Skoči na vsebino

Mazda mx3


jaro

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...

?iv.. mal mislm avto menjat, pa mi ne mx-3 ?ist preve? v o?i padla..tko da ni 2x za re?t... da jo bom ?e velik vozu...me pa zanima par stvari.

 

Prtlja?nik je zame ena zahteva.. da ga je neki.. ne rabm lih karavana...ga mam zdj..v glavnem bi prosu enga ?e mi napisu dol?ino ?irino in vi?ino prtla?nika?

 

Pa ?e zanima me kok kj leti ta zadevca(kon?na hitrost) pri 1.6 in 1.8 V6 motorju?

 

Hvala!

 

 

?e dobil vse odgovore.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e se ti spla?a razmislit raj?i o 100 kw in v6 motorju, ker vem kak?na zgleda vo?nja z njim, sicer pa tudi 90 konjska ni slaba, sam za te?ko nogo na pedalu za plin pa ni glih najbol?a varianta. Je pa dobra stran tega 1.6 16 v motorja da ma? precej delov v bli?nji okolici in pa poraba zna bit celo pod 7 litri. Velja razmislit. Tale motor 107 KM pa glede na omenjena motorja ni ne ti?, ne mi? ampak neki vmes!

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

motor s 107KM je novej?i, ima EURO2 po letu 1995/6

in je sodobnej?i

 

v podobnih razli?icah je bil vgrajevan v MX-5, pa mogo?e ?e v kero mazdo...

 

motorji v MX-3 so bili: 1.6 16V 65/66kW oz. 88/90 PS do 1994 (odvisno od trga)

 

po 1994 1.6 16V 79kW/107KM z EURO 2 (odvisno od trga)

 

1.8i V6 98kW/100kW oz. 133KM/136KM (odvisno od trga)

po 1994 1.8i V6 96kW/131KM z EURO 2 (spet odvisno od trga)

 

1.6 motorji so dovolj za avto, ki ima 1100kg, vendar niso pretirano ?portni...

 

z V6 motorjem pa ?e zaradi same ?ametnostni motorja in zvoka dobi? ob?utek da si v ?portniku... :)

 

poraba je odvisna od te?e noge, in se pri V6 giblje od 8 pa do 12l/100km, pri 1.6 pa od 6.5 pa do 10-11 l/100km

 

nekaj tehni?nih podatkov o MX-3 najdete na Moji Strani pod rubriko MX-3>Tehnika

 

?e koga ?e kaj zanima, sem o MX-3 ?e marsikaj napisal na forumu, zato uporabite iskanje ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.