Skoči na vsebino

PONAREDBA mazde6


jotko

Priporočeno sporočilo

Jap, Zbiratelj je s svojim postom kiksnil v 3pm....Boss je lepo povedal, ve? kilometrov=ni?ja cena, pri zbijanju si nategnjen, ?vercer kupi z ogromno kilometri za malo denarja in potem proda z zbitimi kilometri za ve? denarja....natega D.O.O.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, kot sm se pozanimav se tut v sloveniji bo za?elo kr?itelje "goljufe" kaznovati, sicer se ?e ne ve kdaj, ampak baje se ?e dela na tem!

Pri nekaterih zavarovalnicah se ?e bele?i stanje kilometrov, prav tako nekateri tehni?ni pregledi (preventivno)

Zavarovalnice bojo baje podra?ile zav. premije voznikom, ki delajo ve? kilometrov, tiste z manj pa zni?ala,...

Upam da pride ?imprej ta ?as in nas po?tene re?i straha,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, kot sm se pozanimav se tut v sloveniji bo za?elo kr?itelje "goljufe" kaznovati, sicer se ?e ne ve kdaj, ampak baje se ?e dela na tem!

Pri nekaterih zavarovalnicah se ?e bele?i stanje kilometrov, prav tako nekateri tehni?ni pregledi (preventivno)

Zavarovalnice bojo baje podra?ile zav. premije voznikom, ki delajo ve? kilometrov, tiste z manj pa zni?ala,...

Upam da pride ?imprej ta ?as in nas po?tene re?i straha,...

 

bu?e

 

?e posebej ker so avti iz tujine...te niso nikjer zabele?eni

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

Sem si ga ogledal in ?el preveriti ?t.?asije. Dejansko tako kot je pisalo, 2012 v juliju opravljen zadnji redni servis na 227.000 km.

Sam prodajalec pa kaj veliko o vozilo ni povedal, razen tega da je od kolega in da je tak kot mora biti. Toliko o po?tenosti...

 

?e enkrat hvala za opozorilo!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na servisu zadnji zapi ja,... jaz sem avto gledal preden ga je dobil ta (avto karavan) in to sploh ni kolega in bla bla,...

stanje na ?tevcu je bilo 255tkm!!!

pa ?e prednje desna vrata so bila barvana ter na pragu so vidne posledice,...

masna turbina za povrh!

in ?e bi lahko na?teval.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

jest sm meu enga prjatla ki je delu na eni firmi k so veselo stevce vrtel ... in je clo en postopk da ma avto tudi po uradnem servisu vsaj se enkrat manj kilometrov ... se nek zamik pri servisu dela in noben nikol ne ve kok je tocn kilometrov ampak na varjanto da se pr 30k zavrti na 15k ... in pol pr 60k spet nazaj na 45k in se umes servis dela nekje drugje .... ko so pa prevrteni enkrat pa spet na uradnem in dejansko z konstantnim vrtenjem nardijo avto ki ima ne vem 400k na uradnem in na stevcu pa kaze da ima 200k in noben ne ve nic o kkrsnem koli vrtenju ... so pa kalibri ni kej z cim se use ukvarjajo ljudje da te nategnejo za 500 EUR

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res ja...?e dela? ogromno kilometrov in pred servisom prevrti? kilometre in vmes servis na ?rno naredi?. Samo 9/10 jih to ne dela...ker kupijo se novi, najve? na leasing in potem taisti pove?ini vzamejo novi avto na leasing in se vozijo...tako da leasing hi?a oz. posameznik ?e z veliko kilometri prodaja avto, ?alabajzarji jih pa nato zbijajo.

Ne poznam pa nobenega kateri je kupil nov avto in mu letno vrti kilometre pred uradnim servisom....ponavadi se takim niti ne da ukvarjati s tem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.