Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazdasi in mazdasice

 

Ker na (pooblascenem) servisu doslej se niso zamenjali filtra kabine, jaz pa mislim da bi ga bilo treba, sem se odlocil to naredit kar sam.

A tu se tudi ustavi, namrec ne vem kje se nahaja, v prirocniku sploh ni omenjen, na internetu pa tudi nic ne najdem.

Torej vprasam vas kje se nahaja in ali ga je tezko zamenjat?

 

Najlepsa hvala za odgovore.

99´ 323F 1.4

Napisano

Sem se lotil danes a brez uspeha.

Da se akcija sploh pricne je treba odstranit predal za rokavice, nato sledita dva krizna vijaka in dve 10mm matici. Zgornja matica je na popolnoma nedostopnem mestu in se obdana je z zelezjem, tako da je brez pravega orodja se poskusit greh. Filtra nikakor nisem mogel dobit ven, imel sem obcutek, da bom kje zlomil plastiko, ce poskusam dalje.

Za igrat se mehanika tam spodaj je potrebno imet odprta sovoznikova vrata, dobil me je dez in ker garaze nimam dobro osvetljene, sem poskus prelozil na naslednjic <_<

 

Zaradi kompleksnosti opravila sem malo razocaran nad mazdinimi inzenirji, med drugim je na avtu se vec stvari, ki bi lahko bile narejene na enostavnejsi nacin, kakor bi se za japonski produkt tudi spodobilo. No, upam da bom imel prihodnjic vec srece :D

99´ 323F 1.4

Napisano

gre vse lepo dol, samo mora? povrsti lep?o dol ?raufati dele.Ni? nesme? na silo, vse gre lepo po vrsti.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Zaradi kompleksnosti opravila sem malo razocaran nad mazdinimi inzenirji, med drugim je na avtu se vec stvari, ki bi lahko bile narejene na enostavnejsi nacin, kakor bi se za japonski produkt tudi spodobilo. No, upam da bom imel prihodnjic vec srece :D

:D tole me je pa zdaj nasmejalo... pa brez zamere ;)

 

te bo ?e minilo... avtomobili ?e dolgo ve? niso narejeni tako, da bi lahko doma ?raufal ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Verjemi, da nisem iz dobe yugov in stoenk in da se tega zavedam. Ce si mnenja, da se ne da vec veliko doma naredit je to ocitno zato, ker tega se nisi delal in ne ves :)

Se veliko se da vijacit, le na vec elektronike je treba bit pozoren. V motornem prostoru se da vecino pokvarljivih komponent se vedno normalno zamenjat.

In tocno zato sem omenil mazdine inzenirje, ce ljudje servisiramo avte na pooblascenih servisih se ne pomeni, da lahko tovarne zaposlujejo nekompetentne ljudi, ki komplicirajo kjer ni treba.

In Japonci so ponavadi v tehniki naprednejsi in bi se morali zavedati bonusov prakticnosti servisiranja avta. O nekaterih danasnjih avtih kjer lahko zarnico zamenjajo samo na servisu in s tem ogrozajo prometno varnost pa ne mislim zgubljat besed in jih tudi ne mislim kupovat, ker se mi taksne zasnove zdijo nasploh zalitev cloveske inteligence :D

99´ 323F 1.4

Napisano

ne vem to?no kako ima? ti narejeno, ?e ima? tudi na desni zgoraj ?e en predal ali airbag.?e ima? predal ga vzame? ven in pride? lepo do ?rajfov za spodnjega, pa ob strani tisti pokrov ?e vzame? dol pride? tudi zraven.Moral bi videti kako ima? to narejeno.Samo ziher je potrebno na easy dol jemati, ker na silo ni bilo ni? gor dano, v?asih treba pa? malo ve? stvari dol vzeti da pride? zraven.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Lahko jaz potrdim da ni pri Mazdi ni? te?ko dol jemat pa? imajo svojo tehniko in jo mora? pogruntat ko pa enkrat ve? pa je vse lepo :rozico:

 

Filter pa tudi ni te?ko zamnjati, predal pa ?e najmanj dol odmontirati...!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.