Skoči na vsebino

Zavorni diski iz doma?ih logov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Z bratom sva se malo "igrala" in predelala originalne diske z njegove VTI. ;)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

hehe nori so....

 

ma kaj to je za okras??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ne so vuporabi ?e skoraj pol leta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pri ekstremnih obremenitvah ti lahko disk raznese.originalni ?portni diski z zarezami nimajo zarez ven zbru?enih ampak so tako uliti in po posebnih postopkih kaljeni

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ja itaq, ne prodajat bu? ! Pa brez zamere, vse sva prej zelo dobro pre?tudirala in ?e en koilega nama je pomagal zbrati podtke kako delajo take diske. Tako da sva lahko brez skrbi. Kak?ne so zate ekstremne obremenitve, z 230 km/h na 50 km/h, to zdr?i preverjeno-ve?krat. Vse kar je blo malo je smrdelo in se kadilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kire firme pa so "bli" diski???

 

A lahko se kasno drugo obliko naredis, al je ta najbolj optimalna??

 

Kolko cajta sta to delala?

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Diski so bili original hondini, dela pa jih firma NISSIN.

Vse sva naredila na CNC rezkalnem stroju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

predvidevam da sta za zareze uporabljala zaobljen polkrozni rezkar, drugace se zna zgodit da sta v materialu naredila nepopravljive posledice :)

 

sicer zgleda dobro... ampak... nekak jaz to nazaj na avto nebi dal... :) pa da sam a-testiram

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Da se nebo kdo v?gal, diski so bili popolnoma novi in ?e ni? rabljeni. Utori so bili pa narejeni s tako imenovanim "kugla" rezkarjem. Globina le teh pa je polovico dovoljene obrabe diska. ?e ej nov disk debel 23mm dovoljena obraba pa 22mm je na vsaki strani narejen kanal globok 0.45mm, tako da ni niti toliko kot bi bil lahko. Povrh vsega pa ?e ti kanali povedo koliko diska je ?e in kdaj je ?as da se zamenja. Pa brez skrbi vse je bilo preverjeno in pre?tudirano predno sva se lotila dela, ker je ?koda diskov za 50 ksit. Pa ?e to diski so levi in desni, se pravi da diska nista enaka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ?e slika, kot dokaz da je to v uporabi. Narejeno ma ?e 10 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

glede tega da smo pri zavorah me zanima ?e kdo ve katere plo??ice majo zelo dober oprijem na diske (firma,...) ?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

glede tega da smo pri zavorah me zanima ?e kdo ve katere plo??ice majo zelo dober oprijem na diske (firma,...) ?

Kolkr jaz vem naj bi ble ?im bolj mehke in iz grafita,

obrabjo se pa ful hitr.

Napisano

Js mam samo izku?nje z pol??icami TEXTAR, TAROX, NISSIN in EBC. Vs e te sp zelo dobre tudi pri pretiravanju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.