Skoči na vsebino

Voda v pragu...


Priporočeno sporočilo

Kje si kupil tole peno al kaj ?e pa? je?? Meni so nek vosek s 360 stopinsko dizo na koncu priporo?ali... Ne bi rad da zarjavi do te mere da bo menjava pragov neizogibna... :)

 

In koliko te je to stalo?? Pa? ta pena...

 

Tole sicer izgleda kot pena, vendar je en dan star sloj Fluid Filma NAS. Je nekoliko gostej?i in ima tiksotropne lastnosti (ne zdrsi takoj dol).

Te stvari kupujem pri www.korrosionsschutz-depot.de, kjer imajo res ob?iren prodajni program. Dobava je hitra, le po?tnina je min. 20 EUR za po?iljke do 30 kg (vsaj v ?asu mojega nabavljanja je bilo tako). Na njihovi strani najdete tudi bro?ure z navodili za uporabo posameznih materialov.

 

Kot najbolj?i material za notranjo za??ito votlih delov naj bi bil Mike Sanders Fett, ki pa zahteva segrevanje na 130 stopinj in ni ravno primeren za amatersko uporabo. Sem tudi poskusil v enem pragu, vendar za moje pogoje in opremo v gara?i ni najbolj primeren. Zato sem tudi delal s FF, ki ga ni potrebno segrevati.

 

Voski so najbolj primerni za nove avtomobile, dokler ?e ni rje. Slab?e penetrirajo in ??asoma otrdijo. Pojavijo se lahko tudi razpoke (po nekaj letih), zato je s?asoma potrebna obnova za??ite.

 

Materiali na osnovi masti pa ne otrdijo in dobro penertirajo, zato so primerni za primere, kjer se je rja ?e pojavila. Slabost je le, da se pri vi?jih temperaturah zmeh?ajo, zato se poleti lahko pojavijo kapljice na tleh. To je potrebno vzeti v zakup.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ker mi ni dal miru... nasel z 99.999..9% verjetnostjo izvor vode v pragu... Ker sem ugotovil da se nabira ko avto stoji grem se spredaj razdret in polijem z vodo.... In najdem kje tece dol... Po grebenu spoja in nikjer drugje... Podrmam malo kir in mi ostane v roki spodaj pa rjavo sranje vsepovsod... Kaj mislte je to to?? Jaz mislim da sem odkril prasca... Bi kr malo popucal spoj pa kit sikaflex cez?? Pa spric body-ja cez?

post-771-1381249934_thumb.jpg

post-771-1381249955_thumb.jpg

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem pogledal pod oblogo zadnjih blatnikov na moji M6 letnik 2003. O?itno so v garanciji tudi to dobro popravili, ker ni sledi o rji.

Spra?ujem, kateri odtok je potrebno ?istiti na pragu.

 

Odtoki so v izboklinah levo in desno ob mestu name??anja dvigalke (spredaj in zadaj). So razmeroma majhne in ?e niso zadelane zaradi rje in umazanije so pa zaprte zaradi deformiranega roba, ki nastane pri "strokovni" uporabi avtodvigala. Vzemi manj?o vezico in o?isti, ?e ne bo? uspel prebiti skozi, si pomagaj s tanj?o kovinsko ?ico.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ker mi ni dal miru... nasel z 99.999..9% verjetnostjo izvor vode v pragu... Ker sem ugotovil da se nabira ko avto stoji grem se spredaj razdret in polijem z vodo.... In najdem kje tece dol... Po grebenu spoja in nikjer drugje... Podrmam malo kir in mi ostane v roki spodaj pa rjavo sranje vsepovsod... Kaj mislte je to to?? Jaz mislim da sem odkril prasca... Bi kr malo popucal spoj pa kit sikaflex cez?? Pa spric body-ja cez?

 

Pri meni je pod prvim blatnikom izgledalo nekaj podobnega. Kolikor se je dalo sem rjo o?istil z brusnim papirjem in ?i?no krta?o. Ker v spoju plo?evin ne more? odstraniti rje sem vse skupaj premazal z Owatrol oljem, ki se dobro vpije v rjo in strdi. ?ez vse skupaj sem na debelo namazal mast Mika Sandersa in znotraj obrizgal s Fluid Filmom. Me prav zanima kako bo izgledalo po enem letu, saj sem tudi sam pri tem nabiral izku?nje in eksperimentiral z materiali.

 

Pomembno je da so avto in pragovi suhi. ?e bo? delal sedaj pred zimo in ima? pragove znotraj mokre, bi bilo najbolje

avto za nekaj ur postaviti v su?ilno komoro pri kak?nem avtoli?arju. Dejstvo je, da se iz notranjosti rje ne da odstraniti - lahko jo samo upo?asni? oz. ustavi?.

post-1508-1381255557_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bom pa fino spucal vse pa pobrusil... temeljno barvo / koroplast in na to se sloj sika flex-a in se lepo body cez vse skupaj :) Bomo vidli kaj bo... Pragove bom mogel popravljat nedvomno ker nisem dal ferosana...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odtoki so v izboklinah levo in desno ob mestu name??anja dvigalke (spredaj in zadaj). So razmeroma majhne in ?e niso zadelane zaradi rje in umazanije so pa zaprte zaradi deformiranega roba, ki nastane pri "strokovni" uporabi avtodvigala. Vzemi manj?o vezico in o?isti, ?e ne bo? uspel prebiti skozi, si pomagaj s tanj?o kovinsko ?ico.

 

Nekaj sem iskal in teh luknjic ravno ne najdem, kak?no drugo prej najdem ;) bi lahko prilimal kak?no sliko?

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj sem iskal in teh luknjic ravno ne najdem, kak?no drugo prej najdem ;) bi lahko prilimal kak?no sliko?

Hvala

 

V luknji sem vstavil majhni rde?i vezici. Na tem mestu je rahla izboklina na zunanjo stran. Znotraj te izbokline je odtok, ?irina kanala je cca. 2 mm, debelina pa verjetno kak?en milimeter. ?e menja? kolo, namesti? dvigalko na mesto med obema vezicama. Torej ima? na vsaki strani, na mestu name??anja dvigalke po dve odprtini za odtok.

?e ?eli? videti, kar na kolena in od blizu poglej.

post-1508-1381947554_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.