Skoči na vsebino

Mazda 3 cd 110


salko

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Sem ponosni voznik mazde 3 sedan (1.6, 110 KM) Ker sem ljubitelj glasnih dizelskih avtov ( vem ja... ?uden sem :lol: ) me zanima, ali bi lahko sedanjo turbino zamenjal s katero mo?nej?o ( naprimer od mazde 6, ali cx- 9). V planu je izdelati tudi "straight pipe" izpu?no cev, V prihodnje ( ko bo ve? $$$) pa zamenjati motor ter preoblikovati karoserijo.

 

 

Hvala za va?e odgovore ! :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Sem ponosni voznik mazde 3 sedan (1.6, 110 KM) Ker sem ljubitelj glasnih dizelskih avtov ( vem ja... ?uden sem :lol: ) me zanima, ali bi lahko sedanjo turbino zamenjal s katero mo?nej?o ( naprimer od mazde 6, ali cx- 9). V planu je izdelati tudi "straight pipe" izpu?no cev, V prihodnje ( ko bo ve? $$$) pa zamenjati motor ter preoblikovati karoserijo.

Hvala za va?e odgovore ! :prstgor:

 

?lovek, tvoja ma?ina je od PSA (Hdi)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?lovek, tvoja ma?ina je od PSA (Hdi)

 

Ob prvi priliki($$$) nameravam menjat s kak?nim 2.2 dizel motorjem... ta?as pa sem pa? mislu najdit kak?en "zrolan avto in dobit poceni turbino". Zaenkrat je notri Garrett GT15 (VNT15) turbocharger. V primeru da bi pasala kaka malo ve?ja turbinca notri bi jo menjal... :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

loti se kr z motorjem,psa motorji so ?voh....?e kak ?ip tuning ti zna spihat tesnilo glave

 

to?no to, raje u ?tartu nabavi mo?nej?i avto ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to?no to, raje u ?tartu nabavi mo?nej?i avto ;)

 

Problem je v tem da je avto sedan... in zelo lepo kar se ti?e pleha ohranjen (nanovo porihtan in za??iten proti rji s strani uradnega serviserja....) poleg tega je motor ?ist ko solza trenutno... v ?estih letih ni spil kapljice olja.. razen turbina je rahlo razrahljana (manj kot milimeter se premika). Glede novega motorja je pa tak.... poceni ni ni? dobrega... za druga sem ?e pa mal prekratek, ?tudent pa?. Poleg tega bi bilo verjetno treba potem menjat tudi zavorne ?eljusti in vse ostalo.... <_< (rabim vsaj 8000 eur pomoje...)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.