Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

v?eraj sem opazil da mi pri tretji zavorni lu?i te?e voda po notranji strani ?ipe. Ko sem snel plastiko sem opazil da je na spodnji strani napita z vodo tista spu?va. Od kje bi lahko pri?la voda? Pogledal sem ?e slu?ajno pu??a cev za pranje, samo ni videti kakih po?kodb in ?e prav suha je bila.

Napisano

Evo na moji M6 2006 enako. Samo pri moji pu??a samo med vo?njo v mo?nem de?ju.

In potem ?isto po?asi polzi po zadnji ?ipi :vskalo:

Napisano

Evo na moji M6 2006 enako. Samo pri moji pu??a samo med vo?njo v mo?nem de?ju.

In potem ?isto po?asi polzi po zadnji ?ipi :vskalo:

 

no sej tudi meni pu??a med vo?njo..
Napisano

no sej tudi meni pu??a med vo?njo..

 

Meni isto pu??a. Po de?ju se v?asih pozna rosa na zadnej steklu pod lu?jo. Meni se zdi, da je tesnilo stekla na zgornjem delu malo ?udno in da te?e not pri ?ipi. Vsake tolko malo pogledam, prou posebej se mi pa ne da s tem ukvarjat.

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pri do pred kratkim sorodstveni blagovni znamki Ford (Focus) je za?elo pu??ati iz strehe nad prtlja?nikom. Voda je prodirala pri oblogah zadnjih stebri?kov, 10 cm po stropom na obeh straneh. Sum je padel na zadnje lu?i, vendar tam ni pu??alo. Popokali so spoji strehe in spodnjega dela karoserije. Popravilo je opravil li?ar s tesnilno-lepilno maso in sedaj je mir.

To se ni dogajalo niti pri zastavah. Pri njih, ?e je ?e pu??alo je bilo na tesnilih ?ip in vrat, nikakor pa ne na karoseriji.

Glede na sorodstveno povezavo Forda in Mazde v prej?njih letih, je mo?no, da gre za podobno napako.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pri do pred kratkim sorodstveni blagovni znamki Ford (Focus) je za?elo pu??ati iz strehe nad prtlja?nikom. Voda je prodirala pri oblogah zadnjih stebri?kov, 10 cm po stropom na obeh straneh. Sum je padel na zadnje lu?i, vendar tam ni pu??alo. Popokali so spoji strehe in spodnjega dela karoserije. Popravilo je opravil li?ar s tesnilno-lepilno maso in sedaj je mir.

To se ni dogajalo niti pri zastavah. Pri njih, ?e je ?e pu??alo je bilo na tesnilih ?ip in vrat, nikakor pa ne na karoseriji.

Glede na sorodstveno povezavo Forda in Mazde v prej?njih letih, je mo?no, da gre za podobno napako.

 

To se je dogajalo tudi na CLIO II 5 vrat, samo ne vem ali je tudi teklo not je pa pokalo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri do pred kratkim sorodstveni blagovni znamki Ford (Focus) je za?elo pu??ati iz strehe nad prtlja?nikom. Voda je prodirala pri oblogah zadnjih stebri?kov, 10 cm po stropom na obeh straneh. Sum je padel na zadnje lu?i, vendar tam ni pu??alo. Popokali so spoji strehe in spodnjega dela karoserije. Popravilo je opravil li?ar s tesnilno-lepilno maso in sedaj je mir.

To se ni dogajalo niti pri zastavah. Pri njih, ?e je ?e pu??alo je bilo na tesnilih ?ip in vrat, nikakor pa ne na karoseriji.

Glede na sorodstveno povezavo Forda in Mazde v prej?njih letih, je mo?no, da gre za podobno napako.

 

Ne. Pri moji Mazdi pu??a med ?ipo in okvirjem vrat, ker voda te?e po notranjem delu stekla dol, oz. je tekla :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.