Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ?lani Mazda foruma,

Imam te?avo z zadnjimi zavorami M6 cd 120, letnik 2005.

Zdi se mi da mi ?eljusti zadaj blokirajo-danes se jeta ob?utek potrdil, ko sem stal na semaforju in v vratnem ogledalu vidim zadaj desno kako se mi kadi iz kolesa.Stopim ven in vidim, da je disk ?ist moder, felna vro?a in dim iz zav. oblog!

Po?akam 5 min in peljem dalje, ko pridem na cilj cca. 3km-vse ok.

Vo?nja: prevozil sem razdaljo 10 km, brez semaforjev ovinkov in silovitega zaviranja s hitrostjo cca 50 kmh.

Prosim za nasvet, kako postopati pri omenjeni te?avi....

Hvala in lp,m

Napisano

Po?pricaj jih z vodo, da se ohladijo.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

ja ziher..

mazy1905: izgleda, da tudi ti bos moral menjati zavorno celjust (komplet zadaj)...v najboljsem primeru bos ob 300 eur

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Po?pricaj jih z vodo, da se ohladijo.

 

In naredi sranje . :notworth:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri meni je bil isti problem.

Na koncu sem ugotovil, da me je hecala gumica ki pride na tistem dolgem vijaku (vodilo).

Seveda je nisem zamenjal ob menjavi plo??ic. Malo se je guma napihnila in mi je blokirala , tako da ?eljust ni lepo stekala.

Cilinder pa je stekal brez problemov.

Dej malo preglej ?e to.

lp

Napisano

Pozdravljeni ?lani Mazda foruma,

Imam te?avo z zadnjimi zavorami M6 cd 120, letnik 2005.

Zdi se mi da mi ?eljusti zadaj blokirajo-danes se jeta ob?utek potrdil, ko sem stal na semaforju in v vratnem ogledalu vidim zadaj desno kako se mi kadi iz kolesa.Stopim ven in vidim, da je disk ?ist moder, felna vro?a in dim iz zav. oblog!

Po?akam 5 min in peljem dalje, ko pridem na cilj cca. 3km-vse ok.

Vo?nja: prevozil sem razdaljo 10 km, brez semaforjev ovinkov in silovitega zaviranja s hitrostjo cca 50 kmh.

Prosim za nasvet, kako postopati pri omenjeni te?avi....

Hvala in lp,m

 

Kupi obvezno novo (po mo?nosti preko E-baya).Jaz sem najprej nekaj menjaval gumice pa se je spet ponovilo.Se enostavno ne spla?a zafrkavat z popravljanjem.Batko je rabil desno ?eljust jaz levo in je lepo ?lo skozi. :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.