Skoči na vsebino

Moj novi projekt...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

A to si verjetn mislu kei v smislu greddy boost controller?

Prodaja kdo? :D:D:D

 

No da se mal povem... Zaenkrat mi bo serijski tlak ciiist dovolj ker avto gre k pes :vesel::vesel::vesel: Masina se zelo lepo odziva, je tiha itd... noro. Res.

 

Pa masinca ima 300 k km. Pa tista rja je bila samo povrsina. Recimo sraufe na turbini sm vse cist lepo odtegnu(celo brez wdja). Auspuf je sou cist lepo dol, kakor tudi zascitni pleh ki pride kmalu novi(rostfrai).

 

Pa nikdar ne kupim vec auta brez turbine ker je ZAKON filin :bravo::bravo::bravo:

 

lp :danzoman:

 

ps: slike sledijo

:)
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hudo in pohvalno. Samo glede Boost controlerja a bi sploh pasal na tako staro ma?ino? Ma mal premalo elektronike pomojem.

 

Mimogrede, ?ist si me zrajcal, da dam ?e jaz kaj drugega not. Al a vsaj turbino. Pa ?e zdaj ne vem kaj bi ?lo not. :huh:

Napisano

Seveda je... slikce se sledijo :D:D:D sj bojo, sj bojo :rolleyes:

 

Auto ze zelo lepo laufa en cas. Koncna je 220 km/h. Pa na avtocesti MB-CE ga ni hriba kjer ne bi letel 220 B) Fora pa je da vec pac ne gre ker ma prekratek menjalnik in udari blokada (cca 6900 rpm).

 

Nabavl smo se boost gauge, tak da kaze pritisk. Turbinca lepo laufa, vsi ventili se normaln delajo, tak da sem zelo zadovoln. Tlak je se zaenkrat serijski, to je 0.5 bar. Nekje sem bral da injektroji in vsa ostala elektrnika dopusca tlak do 0.8 bara. To bo pac nas naslednji projekt.

 

Sklopka se zaenkrat lepo drzi, itak pa pazim da ne delam grdo z njo.

 

Zanekrat sm ze naredu 1000km (so bli kr tezki :P ) pa je zginl 0.3 deci olja recimo. Komaj opazno. Ne pokadi pa cist nic. Niti ko prestavis ne :vesel::vesel:

 

Aja... pa haubo mam ze narejeno (hood scoop) tak da bom probu slikce cimprej zrihtat :bravo:

 

lp

:)
Napisano

Seveda je... slikce se sledijo :D:D:D sj bojo, sj bojo :rolleyes:

 

Auto ze zelo lepo laufa en cas. Koncna je 220 km/h. Pa na avtocesti MB-CE ga ni hriba kjer ne bi letel 220 B) Fora pa je da vec pac ne gre ker ma prekratek menjalnik in udari blokada (cca 6900 rpm).

 

Nabavl smo se boost gauge, tak da kaze pritisk. Turbinca lepo laufa, vsi ventili se normaln delajo, tak da sem zelo zadovoln. Tlak je se zaenkrat serijski, to je 0.5 bar. Nekje sem bral da injektroji in vsa ostala elektrnika dopusca tlak do 0.8 bara. To bo pac nas naslednji projekt.

 

Sklopka se zaenkrat lepo drzi, itak pa pazim da ne delam grdo z njo.

 

Zanekrat sm ze naredu 1000km (so bli kr tezki :P ) pa je zginl 0.3 deci olja recimo. Komaj opazno. Ne pokadi pa cist nic. Niti ko prestavis ne :vesel::vesel:

 

Aja... pa haubo mam ze narejeno (hood scoop) tak da bom probu slikce cimprej zrihtat :bravo:

 

lp

hmm... prodam mx-3 V6... :( ker premalo gre

 

:policaj:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Lepo samo malo ?e polep?ati ma?ino! Pa gledat na turbinco da ne bo zaribala!

 

 

Pa ?e eno vpra?anje za vse kako je pa z turbincami/kompresorji na V6 motorjih, ker na cardomain gledam in ameri?ani to kar prakticirajo

Napisano

pazi na obremenjevanje pa temperaturo olja najbolj pa na tlak olja...pred kratkem sm se mel mal za divjat unota turbo 1.4i hudo hudo sam problem je turbina pazi na voznjo pa ne obremenjuj je prevec...

Guest BrainLess
Napisano

pazi na voznjo pa ne obremenjuj je prevec...

hahahaa :lol:

 

sej zato pa ga ma da se bo vozo do max 3k obratov...

 

vsaj jaz ga nebi ?paral...

Napisano

o sej ga jst tut nebi sam mam iskusenj z unotom turbo pa vem kok je ko skuris turbino...ne tist avto k ma turbino je za gnat ne pa da bi se pol vozu ko stari ata po cest sam dobr je pa tut mal pazit....

Napisano

Hei fantje... kako ste? :vesel:

 

Hvala za tako lep odziv... :ljubezen:

 

Sej ga ne obremenjujem prevec :ne vem: pac tko mal sramezljiv hehe... :bravo:

 

Ne...takle je... Vse laufa v nulo. Itak pa ful pazim, da ga prej orng zagrejem in orng ohladim preden karkol ustvarjam :P Mislim da bi mogl bit vse ok zaenkrat. Itak pa se nism nic pritiska dvignal. Opazim pa da ce se dalj casa peljem 220 po ful soncu mi zacne temp. malenkost rastit, tak da ta problem se bo za resit.

 

Turbina je vodno hlajena, olje pa nima hladilnika(ne se... pa tut dvomim da ga bo imel kdaj, ker bi blo preekstremno)

 

Mx-3 EVO: ja eno pametno varjanto za pragove bi imel in zadnji odbijac/podaljsek. Ne prevec ocitn, tak da bi se lepo zlilo s prednjim. kolk je to kej $$$ ? brez montaze pa barvanja...? Neki takga sm meu v mislu kot je na sliki (pragovi + zadnji odbijac) Pa fain bi pa blo ce bi enkrat mi2 na kavico skocla al pa na pir. Pa bi se lah dobla v vojniku pr MCju al pa nekje?! :D

 

PS: Komi cakam da vam poslikam hood scoop in da posnamem ene par filmckov + ZVOOOK !!!! VUUUUUUUUSH :jupiii::jupiii::jupiii:

 

enjoy

post-5-1125522344.jpg

:)
Napisano

ja lohk bi se ki dobil...ja glej ce pogledamo na www.666edition.com je

 

Spojler je tam - 359 eurov http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=541

 

Pragovi tam pa - 285 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=538

 

Lu?ke tam od 223 eurov pa do 299 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=208

 

Izpuh je 359 eurov karbonski

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=1727

 

zadnji podalj?ek je 299 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=540[/url] ]

 

zadnji odbija? pa 399 eurov

http://www.666edition.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=537

 

To je od trgovinskih cen problem je v tem da ce hoces predelat mx-3 moras vecinoma vse nabavit v tujini pr tem cehu sm jst vzel prvi odbija? in sm ful zadovoljen neki tacga ko mas pa ti je pa potrebno custom predelat jst zdej glih delam model podobnih pragov tko da upam da bo kmal narjen da ti lohk pokazem pa kako slikco posljem...v bistvu pa tvoje zelje so pomembne predelat neki ni problem....

Napisano

Pust avto tak kot je, je ?e najlep?i. Ves ta crap, ki ga misli? gor dat ti bo avto sam pokvaril in bo zgledal kot plastik fantastik. Folk se ti bo smeju v glavo, pa ?e dnarja bo? zmetu stran, da te bo glava bolela. Svetujem ti, da da? gor ene urnk felgne pa gume.

 

Pa brez zamere.

 

LP

Napisano

Pust avto tak kot je, je ?e najlep?i. Ves ta crap, ki ga misli? gor dat ti bo avto sam pokvaril in bo zgledal kot plastik fantastik. Folk se ti bo smeju v glavo, pa ?e dnarja bo? zmetu stran, da te bo glava bolela. Svetujem ti, da da? gor ene urnk felgne pa gume.

 

Pa brez zamere.

 

LP

Tukaj pod to ?e moj podpis! :bravo:

 

:cheers:

Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.