Skoči na vsebino

Test Mazda 6 III

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kar dobro si zadel. Precej se strinjam s tabo okoli USB ?lamparije. TomToma sem navajen ?e iz telefona, zato mi ni taka katastrofa. Preizku?al sem ve? navigacij, a ima vsaka svoje cvetke. Bluetooth meni druga?e deluje v kombinaciji z iPhonom brezhibno, uporabljam ga tako za klicanje, sprejemanje klicev in BT audio (SMSi na iPhonu ne delujejo, tudi ?e bi, za branje ne bi uporabljal avta). Ker uporabljam kolikor toliko urejeno zbirko glasbe, mi izbiranje samo po ID3 tagih ne dela te?av, za kompilacije pa uporabljam playliste. Zanimivo je tole, da mi je nov, 64GB USB klju? najprej deloval, od nekega trenutka dalje pa ga Mazda niti ne prepozna ve?. S klju?em je druga?e preverjeno vse OK, poizku?al pa sem tako s praznim, kakor tudi s samo nekaj MP3ji na njem. Nekoliko je mote?a slaba odzivnost centralnega ra?unalnika, predvsem pri uporabi navigacije. V ?asih, ko tabli?ni ra?unalniki ranga 80? ponujajo bolj?o odzivnost, je to precej nenavadno.

Kar se vo?nje ti?e, deluje CD 175 AT precej ugajeno in tiho, prestavljanja se razen premikanja kazalca obratomera niti ne zazna. Pri prehitevanjih pa sem pri?akoval hitrej?o odzivnost, saj traja nekoliko predolgo, da najprej prestavi v ni?jo prestavo in tudi sam pospe?ek ni tak, kot bi ga pri?akoval od motorja s tak?no mo?jo. Mogo?e bi v takih primerih moral prklopiti na ro?no prestavljanje, saj imam ob?utek, da je bila stara CD136-ka v tem pogledu bolj?a. Porabo imam po prvih 1200km 8.0 litrov.

Radarski tempomat je za dolge ture super zadeva. Ravno v?eraj sem v eni rundi naredil 400km brez da bi se dotaknil pedalke za plin ali zavoro, hitrost sem omejitvam prilagajal le z gumbom na volanu. Sistem za detekcijo zapu??anja voznega pasu sem izklopil, saj je bil preob?utljiv in ga moram danes nastaviti na manj?o ob?utljivost. Dobro deluje tudi avtomatika pri?iganje lu?i in brisalcev, le ?istilec stekel v vrsti za trajekt je bil nad tem malo manj navdu?en.

Prtlja?nik mi je sprva deloval nekoliko plitvo, v resnici pa po?re precej prtljage. Le?e gresta notri eden poleg drugega en velik in en malo manj velik kov?ek, na katera lahko nalo?im ?e nahrbtnike, v stranskih predalih je ?e dovolj prostora za hladilno torbo ali ?teko ?estih 1,5l plastenk vode. Od kov?kov do vrat pa osteane ?e kar nekaj prostora.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Se mi zdi zelo realen in nepristranski opis. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Aichi zelo dobro napisano.

Mene osebno prav tako moti ta funkcionalnost USBja in ?e mnogo drugih. Tudi lastniki CX-5ke niso ravno zadovoljni.

 

Glede navigacije in zamujanja opozoril/napotkov, pa bi naj to odpravili z novim softwerom, ki je na voljo 10.817 pa QuickGPSfix om.

 

Sem pa v tabelici pod ?lankom slu?ajno opazil, da ima? vnesene nekatere podatke od limuzine (dol?ina, vi?ina, medosna razdalja), obra?alni kroga je tudi premajhen in pri pranju ?arometov bi prav pri?la zelena kocka.

 

Pa ne bit jezen zaradi napisanega, saj sem pred odlo?itvijo o nakupu doba 2 meseca ?tudiral in primerjal raznorazne podatke, tako da imam ?e vedno dolo?ene ?tevilke pred o?mi.

 

lp

Napisano

Aichi zelo dobro napisano.

Mene osebno prav tako moti ta funkcionalnost USBja in ?e mnogo drugih. Tudi lastniki CX-5ke niso ravno zadovoljni.

 

Glede navigacije in zamujanja opozoril/napotkov, pa bi naj to odpravili z novim softwerom, ki je na voljo 10.817 pa QuickGPSfix om.

 

 

lp

 

Zanimivo, jaz imam USB klju?ek 32gb in do sedaj nisem opazil nobenega problema. MP3 delujejo odli?no :bravo: . Pa nimam nobene playliste in vse je normalno po mapah in z imeni komadov.... .

TT mi tudi deluje odli?no, posebno tujina. SLO je pa bolj tako narejena, da si v?asih pomagam z Garminom. Sem ga pa updejtu in imam vse radarje pri nas (razen MB).

 

lp

Napisano

Govorimo o M6 III?

 

 

Saj je audio sistem pomoje identicen ... vsaj moj vtis je bil tak... Nisem pa takrat, ko sem imel enega in drugega, poslusal MP3 ... samo probal sem streaming preko BT iz telefona ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj je audio sistem pomoje identicen ... vsaj moj vtis je bil tak...

 

O?itno ni, ?eprav bi blo logi?no. Moram pogledat na slike, ker se ne spomnim, da bi mel folderje v CX-5.

 

Za posrat... :)

 

Objavljena slika

 

CX-5 ima isti radio, a druga?en softver, glej napis Folder... :)

 

Se pravi a je re?itev upgrejdat, bolje re?eno downgrejdat softver radia na tistega iz CX-5??? :)

 

Jao, Mazdini in?enirji!

Napisano

Jst ne. :)

 

Sorry sem mal zbrkljal :blink: Niko je napisal.

 

Mislim, da ta problem z usb-jem bodo morali na servisu urediti.

 

lp

Napisano

Sorry sem mal zbrkljal :blink: Niko je napisal.

 

Mislim, da ta problem z usb-jem bodo morali na servisu urediti.

 

lp

 

Bojim se, da ne. Servis tega ne more naredit, ker nimajo popravljenga softvera, vem pa da je Majes v BTC seznanjen s to bedarijo, ker jo je do?ivel na lastni ko?i.

 

In kar je najlep?e, gre za prikrito napako ali pomanjkljivo funkcionalnost, zaradi katere je po zakonodaji (sem preveril pr enmu, ki se na to spozna), kupec upravi?en do povra?ila sorazmernega dele?a kupnine, ki jo napaka predstavlja. Se pravi, ko greste bidat novo M6 III, lahk ?e jurja sklestite, ker ne dela USB :):harhar:

Napisano

Bojim se, da ne. Servis tega ne more naredit, ker nimajo popravljenga softvera, vem pa da je Majes v BTC seznanjen s to bedarijo, ker jo je do?ivel na lastni ko?i.

 

In kar je najlep?e, gre za prikrito napako ali pomanjkljivo funkcionalnost, zaradi katere je po zakonodaji (sem preveril pr enmu, ki se na to spozna), kupec upravi?en do povra?ila sorazmernega dele?a kupnine, ki jo napaka predstavlja. Se pravi, ko greste bidat novo M6 III, lahk ?e jurja sklestite, ker ne dela USB :):harhar:

 

?e se ne motim je kolega Primo? na njegovi cx5 imel nek problem med BT - ipodom in potem so mu na servisu apdejtali software od radia.

Po mojem vse se da.

Napisano

?e se ne motim je kolega Primo? na njegovi cx5 imel nek problem med BT - ipodom in potem so mu na servisu apdejtali software od radia.

Po mojem vse se da.

 

 

To ?e, sam tist je druga?n softver, ?e ga lahk dajo v M6, pol sploh ni panike, bomo meli downgrade, ampak za M6 III popravka ?e ni, niti ni v na?rtu po mojih info...

Napisano

To ?e, sam tist je druga?n softver, ?e ga lahk dajo v M6, pol sploh ni panike, bomo meli downgrade, ampak za M6 III popravka ?e ni, niti ni v na?rtu po mojih info...

 

Kolikor sem zasledil tudi naj ne bi bilo popravka, vsaj za enkrat ne.

Sem pa zgoraj zapisal, da se te?ava pojavlja tudi v CX-5 in sicer v novej?ih verzijah.

Vizuelna razlika v radio enotah je, da imajo novej?e dodan krom med gumbi in te imajo novej?i software, ki je ... :vskalo: .

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem prebral tale test, pa mi nikakor ni v?e? poudarjenje nekih satanisti?nih vra? in ?tosov (oglejte si kolikokrat se ponovi vse skupaj, ne re?em enkrat ali dvakrat);

 

http://www.avtomobilizem.com/testi/mazda-6...sto/19-05-2013/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.