Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazdasi in mazdasice

 

Ker na (pooblascenem) servisu doslej se niso zamenjali filtra kabine, jaz pa mislim da bi ga bilo treba, sem se odlocil to naredit kar sam.

A tu se tudi ustavi, namrec ne vem kje se nahaja, v prirocniku sploh ni omenjen, na internetu pa tudi nic ne najdem.

Torej vprasam vas kje se nahaja in ali ga je tezko zamenjat?

 

Najlepsa hvala za odgovore.

99´ 323F 1.4

Napisano

Sem se lotil danes a brez uspeha.

Da se akcija sploh pricne je treba odstranit predal za rokavice, nato sledita dva krizna vijaka in dve 10mm matici. Zgornja matica je na popolnoma nedostopnem mestu in se obdana je z zelezjem, tako da je brez pravega orodja se poskusit greh. Filtra nikakor nisem mogel dobit ven, imel sem obcutek, da bom kje zlomil plastiko, ce poskusam dalje.

Za igrat se mehanika tam spodaj je potrebno imet odprta sovoznikova vrata, dobil me je dez in ker garaze nimam dobro osvetljene, sem poskus prelozil na naslednjic <_<

 

Zaradi kompleksnosti opravila sem malo razocaran nad mazdinimi inzenirji, med drugim je na avtu se vec stvari, ki bi lahko bile narejene na enostavnejsi nacin, kakor bi se za japonski produkt tudi spodobilo. No, upam da bom imel prihodnjic vec srece :D

99´ 323F 1.4

Napisano

gre vse lepo dol, samo mora? povrsti lep?o dol ?raufati dele.Ni? nesme? na silo, vse gre lepo po vrsti.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Zaradi kompleksnosti opravila sem malo razocaran nad mazdinimi inzenirji, med drugim je na avtu se vec stvari, ki bi lahko bile narejene na enostavnejsi nacin, kakor bi se za japonski produkt tudi spodobilo. No, upam da bom imel prihodnjic vec srece :D

:D tole me je pa zdaj nasmejalo... pa brez zamere ;)

 

te bo ?e minilo... avtomobili ?e dolgo ve? niso narejeni tako, da bi lahko doma ?raufal ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Verjemi, da nisem iz dobe yugov in stoenk in da se tega zavedam. Ce si mnenja, da se ne da vec veliko doma naredit je to ocitno zato, ker tega se nisi delal in ne ves :)

Se veliko se da vijacit, le na vec elektronike je treba bit pozoren. V motornem prostoru se da vecino pokvarljivih komponent se vedno normalno zamenjat.

In tocno zato sem omenil mazdine inzenirje, ce ljudje servisiramo avte na pooblascenih servisih se ne pomeni, da lahko tovarne zaposlujejo nekompetentne ljudi, ki komplicirajo kjer ni treba.

In Japonci so ponavadi v tehniki naprednejsi in bi se morali zavedati bonusov prakticnosti servisiranja avta. O nekaterih danasnjih avtih kjer lahko zarnico zamenjajo samo na servisu in s tem ogrozajo prometno varnost pa ne mislim zgubljat besed in jih tudi ne mislim kupovat, ker se mi taksne zasnove zdijo nasploh zalitev cloveske inteligence :D

99´ 323F 1.4

Napisano

ne vem to?no kako ima? ti narejeno, ?e ima? tudi na desni zgoraj ?e en predal ali airbag.?e ima? predal ga vzame? ven in pride? lepo do ?rajfov za spodnjega, pa ob strani tisti pokrov ?e vzame? dol pride? tudi zraven.Moral bi videti kako ima? to narejeno.Samo ziher je potrebno na easy dol jemati, ker na silo ni bilo ni? gor dano, v?asih treba pa? malo ve? stvari dol vzeti da pride? zraven.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Lahko jaz potrdim da ni pri Mazdi ni? te?ko dol jemat pa? imajo svojo tehniko in jo mora? pogruntat ko pa enkrat ve? pa je vse lepo :rozico:

 

Filter pa tudi ni te?ko zamnjati, predal pa ?e najmanj dol odmontirati...!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.