Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima kaj naj vlijem v svojo 6kico za eno olje?

Ma?inca 2.0i, 108kw.

Mora pa biti 5w-30.

Gledal sem da na motorna olja dobim kantico 5l Dexelie ultra za nekih 38?.

Je to ok, je ok Dexelia olje ker ni mi ?koda dati tudi kak ojro ve? ampak da je ta prava ?miga noter!

Hvala.

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Pelko za bencinske Mazde6 priporo?a Motul. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dj not 8100 X-CESS, ne bo? falil, sem ga zlival v prej?njo in sedanjo pa vedno BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ampak to je 5w-40.

 

Ah a je treba komplicirat ?

?e bi blo to tolk narobe bi meni prej?nja in sedanje ?e zdavnaj odpovedali, pa mi zenkrat ?e ni nobena, swift tud ?e kr dela, micra tud ?e kr dela, fotrov navornik tud, od mati jazz in od enega brat 323F 1,5 od drugega pa yaris sport. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ah a je treba komplicirat ?

?e bi blo to tolk narobe bi meni prej?nja in sedanje ?e zdavnaj odpovedali, pa mi zenkrat ?e ni nobena, swift tud ?e kr dela, micra tud ?e kr dela, fotrov navornik tud, od mati jazz in od enega brat 323F 1,5 od drugega pa yaris sport. :ne vem:

 

:D , nene, ne mislim komplicirat. Uporabim kar svetuje? in je! tnx.
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Zdravo!

 

Eno vpra?anje, katero olje naj dam v menjalnik? Namre? ?as je za menjavo..

Imam pa Mazda6 2.0i letnik 2008.

 

lp

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

zaradi tega sem mislil:

 

Vsa vozila, ki imajo za krmiljenje odmi?nih gredi verigo namesto zobatega jermena, so bolj podvr?ena problemu raztezanja; ne samo pri Mazdi, tudi pri ostalih blagovnih znamkah.

 

Z uveljavitvijo filtrov trdih delcev v vozila je proizvajalec vozil Mazda za svoje dizelske motorje pri?el uporabljati novo olje, ki ima izredno nizko vsebnost pepela (specifikacija ACEA C1). Le-ta ima namre? to slabo lastnost, da »ma?i« filter trdih delcev in vpliva na njegovo ?ivljenjsko dobo. Po drugi strani pa ima pepel izredno dobre mazalne lastnosti in lahko vpliva na ?ivljenjsko dobo verige. Skratka, diametralno nasprotni lastnosti, ki sta pri delovanju enega sklopa za?eljeni, pri drugem pa ne.

 

Ker smo res imeli nekaj raztegnjenih verig (ne toliko, kot se govori), je proizvajalec naredil kompromis in za vsa vozila z dizelskim motorjem uvedel novo specifikacijo olja ACEA C2. Tako je filter trdih delcev (DPF) ?e vedno dovolj vzdr?ljiv, (na aktualni Mazdi6 je bistveno bolj?i kot na stari z 2,0 dizelskim motorjem, osebno preverjenoJ), veriga pa je dobila kvalitetnej?e mazivo. Predvidevam, da bomo na ta na?in re?ili tistih nekaj »raztegnjenih« primerov.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

zaradi tega sem mislil:

 

jaz mislim da imam ?e vedno C1 :D - uradno, ?e se raztegne se naj raztegne zdej - ?e 1,2 leta garancije

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je to mi?ljeno samo za dizle?

 

s ketno.............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

od letnika 2012 ali tudi prej?

 

beri 2.2

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.