Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

imam Mazdo6 CD120, letnik 2003, prevo?enih 278kkm. Zadnji mesec opa?am, da uga?a z veliko vibracijami. Ko motor obstoji, se iz visokotla?ne ?rpalke ?e kak?ni 2 sekundi sli?i glasen ?um pri toku goriva v cevi. Avto sicer v?iga brez posebnosti.

 

V zadnjem ?asu sem opazil tudi, da na avtocesti pri konstantni hitrosti (cca 130 km/h - 2700 o/min) na ravnini, ali ko gre cesta rahlo navzdol rahlo cuka. ?e peljem hitreje, cukanja ni. ?e pohodim plin ponavadi enkrat cukne, nato pa lepo vle?e. Zanimivo, da se to cukanje pojavi ?ele po uri vo?nje.

 

Na servisu so mi ?obe na novo nau?ili (?obe naj bi bile v redu). Sedaj je cukanja manj, se pa ?e pojavlja. Avto je sicer redno servisiran in vzdr?evan.

Tankam pa skoraj izklju?no na MOL-u ali OMV-ju z dodatkom olja za dvotaktne motorje.

 

Se je komu dogajalo kaj podobnega?

 

Hvala

 

Slavko

Napisano

Zdravo,

 

imam Mazdo6 CD120, letnik 2003, prevo?enih 278kkm. Zadnji mesec opa?am, da uga?a z veliko vibracijami. Ko motor obstoji, se iz visokotla?ne ?rpalke ?e kak?ni 2 sekundi sli?i glasen ?um pri toku goriva v cevi. Avto sicer v?iga brez posebnosti.

 

V zadnjem ?asu sem opazil tudi, da na avtocesti pri konstantni hitrosti (cca 130 km/h - 2700 o/min) na ravnini, ali ko gre cesta rahlo navzdol rahlo cuka. ?e peljem hitreje, cukanja ni. ?e pohodim plin ponavadi enkrat cukne, nato pa lepo vle?e. Zanimivo, da se to cukanje pojavi ?ele po uri vo?nje.

 

Na servisu so mi ?obe na novo nau?ili (?obe naj bi bile v redu). Sedaj je cukanja manj, se pa ?e pojavlja. Avto je sicer redno servisiran in vzdr?evan.

Tankam pa skoraj izklju?no na MOL-u ali OMV-ju z dodatkom olja za dvotaktne motorje.

 

Se je komu dogajalo kaj podobnega?

 

Hvala

 

Slavko

 

Pri tako velikem ?tevilu km ne bo dovolj zgolj "u?enje" ?ob. Tvoje ?obe so skurle najmanj 18.000 litrov dizla in pri taki koli?ini je kar nekaj ostankov zgorevanja v notranjosti motorja. Za za?etek bi ti priporo?il Megasel Plus, najnovej?i Metabond dodatek gorivu za dizela?e. Mogo?e ?e eno notranje "tu?iranje" oljnega dela motorja z Metabond CL (cleaner) in nato ?e kak dodatek za olje Metabond Gold ali Metabond EKO.

Ne bi ?kodovalo ?i??enje EGR ventila in preverjanje senzorja zraka.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Megasel dodajam zadnja dva rezervoarja. Senzorja zraka mi zadnji? niso mogli kalibrirati, ker je ra?unalnik javljal neugodne

atmosferske razmere - tisti dan je de?evalo in temperature so bile nekoliko ni?je.

 

EGR ventil je pa tako zgodba za sebe. Verjetno je res potreben temeljitega ?i??enja.

Napisano

Megasel dodajam zadnja dva rezervoarja. Senzorja zraka mi zadnji? niso mogli kalibrirati, ker je ra?unalnik javljal neugodne

atmosferske razmere - tisti dan je de?evalo in temperature so bile nekoliko ni?je.

 

EGR ventil je pa tako zgodba za sebe. Verjetno je res potreben temeljitega ?i??enja.

 

Pove?aj doziranje. Daj mu vsaj en rezervoar 50 ml aditiva. Bo pa potrebno izvesti tudi kalibracijo senzorja zraka, pa tudi obvezno o?istiti, ali celo zamenjati EGR.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Danes sem posku?al demontirati EGR. Matice mi je uspelo odviti, vendar EGR-a nisem mogel sneti, ker je cev od hladilnika EGR-a do samega ventila zelo toga. Je potrebno odviti vijake na nosilcu hladilnik EGR-a? Morda kak?en trik ekspertov?

Napisano

Danes sem posku?al demontirati EGR. Matice mi je uspelo odviti, vendar EGR-a nisem mogel sneti, ker je cev od hladilnika EGR-a do samega ventila zelo toga. Je potrebno odviti vijake na nosilcu hladilnik EGR-a? Morda kak?en trik ekspertov?

 

O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to..

 

Pove?aj doziranje. Daj mu vsaj en rezervoar 50 ml aditiva. Bo pa potrebno izvesti tudi kalibracijo senzorja zraka, pa tudi obvezno o?istiti, ali celo zamenjati EGR.

 

Kje sta pa to pobrala ? ?zmeden?

To samo dela al pa ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to..

Kje sta pa to pobrala ? ?zmeden?

To samo dela al pa ne dela.

 

 

Hvala za nasvet.

Napisano

O je je, na vijake daj dve matici jih "kontra"zategni in odvij vijake iz sesalnega kolektorja in, prej seveda losaj cev("matico" ki je na cevi ki pride iz izpu?nega kolektorja), pol ko pa bo? imel vijake ven pobrane pa samo odvije? do konca in to je to..

Kje sta pa to pobrala ? ?zmeden?

To samo dela al pa ne dela.

 

Trditev je delno pravilna MAF lahko tudi dela nepravilno. Eden od vzrokov je lahko umazanija, ki spremeni pravilnost meritev. Ve? o tem TU.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Trditev je delno pravilna MAF lahko tudi dela nepravilno. Eden od vzrokov je lahko umazanija, ki spremeni pravilnost meritev. Ve? o tem TU.

 

Ok samo KLIBRIRATI ga ne more? ?e nima? vsaj dveh zapored.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

EGR sem uspel demontirati. Bil je razmeroma ?ist, vendar sem ga kljub temu o?istil. Pogledal sem tudi MAF, kjer pa je bil temperaturni senzor precej kosmat. Tudi sam plasti?en del je bil umazan. Kolikor sem lahko, sem o?istil z alkoholom. Preizkusna vo?nja ni pokazal nekih bistvenih sprememb, bo treba po?akati na kak?no dalj?o vo?njo.

post-1508-1381084120_thumb.jpg

post-1508-1381084134_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.