Skoči na vsebino

Poraba V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pi?e spodaj, je pa 2.0 V6.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz ne vem zakaj mam tako velko porabo, pod 11 litrov ?e nisem pr?u, pa sm se lahk ?e tolk lepo furu, tak da ne vem kaj je narobe? A mi lahk kdo kaj svetuje, zelo bi mu bil hvale?en za informacijo? :rispekt:

 

LP

Napisano

glej priponko (save target as/shrani cilj kot, preimenuj iz JPG v XLS ! )

post-9-1125810957.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mene pa zanima, glede nekaterih tukaj ki obvladate te v6 motorje by mazda. Ker se resno zanimam da bi spomlad v mojga F-a vgradil 2.5 v6 iz 626, pol pa naj bi se dodal ?e ?ip noter in bi blo kar neki konjev. Zdej motor bi dobiv za precej mal denarja, je pa vpra?anje kok je kej ostalih sitnosti glede tega. Je pa fora, da ho?em mo?nej?i motor in pol z dobrimi 200 KM bi se pa mojmu F-u najbr? total odtrgal in bi moral letet vsaj nekje like Integra?! No mogo?e se motim. ?e ma kdo kak?en pameten nasvet, naj mi prosm sporo?i!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Poskrbi ?e potem malo na zavore, da se bo? lahko ustavu!

Dobra.... :bravo: Je pa res,da jih ve?ina kr pozabi na to,kak se bojo ustavli,samo da je avto sfriziran,pa da leti ko ?uuusssss!! :policaj:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ja o bremzah sm tut jz ?e mal razmi?lu, sicer mam ?e itak zadaj diske pa ABS, sam bi blo treba useen mal oja?at. Prva skrb je pa da najprej stroj ponori, pol pa se ga ?ele ustavlja, res pa je da ko pa enkat ugotovi? da se ne bo? ve? ustavu, takrat pa si itak ?e na poti tja, kjer ni ve? va?n al je biv motor ?e 2.5 al pa ?e zmeri 1.8 :)))

 

?e ma kdo kak?ne konkretne informacije kaj vse bi mogu pre?timat, naj mi pove! Kaaalman se mi zdi da kar obvlada tehniko teh mazdilakov?!

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri nekje 240.000 bi mogli svečke že v drugo menjat. Veriga bi znala imet interval 200-250.000 predviden pregled, ampak načeloma se pomeri kako zelo raztegnjena je že, ima nekaj tolerance in, če je odstopanje preveliko se potem menja. 
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21142225&display=Mazda MX-5
    • Eko subvencije so eno navadno sr.. že od kar so se pojavile. Že pred par desetletji, ko sem sam montiral sončne kolektorje za sanitarno vodo, me je prišlo ceneje, kot bratca ki mu je uradni mojster montiral za normalno ceno + znesek eko subvencije in jo vtaknil v svoj žep.   Enako butasto je sedaj. Prijatelj je kupil Donfengovo škatlo.  Prišla ga je 17 jurjev. OK, a je gajba vredna toliko ali ne bo pokazal čas. Problem ki ga vidim jaz, je ta, da smo morali pri tem nakupu mi, davkoplačevalci, vsi še ene 6 al 7 jurjev šenkat Kitajcem. In potem se čudimo kako lahko evropska avtomobilska industrija propada.   Tako neverjetno nesposobnih voditeljev kot jih ima EU zadnje desetletje ali dve, jih ni imela nikoli.
    • Po moji pameti rajši svečke menjaj, veriga pa bo morda šla še 100000km
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.