Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

 

?obe....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima kdo izku?nje z cukanjem med 1500 in 2000 obrati?

Cukanje je izrazitej?e ?e na rahlo pospe?uje?.

Sem pa tudi opazil da pri v?igu (hladen motor) je motor dost glasnej?i kot druga?e (pri obratih nad 2000rmp je zvok normalen). Ali je to zaradi vebastota?

Imam pa M6 l.2008 (novej?a oblika) 140KM

 

sj bo spomladi nehalo..:)

 

zdej ko je mrzel zrak meni isto cuka in slisim "TDI" zvok in to ze 4 zime, poleti oziroma spomladi pa neha..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sj bo spomladi nehalo..:)

 

zdej ko je mrzel zrak meni isto cuka in slisim "TDI" zvok in to ze 4 zime, poleti oziroma spomladi pa neha..

 

 

 

 

zvok motorja ok bom potrpel in pre?ivel...

ampak cukanje se pa dogaja enkrat k je mrzu enkrat k je topu in to ze kr pogosto...

nasveti za ?ebe, stro?ek, kako ugotoviti katera je zani?,...

 

 

?obe....

 

 

 

nasveti za ?ebe, stro?ek, kako ugotoviti katera je zani?,...

koliko ?asa se lahko ?e vozim tako preden bo ?ist zani??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ni nujno, da je zani? ... mal jih bo treba spet nau?it kako naj pravilno delujejo.

 

 

Meni se zdi, da najbolj?e delujejo med 3 in 4 krpm. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nekaj sem iskal po forumu za resetiranje ?ob,...

mi lahko to kdo bolj natan?no pove ali celo naredi?

nisem glih mehani?ni tip ?loveka tako da,...

 

 

vsak injektor ma gore napisano ponavadi 17 mestno kalibracijsko kodo, to kodo je treba upisat z ra?unalnikom notr v motorni ra?unalnik da ve kdaj jo odpirat. oz kolko nafte dozirat. priporo?am da se to naredi z original testerjem ker univerzalni niso glih dobri za to

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.