Skoči na vsebino

Tuning motorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mal sem gledal po netu, kaj se da kej naredit iz starih mazd, pa sem naletel na eno precej zanimivo stran, kjer je pregled skoraj za vse znamke in tipe vozil in tut za na?e najljub?e japonce se kar par stvari najde, pa fajn je ko so napisane zmogljivosti pred in po predelavi z njihovim ?ipom. Pri nas npr. ti ljudje ki se ukvarjajo s temi stvarmi, ti nih?e no?e dat to?ne garancije al bo? dobu 5 konjev al pa jih bo? dvajset, razen pri turbinskih motorjih se da baje dost to?no predvidet. Pri teh francozih pa je to dovolj razvidno se mi zdi.

 

NO kogar zanima ta zadeva, naj si pogleda na naslednji link:

http://www.autosport-fr.com/

Dobrodo?li na forumu!

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Spet sem ?el malo pogledat na tole stran da vidm kak?ne naj bi kaj cajte dosegal posamezni nastopajo?i modeli na dregu! :D

 

Pa da vidmo kaka bodo kej odstopanja, men npr. bo te?ko dose?t 16.2! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ja jst bi bil velik bl zadovoljen z 104HP kokr pa z 83HP-tok je pokazal dinamometer

Napisano

To je pa res zanimivo, ko sem pa jaz klical nekam na Dolensko nekoga, ki bi naj to uva?al in montiral, mi je pa rekel, da za Z5 motor (1,5 16v) to sploh ne obstaja. Obstajalo naj bi samo za 1,6 16v motorje.

 

Se pravi, da bi me 14 konjev stalo mal pod 100k sit. hm

 

Kako pa je kaj z monta?o, ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.