Skoči na vsebino

Miatarji - Razno

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za moje pojme 2. ?e je res 1.8. Pol pa sam ?e spojler dol in druge feltne gor :bravo:

 

 

Odvisn pa od tega kok ma vesele avto pedenat..v tem primeru pa kar 3. in veselo v ?oping

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

novomeska tudi ni slaba...vem z prve roke...lepo merkana...tut malo vozena...garazirana..pac poznam lastnike...

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

A tadruga je druga? vredu cena? Druga? res tako kot je ga?o rekel za drugo ja :bravo:

 

Bom pa tudi o novome?ki predal informacije, tnx :)

Podpis.png

 

Napisano

Malo se mi zdi edino sumljiv letnik..zelo malo jih je FL iz leta 01 :huh: ?e ?e to slu?ajno ne ?tima, pametno ?e ostalo trikrat preverit

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Jzt mislim da je uvo?ena. Ker v tujini so ?e bile 2001 letnik FL...

 

Lahko pa tudi tako kot si ti reku ja...podobno kot je bila moja. Samo se ?ele zdej vidi da je bila precej udarjena, ko je razstavljena...mislm da tut neyko ni vedu tega...

Podpis.png

 

Napisano

Upra?anje:

 

ker ima miata zadnji pogon se mi poraja upra?anje, je bol? dat bolj?e gume spredaj al zadaj?.. jaz osebno raj vidm da mi rit odnese kot nos..

 

kaj pa je bol? bi pa rad sli?al ?e od drugih:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Upra?anje:

 

ker ima miata zadnji pogon se mi poraja upra?anje, je bol? dat bolj?e gume spredaj al zadaj?.. jaz osebno raj vidm da mi rit odnese kot nos..

 

 

 

 

x2

 

Rit bos ze ujel...ko pa spredi odnese si pa prec v kakem robniku,avtu, itd...

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Napisano

za mx5 je boljs, da so boljse gume spredaj (ker nekih visokih avtocesntih hitrostih, kjer pride do aquaplaninga, s tem avtom tako ali tako ni)

 

drugace, pa mojo mx5 caka se sanacija karoserije (standard mazda bolezen, rjavi pragovi), in pol se lepotilni tretman..anze pravi kakih 600 eur bajbaj

 

bo pa lepa navzven in navznoter :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Koliko rje pa ima?? Sam na ?rni se itak ne vid tok dost, je pa fajn da jo bo? dal popravt :bravo:

 

 

Zdej mi pa vsi povejte, bi bili za to da se pove?emo ?e malo z hrvati-mad?ari-avstrijci-italijani, pa ker smo ravno na sredini, naredimo meet pri nas? :D

 

Ravno gledam na FBju, italijanov je kar precej z mx-5kami...

Podpis.png

 

Napisano

men je pa zaenkar po treh letih samo na prtla?nku mal vn udarl... tko da sm dal u?timat zj to:).. upam pa da bo v petk celotn avto z vsemi dodatki k se ?timajo fertik:)..hell yea..

 

jp wankl.. se strinjam:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

No tega sm jzt naro?u pri Ilmotorsportu, malo je treba ?e sicer upasat, ampak bo pasalo ;)

 

So pa ?e manj?i, samo tisti predel kjer se rado dela luknja, ali pa samo prag, brez blatnika. Jaz sem blatnik vzel ker je bilo treba ?e tam ?vasat...

Podpis.png

 

Napisano

pri vozniku je se kr, pri sovozniku ne tok, ampak ce se ze grem pol bom naredil (no, jaz ne anze pa res) tko kot je treba

 

2x tole http://www.ebay.de/itm/MAZDA-MX-5-Schwelle...;_qi=RTM1178061

 

pa se delo in poliranje na koncu, da se sajna vse skupi

 

Jaz moram tole tut zrihtat :glare:

A ze kaj ves kako je s postnino v slo? Je ista ce vec delov narocis? Jaz grem naslednji teden do tomca da pogledamo stanje in se po potrebi naroci dele, ce je ze prevec rjasto.

 

Ce lahko pocakas do torka/srede pa narediva group buy ce se kaj pozna na postnini :prstgor:

 

Lpb

Napisano

postnina je dzabe, sem vprasal pride 25 za oba kosa...

bom pocakal ni problem, meni se ne mudi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja dons sem z li?arjem govoril, pravi da tisti ve?ji del skoraj da ne pride v po?tev, ker pri mojih pragovih ga je tako ali tako pol stran vrgu, ?e bi moral pa ?e celega uporabiti, pa pravi da kar malo odstopa, in bi potem rabil veliko kita na zadnjem boku, da bi stvar zgledala uredu...

 

Druga? pa tole

 

http://www.autoguide.com/auto-news/2013/05...ak-records.html

 

:D

Podpis.png

 

Napisano

Vizualno pri meni sicer tudi zgleda, da bi bilo treba samo spodjno stran zamenjat, ostalo na zunaj zgleda ok.

 

No bom po?aku kaj bo mojster povedu, da se jo zrihta tko kt treba :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

V00t...dej nej to kdo proba na NA...to bi mogl bit noro :D

 

Objavljena slika

 

Ta bi mogo?e pasala je kot od NB II

 

aja zbri?ite me sem pozabil :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja sej je, luknje od NBFL, odbija? je pa itak NA, sam me zanima kako bi zgledala celota :)

 

Noben te ne bi zbrisu, sej ne spama?.

Podpis.png

 

Napisano

od katerega avta je tole lip? zelo u?e?no

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.