Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

danes ko sem pri?el domov in ko sem ugasnil avto se je izpod havbe sli?alo ro?lanje kot da bi bil zani? le?aj.

sedaj me pa zanima ?e kdo ve kaj bi lahko bilo( kaj vse se ?e vrti ko ugasnem motor ) gledal nisem ?e ni?.

se pa ta zvok sli?i tudi ko se peljem po?asi recimo kje v koloni. imam pa m6 2003

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes ko sem pri?el domov in ko sem ugasnil avto se je izpod havbe sli?alo ro?lanje kot da bi bil zani? le?aj.

sedaj me pa zanima ?e kdo ve kaj bi lahko bilo( kaj vse se ?e vrti ko ugasnem motor ) gledal nisem ?e ni?.

se pa ta zvok sli?i tudi ko se peljem po?asi recimo kje v koloni. imam pa m6 2003

 

Ko ugasne? avto se ti sli?i samo ?e webasto...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes ko sem pri?el domov in ko sem ugasnil avto se je izpod havbe sli?alo ro?lanje kot da bi bil zani? le?aj.

sedaj me pa zanima ?e kdo ve kaj bi lahko bilo( kaj vse se ?e vrti ko ugasnem motor ) gledal nisem ?e ni?.

se pa ta zvok sli?i tudi ko se peljem po?asi recimo kje v koloni. imam pa m6 2003

 

 

Pomojm da zna bit kaka jermenica na alternatorju fuc :zvizga:

banner1ydl6.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o?itno je bila turbina avto me je zopet pustil na cedilu ko sem odhajal domov iz slu?be ?e ve?ja sere?a pa je da imam na rezervi ?e eno turbino tako da bodo tokrat stro?ki malo manj?i :angry::D

 

?e ti je res ?la turbina poglej cedilo v karterju, ker turbina me gre kar tako. Verjetno je ostala brez mazanja!

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa oljno cev ki dovaja olje na turbino tudi zamenjaj, ker se rada zama?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ta turbina je bla prej na motorju k je zaribal oziroma mu je zabilo cedilo in pol je tip nov motor kupu turbine pa o?itno ni dal pregledat ( vrjetno je na suh lavfala ) no pol je pa tip avto razbil jest pa kupu njegov motor s turbino vred in ga zamenjal tud s turbino vred in ?e do samega za?etka je turbina imela ne?en "bren?av" zvok tk da je to ?ist moja napaka ker jo nisem ?e prej zamenjal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom kr tukaj postavo manj?e vpra?anje, ker je ravno tema o ro?ljanju. Pred kratkim smo zamenjali mikro jermen na moji 6-tki, ampak samo jermen brez ?ponarja, rolic. Zaj pa me zanima neko manj?e ro?ljanje, ki se sli?i pri nizkih obratih, najbolj med vo?njo ko je motor segret? Sem bil pri avspuh majstru in sma pregledala celoten izpuh, ker je zvok ful podoben kot bi bil katalizator ?e bogi oz. kje kaj zrahljano, ampak ni ni? od tega bilo. Majster je pol podrobno poslu?al in videl da zvok prihaja nekje iz predela kjer je mikro jermen name??en. A je mo?no da ro?lja ?ponar ali kaka rolca? Je treba te stvari tudi menjat pri menjavi jermena?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom kr tukaj postavo manj?e vpra?anje, ker je ravno tema o ro?ljanju. Pred kratkim smo zamenjali mikro jermen na moji 6-tki, ampak samo jermen brez ?ponarja, rolic. Zaj pa me zanima neko manj?e ro?ljanje, ki se sli?i pri nizkih obratih, najbolj med vo?njo ko je motor segret? Sem bil pri avspuh majstru in sma pregledala celoten izpuh, ker je zvok ful podoben kot bi bil katalizator ?e bogi oz. kje kaj zrahljano, ampak ni ni? od tega bilo. Majster je pol podrobno poslu?al in videl da zvok prihaja nekje iz predela kjer je mikro jermen name??en. A je mo?no da ro?lja ?ponar ali kaka rolca? Je treba te stvari tudi menjat pri menjavi jermena?

 

V dostih primerih ro?lja jermenica od alternatorja, prej kot ?poner pa ?e cenej?a je :P

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V dostih primerih ro?lja jermenica od alternatorja, prej kot ?poner pa ?e cenej?a je :P

 

To se pa strinjam da bi lahko bilo ja, ker mi je mojster mitja ?e zamenjal le?aje v altenatorju in je blo malo bolj?e, sam za jermenico pa nisma preverjala. Sam je pa to zlo te?ko pogruntat kaj to?no proizvaja nadle?ni zvok, razen ?e za?ne? eno za drugim menjavat. :party0035:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.