Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Imam problem gre za mazdo6 diesel 143 letnik 2007(163000 prevo?enih) in sicer v zadnjem mesecu se mi je 2x nardil da ni hotla v prvo v?gati, v?gala je potem v tretje.lastnik sem 2 leti in do sedaj se mi to ni ?e nikoli zgodilo tudi drugih ve?jih problemov nisem imel,servis je bil narejen 4 tiso? kilometrov nazaj,menjan je bil filtr kabine,oljni filter in olje(pri pelkotu) a je mozno da je kaj v zvezi z filtrom goriva

Napisano

Kaj ti ekran na armaturi ka?e zunanjo temperaturo...sem imel primer, ko je crnknilo tipalo zunanje temperature in je motor te?ko u?igal. v bistvu tisto tipalo daje motorju podatke o zunanji temperaturi...

www.gistel.si

Napisano

da malo popravim opis te?ave avto v?ge normalno ampak takoj zanihajo obrati tam do 1000 obrato nato pa padejo in avto se ugasne ,?e malo pomagamz gasom se obrati obdr?ijo in laufa normalno naprej,kot sem malo bral po forumu naj bi slo za IMV ventil?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Vse ka?e na IMV ventil...

 

Jaz sem imel prej?nji teden na morju podobne te?ave. Malo leno je v?igala (mazda 6, 2004, 180.000km). Nazadnje pa so samo kazalci na armaturki skakali gor in dol, vzgala pa ni.

 

Menjal akumulator, v?ge lepo, takoj.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni Mazda6 2,0 DC (140 KM) 2009 letnik zadnje ?ase (posebej danes zjutraj) takoj po zagonu v prostem teku, ko je ma?ina mrzla nekaj "trza" oz. "cuka". Ko se ogreje je brez problema.

Se komu kaj sanja kaj je to?

Poraba se sicer ni ni? pove?ala.

Napisano

Samo tam v "tips and tricks" pi?e: "Connect the pin in the red circle 5 times within 5 sec. to earth (chassis)."

 

Saj to ne morem jaz sam narediti. Ali kaj?

To bi moral verjetno imeti neko napravo, da bi jo vklopil. A ne?

 

Ali ve kdo kje mi to lahko naredijo za ?im ceneje?

 

Hvala.

Napisano

Lahko pa obi??e? Avto Pelko, pa naj Simon bolj ob?irno prou?i tvojga stroja. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.