Skoči na vsebino

FUEL PRESSURE REGULATOR

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupil sem nastavljivi regulator za tlak bencina z manometrom iz kataloga autostyle 2004.Tlak sem pove?al na 6 barov in v kombinaciji z ?portnim filtrom se ob?utno pozna da avto bolj pospe?uje,odzivnost je zelo dobra.Kaj menite kak je s tem pri tehni?nih pregledih, ali je dovoljeno ali ni ?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ne vem zakaj nebi blo dovoljeno......a moras komu povedat da si to gor dal? ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Kupil sem nastavljivi regulator za tlak bencina z manometrom iz kataloga autostyle 2004.Tlak sem pove?al na 6 barov in v kombinaciji z ?portnim filtrom se ob?utno pozna da avto bolj pospe?uje,odzivnost je zelo dobra.Kaj menite kak je s tem pri tehni?nih pregledih, ali je dovoljeno ali ni ?

Kolk se to pozna? Je pospe?ek ob?utno bolj?i? Kolk stane? Jaz bi tudi. :P:D
Napisano

stane 175 euro (okrog 40k SIT) .Je pa za vse mazde enak (enak pretvornik) ,da pa se poljubno nastavljati.Pospe?ek je pri meni ob?utno bolj?i, pozna pa se razlika ko se motor segreje da zdaj bolj potegne.Koliko mo?i pa je zraven dalo pa ne vem, nisem dal na valje merit.Mislim pa da bo zdaj poraba malo ve?ja ?e bom gonil kot zdaj.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ma un manometer je pod pokrovom motorja???.....skoda

 

mah nic ti ne morejo.....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

pod pokrovom je ja, ko bom ?el na tehni?nega bom dal nekaj prek da se ne bo videl manometer, druga?e pa so tu pri nas tak zabiti da ?e haube ne znajo odpreti.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ja ma zdej jo vedno odprejo, ker jo morajo.....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Sam tolk v razmislek, se ne da podalj?at cevi in si manometer montirat nekam v armaturo ? Pa ?e nekaj, kak?no ma? pa bencinsko ?rpalko, ker ...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

bencinsko ?rpalko mam to ki je ?e bila notri, serijsko.Na manometru sem gledal pa ?e zmore taki tlak kot mam nastavljeno.Misli? da bo odpovedala ?Saj nimam tak mo?no tunanega avta da bi rabil toliko ve?ji pretok bencina.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

sej ni fora v pretoku, finta je da crpalka odpove, ce predolgo ne zamenjas bencinskega filtra. To je potem tudi posledica povi?anega tlaka, prav tako kot pa pri tem regulatorju. Sej nekaj ?asa bo potem pa bo lahko crpalka odpovedala, kar pa vem da ni poceni, cene se zacnejo tam pri 65 ksit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

mislim da bi morala ?rpalka zdr?ati, na peugeotu 306 ki sem ga mel prej sem pove?al tlak za 1bar,pa ?e zdaj dela ?rpalka,to je ?e 3 leta.Mislim pa da majo japonci bolj?e ?rpalke,tak da bi moralo zdr?ati.Druga?e pa ?e crkne jo lahko kupi? v avstriji poceni na odpadu.Huj?e je ?e gre ?rpalka v prazno, ko ti zmanjka bencina.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.