Skoči na vsebino

nakup in servisna knji?ica


Mazdodont

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Odlo?am se za nakup mazde 3, letnik 2006.

 

Zadeva je tak?na, da mi je prodajalec rekel da servisne knji?ice v papirnati obliki ni, da je to vodeno samo ra?unalni?ko.

Sem pa drugje videl tudi pri podbnih letnikih papirnate servisne knji?ice.

 

No, dobil sem tudi ra?unalni?ki izpisek servisne knji?ice, amapk ne vem koliko lahko temu zares zaupam.

 

 

 

 

Nikjer pa tudi nisem videl kak?nega users manuala ali kaj podobnega. Torej prakti?no ni? papirnatega.

 

Je to normalno, ali to manjka, bi moral to dobit? Ste ostali ki imate naprimer podobenen letnik dobili zraven kak?ne papirje?

Ker ?e ni? ne dobim niti ne vem kako zadevo vzdr?evat... Ali pa avto ima proti mojemu biv?emu kr zajetno koli?ino elektronike, res tega ne dobi? zraven z avtom, da bi vedel kaj kateri gumb dela...?

Pri prej?njem avtu sem imel vse napisano, od priporo?enega pritiska v kolesih, pa do tega na koliko kilometrov moram naredit kak servis in kaj zamenjat...

 

Kako je to pri mazdi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni.

 

Odlo?am se za nakup mazde 3, letnik 2006.

 

Zadeva je tak?na, da mi je prodajalec rekel da servisne knji?ice v papirnati obliki ni, da je to vodeno samo ra?unalni?ko.

Sem pa drugje videl tudi pri podbnih letnikih papirnate servisne knji?ice.

 

No, dobil sem tudi ra?unalni?ki izpisek servisne knji?ice, amapk ne vem koliko lahko temu zares zaupam.

Nikjer pa tudi nisem videl kak?nega users manuala ali kaj podobnega. Torej prakti?no ni? papirnatega.

 

Je to normalno, ali to manjka, bi moral to dobit? Ste ostali ki imate naprimer podobenen letnik dobili zraven kak?ne papirje?

Ker ?e ni? ne dobim niti ne vem kako zadevo vzdr?evat... Ali pa avto ima proti mojemu biv?emu kr zajetno koli?ino elektronike, res tega ne dobi? zraven z avtom, da bi vedel kaj kateri gumb dela...?

Pri prej?njem avtu sem imel vse napisano, od priporo?enega pritiska v kolesih, pa do tega na koliko kilometrov moram naredit kak servis in kaj zamenjat...

 

Kako je to pri mazdi?

 

To je to - DSK ali digitalna servisna knjizica. Z drugimi besedami kos papirja. Ker nisi napisal ali je prodajalec privat, kaka avto hisa its ti vseeno priporocam da z VIN avta gres na mazda servis to preveriti ce imajo enakega....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je to - DSK ali digitalna servisna knjizica. Z drugimi besedami kos papirja. Ker nisi napisal ali je prodajalec privat, kaka avto hisa its ti vseeno priporocam da z VIN avta gres na mazda servis to preveriti ce imajo enakega....

 

prodajalec je trgovec, pa v bistvu je tudi poobla??en mazda servis

 

mi je pa ta izpisek posvoje ful sumljiv, ?eprav dopu??am da je resni?en

 

ker servisov je narejenih 5

prvi takoj ob nakupu, smao neka kontrola al nekaj, en malo pred prodajo, vmes pa so trije redni servisi, in vsi so na isti dan isti mesec narejeni, samo leto je razli?no

pa ta datum ni recimo malo pred registracijo al pa kja

 

je temu za zaupat, ali se tudi vam zdi sumljivo?

 

 

 

 

in pa kako je glede uresrs manuala?

to pa bi verjetno moralo v papirnati obliki ti zraven, ali?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prodajalec je trgovec, pa v bistvu je tudi poobla??en mazda servis

 

mi je pa ta izpisek posvoje ful sumljiv, ?eprav dopu??am da je resni?en

 

ker servisov je narejenih 5

prvi takoj ob nakupu, smao neka kontrola al nekaj, en malo pred prodajo, vmes pa so trije redni servisi, in vsi so na isti dan isti mesec narejeni, samo leto je razli?no

pa ta datum ni recimo malo pred registracijo al pa kja

 

je temu za zaupat, ali se tudi vam zdi sumljivo?

in pa kako je glede uresrs manuala?

to pa bi verjetno moralo v papirnati obliki ti zraven, ali?

 

Kot receno pojdi se na drug pooblasceni servis ce temu ne verjames. DSK se hrani on line po celem svetu za eno sasijo avta. Kdo pa je prodajalec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DSK je samo kos papirja - res je.

 

Na isti dan isti mesec, se pravi 1x na leto recimo. Se pravi, da je avto delal manj kot 20kkm na leto (ker je servis na 20 kkm). Torej posledi?no pomeni, da ima manj kot 120 kkm. Je to res?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa navodila za uproabo bi pomoje skoraj mogla biti zraven...e dino ce jih prejsnji lastnik ni izgubil... Lahko probas kontaktirati uvoznika (MMS d.o.o.), ce ti lahko posljejo navodila za uporabo...

 

Glede servisne knjizice... jaz sem jo sicer dobil zraven (letnik 2008)... vendar se servisi vpisujejo v DSK... in dobim vedno samo izpis iz DSK po servisu ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede servisne knjizice... jaz sem jo sicer dobil zraven (letnik 2008)... vendar se servisi vpisujejo v DSK... in dobim vedno samo izpis iz DSK po servisu ...

 

 

Ja, vedno samo izpis na listu papirja.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DSK je samo kos papirja - res je.

 

Na isti dan isti mesec, se pravi 1x na leto recimo. Se pravi, da je avto delal manj kot 20kkm na leto (ker je servis na 20 kkm). Torej posledi?no pomeni, da ima manj kot 120 kkm. Je to res?

 

res je

avto ma 77k prevo?enih

tudi notri zgleda dobro ohranjen, volan, sede?i...

 

 

 

aha no hvala glede odgovorov o servisni knjigi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdodont, ?e ?eli?, ti ?e jaz poka?em servisno knji?ico moje, ki je seveda DSK... je letnik 2006/9, prodajam jo tudi med glasi na forumu. Pri vsakem servisu dobi? nov izpisek z dodanim opravljenim servisom. Za nazaj se zadev ne da ve? popravljati, zato je z DSK manj zlorab, prevrtavanj in podobnih zadev. Jo pa lahko z mojo VIN dobi? na vsakem Mazda servisu ali Mazda Slovenija. :)

 

LP Janez

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.