Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zdravo,

 

 

a se komu sanja glede slede?e te?ave...

 

med vo?njo se mi pri?gala lu?ka za zdrs koles ter check engine..najslab?e pa to, da pedalka za gas ne trza ve?...ni obratov...

 

imel sem lani isto te?avo...mi je na mazda servisu odkril, da so bili kabli za maso slabo izolirani in je bilo eno leto ok...

 

sedaj pa spet :/

 

?e lani sem to re?eval na na?in, da sem odklopil minus z akumulatorja, da je resetiralo ra?unalnik in se odpeljal naprej...en ?as je bilo ok

 

se je komu ?e kaj podobnega pripetilo ?

 

hvala

 

jure

Napisano

zdravo,

a se komu sanja glede slede?e te?ave...

 

med vo?njo se mi pri?gala lu?ka za zdrs koles ter check engine..najslab?e pa to, da pedalka za gas ne trza ve?...ni obratov...

 

imel sem lani isto te?avo...mi je na mazda servisu odkril, da so bili kabli za maso slabo izolirani in je bilo eno leto ok...

 

sedaj pa spet :/

 

?e lani sem to re?eval na na?in, da sem odklopil minus z akumulatorja, da je resetiralo ra?unalnik in se odpeljal naprej...en ?as je bilo ok

 

se je komu ?e kaj podobnega pripetilo ?

 

hvala

 

jure

 

 

Hm tale bo te?ka najbol? da prklop? na tester ker te dve lu?ki sta vezani na ceu kup napak in lahko sam ugibamo najpogostej?e so pa EGR, izpad 1,2,3 ali 4 cilindra (slaba kira ?oba oz povezava do nje) in ?e in ?e

Napisano

odklopit vse mase ki grejo iz aku na motor in ?asijo. spucat vse sti?ne kontakte. ?obe imajo posebaj svojo maso na motorju, tudi to spucat. mogo?e bo potem mir. nasvet je dal eric the car guy iz youtubea.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.