Skoči na vsebino

Mazda 6 2002


Hugo

Priporočeno sporočilo

Kar se motornih zadev ti?e; predvsem ?imprej menjat neke bakrene podlo?ke pri injektorjih in pa REDNO ?i??enje cedil?ka na karterju.

 

Kar se karoserijskih delov ti?e, pa ima? precej velike mo?nosti, da ti bodo kmalu za?eli rjaveti zadnji blatniki in spodnji robovi (vseh) vrat avta.

 

P.S. - ker nisem specialist za dizel motorje, predlagam tudi kratek pregled rubrike Te?ave, stro?ki in vzdr?evanje. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se karoserijskih delov ti?e, pa ima? precej velike mo?nosti, da ti bodo kmalu za?eli rjaveti zadnji blatniki in spodnji robovi (vseh) vrat avta.

+pragovi+okoli zadnjih lu?i.

 

Menjavo podlo?k injektorjev je potrebno izvesti skupaj s ?i??enjem cedila v karterju. Kolikor vem, potem po zamenjavi podlo?k injektorjev cedilo ni ve? v tak?ni nevarnosti zato ga naj nebi bilo potrebno o?istit pri vsaki menjavi olja.

Ena od napak je tudi skurjen motor?ek za nastavitev vi?ine snopa ?arometov iz kabine - velja za ?aromete z navadnimi ?arnicami.

 

?e nebi bilo tiste kur?eve rje, je to kar vzdr?jiv avtomobil. Moj ima 270Kkm in nisem imel kak?nih ve?jih posegov razen 2 injektorja sem zamenjal in pa sklopko z dvomasnim vztrajnikom pri 250Kkm je bilo potrebno zamenjat, kar pa se lahko ?e smatra kot normalna obraba.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jest mislem da je vse odvisno kako se vzdr?uje avto zdej ?e ga zanemari? se ti prej al slej vse vrne je pa seveda tud odvisno od prsj?njih lastnikov zdej ?e gledamo rabljeno vozilo eni so v tem prav malomarni kar se ti?e servisov vzdr?evanja itd.. ( moja izku?nja kupu avto vanj pa vlo?u ?e 4000? in to samo v motor )

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko si enkrat vlo?il 4.000? samo v motorne zadeve, pol pa res lahko govorimo o var?ni (dizla?ki) vo?nji ja. :(

 

Mene osebno bo te?ko kdo prepri?al, da bi se mi za mojih 36.000km na leto (cca.) bolj spla?alo namest LPG-ja vozit dizla, RAZEN ?e bi bil Golf IV SDI, tle pa ne upam ugovarjat. :jezicek::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko si enkrat vlo?il 4.000? samo v motorne zadeve, pol pa res lahko govorimo o var?ni (dizla?ki) vo?nji ja. :(

 

Mene osebno bo te?ko kdo prepri?al, da bi se mi za mojih 36.000km na leto (cca.) bolj spla?alo namest LPG-ja vozit dizla, RAZEN ?e bi bil Golf IV SDI, tle pa ne upam ugovarjat. :jezicek::hohoho:

 

pa tut s temle se vozi? zlo pocei :P

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.