Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo :)

 

Sem iskal po forumu pa odgovora na svoje vpra?anje nisem na?el ... se pa opravi?ujem, ?e slu?ajno ponavljam temo :)

 

Torej vpra?anje: Ko intenzivno pospe?im, recimo pri prehitevanju, ko se avto spredaj dvigne in dose?e ve? kot 2200 obratov se pojavi zvok, ki ga do zdej ni blo sli?at ... takle je, ?e so okna odprta in radio na tiho se ga komot sli?i, sicer se ga ob ugasnjenem radiu sli?i tudi v kabino pri zaprtih oknih ... Torej avto nekako za?vi?ga, kot da bi zrak prihajal nekam kjer ni prostora ... ne znam druga?e povedat :)

 

Ne ?vi?ga turbo, da ne bo pomote, avto pa to dela samo pri agresivnem pospe?evanju po ravnem, ?e pospe?ujem v hrib tega zvoka ni, prav tako ga ni na mestu ob pritisku na gas in ni ga ?e recimo v kerikoli prestavi mirno pelem v visoke obrate, torej samo pri agresivnem pospe?evanju :)

 

?e eno vpra?anje: ko dle ?asa stoji, recimo ?ez no?, se ob v?igu za sekundo vklopijo 3 rumene lu?ke, tista za zdrs koles in ?e dve, vendar ugasnejo takoj po v?igu ... Kdo ve kaj bi lahko bilo?

 

Hvala ?e v naprej za pomo? :)

Napisano

Zdravo :)

 

Sem iskal po forumu pa odgovora na svoje vpra?anje nisem na?el ... se pa opravi?ujem, ?e slu?ajno ponavljam temo :)

 

Torej vpra?anje: Ko intenzivno pospe?im, recimo pri prehitevanju, ko se avto spredaj dvigne in dose?e ve? kot 2200 obratov se pojavi zvok, ki ga do zdej ni blo sli?at ... takle je, ?e so okna odprta in radio na tiho se ga komot sli?i, sicer se ga ob ugasnjenem radiu sli?i tudi v kabino pri zaprtih oknih ... Torej avto nekako za?vi?ga, kot da bi zrak prihajal nekam kjer ni prostora ... ne znam druga?e povedat :)

 

Ne ?vi?ga turbo, da ne bo pomote, avto pa to dela samo pri agresivnem pospe?evanju po ravnem, ?e pospe?ujem v hrib tega zvoka ni, prav tako ga ni na mestu ob pritisku na gas in ni ga ?e recimo v kerikoli prestavi mirno pelem v visoke obrate, torej samo pri agresivnem pospe?evanju :)

 

?e eno vpra?anje: ko dle ?asa stoji, recimo ?ez no?, se ob v?igu za sekundo vklopijo 3 rumene lu?ke, tista za zdrs koles in ?e dve, vendar ugasnejo takoj po v?igu ... Kdo ve kaj bi lahko bilo?

 

Hvala ?e v naprej za pomo? :)

 

Kaj tebe matra sploh?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ok, kon?no sem imel ?as pelat avto k mehaniku .... ker je zvok, ki sem ga zgoraj opisal ?el iz ?viganja v ro?ljanje ... ?e vedno samo pod dolo?enimi pogoji vo?nje.

 

Torej razdrli so okrog turbine in intercoolerja, mehanik pravi da je v slabem stanju ena od cevi okrog turibne - jo je prej?nji lastnik baje ?e sam nekak popravljal in mu verjetno ni uspelo najbolj?e.

 

V ponedeljek naro?imo novo cev in vidli bomo ali bo zvok prenehal - upam da bo, ker mehanik pravi da bi sicer lahko bila v okvari turbina.

 

Zanimajo me va?e izku?nje. ?E je v kvaru turbo a ne bi potem skos spu??al zvoke in ne samo pod dolo?enimi pogoji? Vpra?am, ker sem pred mardo vozil VW 2.0 TDI in ko se je tam poslovil turbo je piskal konstantno dokler ni rekel adijo.

 

Torej zvoki, so ?e vedno prisotni samo pri intenzivnem pospe?evanju in ?e to ko se avto nekaj ?asa vozi, ko je hladen pa ne.

 

Je imel kdo ?e podoben problem?

Napisano

Napaka: na?eta cev za glavni dovod zraka - cev, ki gre iz zra?nega filtra dikret na turbino, dol?ina cca 50cm.

 

Pozna kdo koga, ki prodaja tak avto po delih?

 

Cena na poobla??encu je namre? 300?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.