Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred kratkim sem peljal svojo Mazdo na tehni?ni pregled katerega ni naredila zaradi prekomernih emisij pri visokih obratih motorja. Gre za mazda 323f letnik 96 z 1.5 motorjem. Sumim da je kriv katalizator katerega moram ?e preverit. Je kdo ?e kupoval katalizator za ta avto in kje? Kak?no so cene? Verjetno se najbolj spla?a kupiti univerzalnega, upam da zdr?ijo nekaj let?

 

Drug problem, ki ga imam pa je prerjaveta obroba zadnjega blatnika. Nikjer ne morem dobiti nove, poskusil sem ?e pri Siluxu in Herculesu. Ve ?e kdo kje bi se spla?alo vpra?ati?

?e ne jo bom o?itno mogel iz ene odrezat, ?e bom sploh dobil kak?no v primernem stanju.. :D

Napisano
  je Driver napisal:

Pred kratkim sem peljal svojo Mazdo na tehni?ni pregled katerega ni naredila zaradi prekomernih emisij pri visokih obratih motorja. Gre za mazda 323f letnik 96 z 1.5 motorjem. Sumim da je kriv katalizator katerega moram ?e preverit. Je kdo ?e kupoval katalizator za ta avto in kje? Kak?no so cene? Verjetno se najbolj spla?a kupiti univerzalnega, upam da zdr?ijo nekaj let?

 

Drug problem, ki ga imam pa je prerjaveta obroba zadnjega blatnika. Nikjer ne morem dobiti nove, poskusil sem ?e pri Siluxu in Herculesu. Ve ?e kdo kje bi se spla?alo vpra?ati?

?e ne jo bom o?itno mogel iz ene odrezat, ?e bom sploh dobil kak?no v primernem stanju.. :D

 

:D poklici pa resimo,samo sumim da je katalizator,mogoce lamda sonda,obrobo pa vrezemo dol ni problema,je brez rje

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
  je Driver napisal:

?e bi lambda ?la bi verjetno kak?na lu?ka check engine svetila? Seveda ?e ni prej?ni lastnik ?arnice kar ven potegnu.. <_<

 

np, n? ne gori za lambdo

Napisano

Kako potem ugotovim ?e je lambda zani?? Za katalizator pravijo, da ?e je tista "mre?ica" notri cela potem bi moral biti vredu... Rad bi se najprej prepri?al kaj je zani?, da ne kupujem novih delov brez potrebe...

Napisano
  je Driver napisal:

Kako potem ugotovim ?e je lambda zani?? Za katalizator pravijo, da ?e je tista "mre?ica" notri cela potem bi moral biti vredu... Rad bi se najprej prepri?al kaj je zani?, da ne kupujem novih delov brez potrebe...

 

preko testerja ;)

Napisano

Update: S pomo?jo autodate sem izvedel diagnozo na mazdi, in dobil napake:

- nepravilno delovanje lambda sonde

- napaka pri delovanju senzorja za temperaturo zraka (tisti na airboxu)

 

Tako da zdaj pa veselo po nakupih :D

Nekateri pravijo da imajo slabe izku?nje z lambda sondami ki so ponaredki/od konkurence itd... Se mi spla?a kupiti originalno? ?eprav mislim da me bo njena cena odvrnila od nakupa :(

Napisano
  je Driver napisal:

Update: S pomo?jo autodate sem izvedel diagnozo na mazdi, in dobil napake:

- nepravilno delovanje lambda sonde

- napaka pri delovanju senzorja za temperaturo zraka (tisti na airboxu)

 

Tako da zdaj pa veselo po nakupih :D

Nekateri pravijo da imajo slabe izku?nje z lambda sondami ki so ponaredki/od konkurence itd... Se mi spla?a kupiti originalno? ?eprav mislim da me bo njena cena odvrnila od nakupa :(

 

Airflow senzor je redna napaka na testerjih pa ni nic narobe ....tako da najprej lambdo zrihti pa bo vse ok.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je Driver napisal:

Airflow je uredu, tisti ki meri temperaturo zraka pa naj ne bi bil.

 

:D toti senzor ne vpliva nic na delovanje motorja tudi brez njega avto gre normalno,mam pa kake stiri viska tako da ni problema pa se lamdo ti lahko ven vzamem je ispravna,samo pridi pa evre prinesi :D

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
  je Driver napisal:

Hvala za ponudbo, ampak lambdo bom kar novo kupil, tistega za temperaturo pa verjetno ?e menjaval ne bom :D

 

Pa kupi kak?no od DENSO, bo cenej?a kakor original pa dobi? ponavadi tudi take, ki imajo

original konektor DOX-1356 ali take kjer sam uredi? konektor DOX-0119.

 

Mislim da bi te pasale ne me dr?at za besedo ker ne vem to?no kode motorja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sondo sem ?e dobil univerzalno pri Potokarju, ?e zmontirat jo moram. Na prvi pogled zgleda enaka, tudi ?ice so iste barve. Le to me zanima - ena ?ica je ?rna, ena siva, dve pa beli. Predvidevam da ni pomembno kako ve?em beli ?ici?

Je ?e kdo pri temu avtu menjaval vzvod volanskega kon?nika? To je tisti del ki pride med volansko letvijo in volanskim kon?nikom. Pri potokarju mi ga ne morejo dabavit, z Vargalanta mi pa ne odgovarjajo <_<

Sicer pa je simptom tak, da ?e hitro zavijamo z volanom levo-desno, potem se sli?i da je nekaj zluftano, zvok pa prihaja iz notranje strani avtomobila, tako da volanska kon?nika nista kriva. Upam da je kriu le vzvod kon?nika, ne pa volanska letev :wacko:

Napisano
  je Driver napisal:

Sondo sem ?e dobil univerzalno pri Potokarju, ?e zmontirat jo moram. Na prvi pogled zgleda enaka, tudi ?ice so iste barve. Le to me zanima - ena ?ica je ?rna, ena siva, dve pa beli. Predvidevam da ni pomembno kako ve?em beli ?ici?

Je ?e kdo pri temu avtu menjaval vzvod volanskega kon?nika? To je tisti del ki pride med volansko letvijo in volanskim kon?nikom. Pri potokarju mi ga ne morejo dabavit, z Vargalanta mi pa ne odgovarjajo <_<

Sicer pa je simptom tak, da ?e hitro zavijamo z volanom levo-desno, potem se sli?i da je nekaj zluftano, zvok pa prihaja iz notranje strani avtomobila, tako da volanska kon?nika nista kriva. Upam da je kriu le vzvod kon?nika, ne pa volanska letev :wacko:

 

:) luft se da stelat na tistem vijaku na spodnji strani volanske letve,malo pritegnes in nebo vec pokalo sem ze mel tri take primere

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ja, podobno sem slišal tudi v Lj. Ene 2-3 stvari so recimo bolj zoprne, sicer pa nič posebnega, pa še to na bolj kot ne začetnih letnikih. Tako da, meni se ne zdi spet tak krš, ker pol je vse krš. Recimo pri VAGu crkavajo menjalniki kot po tekočem traku, pa jih noben tok ne kritizira, ali pač
    • Enako pravi moj mehanik, ki je bil vodja mazda servisa v KP. Pravi, da je tu pa tam bila res kaka težavica, a velikoooo manj kot na mercedesih in ostalih jajcih, ki so jih tudi servisirali. Pravi, da če je mašina pravilno in redno servisirana ne bi smelo bit problemov. 
    • Res je...po moje en najbolj kopiranih nožev...z razlogom. Po moje-kar je pod 200€ je že sumljiva cena oz. roba.   Če veš,kaj gledati,te ne morejo "nategniti"...samo je problem,če ne poznaš originala. Npr. da ne veš kako je okvir skeletoniran,kako "grabi" nazobčanje za prste itd.... Če ne kupuješ "v živo" pa itak ne moreš vedeti. Še najlažje pa je po teži. Ko oba daš v roko,takoj pogruntaš,...kopija je zmeraj težja.... V mojih očeh...jaz pa ne rabim niti gledati...samo potipam "ostrost" nazobcanja,in takoj pogruntam,ker je rezilo standardnega Paramilitari 2 narejeno iz prašnega jekla CPM S30V,ki je izjemno trdo,in zelo težko "otopi"...in tisto nazobljenje tako noro,a vseeno ne preostro grabi za blazinico prsta,da na otip takoj pogruntaš,če je drugačno jeklo...ne rabim gledati...na slepo takoj pogruntam. To je taka kvaliteta v materialu,da si marsikdo ne more niti predstavljati o čem govorim...moraš sam poizkusiti v rokah...   Aja @godlike-dobr nož si kupil👍...a imaš S90V verzijo?
    • Ja si tam tam nekje ja. Jaz imam nekje tako porabo, ampak mi vleka prikolice precej dvigne porabo, sicer bi bil pod 7 sigurno. AT ti porabo dvigne za nekje 0.7l recimo.   Upam da si kupil tako šestko z znano zgodovino in znamimi posegi v motor?
    • Jaz vedno zategnem na moment ključ, nekje 11-12kg se mi zdi, pa do sedaj ni bilo nobenih težav. Tudi čez par mesecev ko odtegujem, se mi zdi približno isto zategnjeno kot takrat ko sem delal v obratni smeri.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.