Skoči na vsebino

Daljinec samo odklepa


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Imam Mazdo 6 SW letnik 2009.

Daljinec mi samo odklepa ne pa tudi zaklepa vozila. Preizkusil sem oba daljinca, zamenjal baterijo, na novo sprogramiral.

Ni? ne spremeni. samo odklepa in ni? drugega.

a je kdo imel ?e tako te?avo.

Na servisu pravijo da je ?el modul daljinskega zaklepanja in da je potreben nov ter oba daljinca.

 

hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Imam Mazdo 6 SW letnik 2009.

Daljinec mi samo odklepa ne pa tudi zaklepa vozila. Preizkusil sem oba daljinca, zamenjal baterijo, na novo sprogramiral.

Ni? ne spremeni. samo odklepa in ni? drugega.

a je kdo imel ?e tako te?avo.

Na servisu pravijo da je ?el modul daljinskega zaklepanja in da je potreben nov ter oba daljinca.

 

hvala

 

verjetno bo? res potreboval nov modul in daljinca, ker verjetno pride dra?je, da se nov modul preprogamira na stara daljinca.

 

PS: na modulu preveri ?e, ?e ima? vse kable dobro povezane ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

 

Imam Mazdo 6 SW letnik 2009.

Daljinec mi samo odklepa ne pa tudi zaklepa vozila. Preizkusil sem oba daljinca, zamenjal baterijo, na novo sprogramiral.

Ni? ne spremeni. samo odklepa in ni? drugega.

a je kdo imel ?e tako te?avo.

Na servisu pravijo da je ?el modul daljinskega zaklepanja in da je potreben nov ter oba daljinca.

 

hvala

 

Imel enake te?ave ?e po letu in pol. V garanciji zamenjali cel modul in klju?a. Od takrat

ni te?av. Zelo verjetno je to serijska napaka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Pri meni se je pojavil isti problem. Kako si potem re?il te?avo?

 

Te?ave so se za?ele, ko mi je zalilo BCM modul in je sirena alarma na vsake toliko ?asa parkrat zapiskala sama od sebe, tudi ob izklopljenem alarmu. Pronicanje vode sem odpravil, vse presu?il, po 14dneh miru se mi pa pojavi tale problem.

 

Modul sem odprl in je suh, tudi kak?ne oksidacije ni videti. Je res edina re?itev menjava? Koliko to pribli?no stane?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko da samo kakostikalo na kakih vratih ne dela, lahko je samo sprednji pokrov motorja in ne bo? zaklenil avta niti pod razno.

Najd nekoga ki ima tester ki poka?e stikala vseh vrat na avtu pa ol naprej razmi?ljaj kaj je za zamenat, ker najceneje je to.

 

Aja js mam tak tester. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.