Skoči na vsebino

Te?ave s pospe?evanjem


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

Imam eno te?avo in sicer imam Mazdo 6, 2003 letnik , 193.000km ,100kW - 136 PS diesel... problem je pri naglem pospe?evanju. Zadnje ?ase opa?am da imam problem pri nenadnem pospe?evanju in sicer, pritisnem malo bolj po plinu in ?tevec za obrate naraste npr. na 2700 obratov, nato pade nazaj na 2500 obratov in za?ne ?espet normalno pospe?evat (deluje mi kot da bi bil avtomatik :/ )... kot da bi prijemala vmes sklopka. Kaj bi lahko bil vzrok? to se mi je dogajalo za 1x samo v 5 prestavi, sedaj se mi za?ne pojavljat ?e v 4 prestavi . Je kaka re?itev da to zadevo za?asno uredim?

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kot sem opazil je stvar danes ?e huj?a...sedaj moram ?e popustit po gasu, da se mi motor ne vrti v prazno... a prodaja kdo kako rabljeno, dobro sklopko? kako pa vem ?e ?e vztrajnik ni ?eu k vragu? A se da mogo?e dobit za kupit samo lamelo? da nebi kupoval celotnega kompleta? je verjetno cenej?e...

Mazda 6 CD136 TE

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem jo imel ?e par mesecev nazaj doma, ampak je ?la v kanto za smeti ob jesenskem ?i??enju gara?e :zvizga: . Menjal sem jo preventivno ko sem menjal fu? vztrajnik, sklopka pa je bila ?e ok. Tako kot je ?irinofski napisal - najbolje je menjati oboje skupaj, ker ima? ?e vse razdrto.. je pa kar konkreten stro?ek. Pelko je zrihtal zelo dobro ceno za materjal...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.