Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vse se je za?elo ko je mama hotela prehitevat enega 4 kolesnika za?ne prehitevat in naenkrat nekaj ?klocne in motor ni imel ve? mo?i v 4ti v?alta v 3tjo pa ?e to je komaj prehitevala od takrat dalje motor nima ve? nobene mo?i oz ni ve? ob?utit tistega sunka od 2000obratov naprej ko naj bi avto potegnil ampak gre enakomerno in tudi pospe?uje zelo po?asi ko sem opravil testno vo?njo in ko sem ga potem parkiral in ugasnil se je po dvori??u za?elo kadit iz izpu?ne cevi se je nenormalno skadilo.Kako preverit ?e je turbina ?la ?udno mi je to da turbina nikoli ni tulila ali nwm kaj da bi kazala da je ?e pri koncu.Tudi ko stisnem cev ki gre od turbine v motor in mi nekdo doda gas ni ?utit pritiska prosim za pomo?.Aja pa gre se za mazdo 6 2.0D 121KM 2002 letnik pa 171.000 prevo?enih

Napisano

Pri 120ki se nism cul tulit turbine, pri moji 136 pa se vedno v kabini cuje zvizganje :)

 

So pa kilometri ze godni za kaksno tako napako... In ce kadi je spustil lager na turbini in spusca olje v izpuh in posledicno kadi... Ni mus da tuli al pa kej lahko naenkrat lager gre v vecna lovisca :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

evo ugotovil vzrok ni ?la turbina hvala bogu sem iskal in iskal nakoncu ugotovim da je tista membrana ki bi se naj premikala ko da? gas nad turbino za?tekala in se je odpirala samo za 2mm danes sem razdrl narazen in zmigal zbrusil in mazda spet veselo gre dalje :) sem prav sre?en da ni kaj resnega.Aja pa glede kajenja zgleda da je posledica tega blo zdaj tudi kadi ve? nea torej sem te?avo re?il brezpla?no

Napisano

:) ja ve? da jaz sem samo presre?en da ni turbina ?la zdaj je veliko stro?kov prihranjenih

 

A ni voznja z dizlom tako poceni da take malenkosti ko je turbina,imv,cel motor ni problem zamenjat,ker je dizel tako sparoven ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ni voznja z dizlom tako poceni da take malenkosti ko je turbina,imv,cel motor ni problem zamenjat,ker je dizel tako sparoven ? :hudicek:

 

Ajvar, a rabi? o?ala? Sej je napisal, da turbina ni ?la, niti imv niti motorja ni treba zamenjat. Pa ne bit razo?aran, ker ne bo imel teh stro?kov. :harhar:

33112_1.png

Napisano

Ajvar, a rabi? o?ala? Sej je napisal, da turbina ni ?la, niti imv niti motorja ni treba zamenjat. Pa ne bit razo?aran, ker ne bo imel teh stro?kov. :harhar:

 

Ivar pa? ne more iz svojega ko?uha. Eni raj? pla?amo 7 litrov in kdaj kaj porihtamo oz smo v to prisiljeni, drugi pa raj? pla?ajo 12 13 litrov bencina in potem pla?ajo kak ventil manj. Ra?unica je verjetn tam tam. Rustajo pa dizli in bencinci. pa ceno vrtoglavo tud oboji zgublajo na na?em shitty trgu, kjer je avto le in samo VAG ostalo je pa shit. (tkoka?etrgpress) heheh

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ivar pa? ne more iz svojega ko?uha. Eni raj? pla?amo 7 litrov in kdaj kaj porihtamo oz smo v to prisiljeni, drugi pa raj? pla?ajo 12 13 litrov bencina in potem pla?ajo kak ventil manj. Ra?unica je verjetn tam tam. Rustajo pa dizli in bencinci. pa ceno vrtoglavo tud oboji zgublajo na na?em shitty trgu, kjer je avto le in samo VAG ostalo je pa shit. (tkoka?etrgpress) heheh

 

Heh, tudi bmw-ji in Vag-i se ne prodajajo ve? kot neko?.Preverjeno pri kolegih, ki jih neuspe?no prodajajo ?e nekaj cajta in ni sploh zanimanja za njih.

 

 

Napisano

Ivar pa? ne more iz svojega ko?uha. Eni raj? pla?amo 7 litrov in kdaj kaj porihtamo oz smo v to prisiljeni, drugi pa raj? pla?ajo 12 13 litrov bencina in potem pla?ajo kak ventil manj. Ra?unica je verjetn tam tam. Rustajo pa dizli in bencinci. pa ceno vrtoglavo tud oboji zgublajo na na?em shitty trgu, kjer je avto le in samo VAG ostalo je pa shit. (tkoka?etrgpress) heheh

 

Od kje teb te ?tevilke, ?e bi reku do 10l se bi strinjal. Redni ervis za moj zaj?nik na poobla??enem, brez popusta z vsem materijalom in delom reci pi?i 156?, po ceniku.

Beat that ! :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Od kje teb te ?tevilke, ?e bi reku do 10l se bi strinjal. Redni ervis za moj zaj?nik na poobla??enem, brez popusta z vsem materijalom in delom reci pi?i 156?, po ceniku.

Beat that ! :harhar:

 

Lej, ne met bolezni raznih BMW ja?ev, ki jim 300+ konjski avteki ?rejo 6,5 litra. Kojne je treba futrat. ?e vozi? 260KM z 10 litri, pomen, da se vozi? k stara mama :harhar: in je brez veze met 260KM ker jih vsaj 150 spi al pa so pa breji :P.

 

sicer pa ne sme? divjat, kr Lojzeka vpra?aj. Kojne rab? sam za takrat k zanje pla?a? dajatve. Toj to.

 

Glede cen se strinjam.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Lej, ne met bolezni raznih BMW ja?ev, ki jim 300+ konjski avteki ?rejo 6,5 litra. Kojne je treba futrat. ?e vozi? 260KM z 10 litri, pomen, da se vozi? k stara mama :harhar: in je brez veze met 260KM ker jih vsaj 150 spi al pa so pa breji :P.

 

sicer pa ne sme? divjat, kr Lojzeka vpra?aj. Kojne rab? sam za takrat k zanje pla?a? dajatve. Toj to.

 

Glede cen se strinjam.

 

Verjemi da s predvidevanjem in prudarno-pametno uporabo desnega stopala, si lahko krepko prehiter, samo pa ima? lahko ?e ni?jo porabo. Pa verjemi ni "samo" 260 osli?ev. :jezicek:

Uklopko je lahko pri?a da smo na poti na slova?ko in nazaj imei porabo komaj deci ?ez 8Litrov, pa smo se vozili med 120-170 na uro, ?e pa se pajsa? po kolonah pa je kamot 11-12, ?e pa izkori??a? vgrajeno pa ni te?ave 45+ povpre?na na cel tank.

Lahko pa se 1X greva kam peljat en za drugim pa bo? sam videl da ne nakladam, recimo si poglej poraba izziv, ki smo ga naredili lani.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Verjemi da s predvidevanjem in prudarno-pametno uporabo desnega stopala, si lahko krepko prehiter, samo pa ima? lahko ?e ni?jo porabo. Pa verjemi ni "samo" 260 osli?ev. :jezicek:

Uklopko je lahko pri?a da smo na poti na slova?ko in nazaj imei porabo komaj deci ?ez 8Litrov, pa smo se vozili med 120-170 na uro, ?e pa se pajsa? po kolonah pa je kamot 11-12, ?e pa izkori??a? vgrajeno pa ni te?ave 45+ povpre?na na cel tank.

Lahko pa se 1X greva kam peljat en za drugim pa bo? sam videl da ne nakladam, recimo si poglej poraba izziv, ki smo ga naredili lani.

 

:) ok ok....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Lahko podkrepim z foto dokazi vo?nje ?k.loka-jezersko-?elezna kapla-ravne na koro?kem in nazaj, za krepko manj kot 10 litrov, uro in pol v vsako stran, pa po govcih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko podkrepim z foto dokazi vo?nje ?k.loka-jezersko-?elezna kapla-ravne na koro?kem in nazaj, za krepko manj kot 10 litrov, uro in pol v vsako stran, pa po govcih.

 

ni treba ti verjamem :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.