu, ali je potrebno "pol avta" podreti?

 

podre? samo tapeto levih vrat (vozni?kih) kjer je glavni motor?ek kjer je vse povezano prek njega ;)

Napisano

Eno podvpra?anje, da ne odperam nove teme. V svoji mazdi imam armaturo brez obratomera. Ker je mo?nost dobiti tako z obratomerom za mali denar, me zanima, ?e so konektrorji enaki in se samo zamenja, ali pa moj avto nima povezave za obratomer. ?ic se mi ne da posebej vle?t.

 

Hvala za odgovor.

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da si mal sposodm temo, zgubu sm klju?e od avta in s tem posledi?no edini daljinc k sm ga meu. Zdj a lahko kupm ker kol alarm sistem glede na to da je ?e serijsko blo daljinsko centralno, al moram bit pr ?em pozorn? Mau je fejl s klju?em odperat, kb meu hundej ponija :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Da si mal sposodm temo, zgubu sm klju?e od avta in s tem posledi?no edini daljinc k sm ga meu. Zdj a lahko kupm ker kol alarm sistem glede na to da je ?e serijsko blo daljinsko centralno, al moram bit pr ?em pozorn? Mau je fejl s klju?em odperat, kb meu hundej ponija :P

 

Men se isto zgodil... blem je ?e ma? tut blokado motorja.. popa 1x da? vn accomulator pa si pe?en.

 

Jest sm pol mogu razderat ceu sistem dalinski (aftermarket biu) zdej pa lepo poni varjanta, dokler si ne zrihtam druzga alpa novga dalinca z isto kodo.

panoramska.jpg
Napisano

Ma blokado ja, ampak bomo probal to na drug na?in re?t. Skratka ajm fucked :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.