Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zdravo,

 

 

zjutraj sta mi na avtocesti za?eli na trenutek utripati dve lu?ki...za akumulator ter leva spodaj....potem sta se ?ez ?as pri?gali...in ugasnili ...in spet utripnili na vsak moment...

 

kaj je narobe ?

 

hvala

post-6821-1381910416_thumb.jpg

Napisano

A ni levo spodaj lu?ka za teko?ino za pranje stekel in lu?i?

 

Glede lu?ke za akumulator, lahko da je kaka napaka v alternatorji recimo.

Napisano

ne to ni lucka za tekocino vetrobranskega stekla

to pomeni, da imas vodo v filtru dizel pumpe (poglej navodila, kako se sprazni voda)

 

ampak v taki kombinaciji z akumulatorjem pa ne vem kaj pomeni....upam, da ni konc z visokotlacno crpalko

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tako kot pravi Labi pojdi po navodilih kako se sprazni vodo iz filtra, ki se nahaja v motornem prostoru tik ob po?arni steni zgoraj, desno.

 

Bo? videl, ?e je potem v redu in ?e bo tudi acu lu?ka ugasnila. ?e pa lu?ka za akumulator ne ugasne pa je treba preverit ali alternator fila dovolj in ali je akumulator ?e v redu.

33112_1.png

Napisano

bil pr prjatlu dans, k suzukije ?raufa in ima tester...

 

alternator fila mal 14.3 ali pa en ?as ?ez 15 v

 

jutr pelem k ?tromarju preden mi uni? prekomerno polnjenje...akumulator

 

naftn filter sem zamenjal...isto...

 

bomo vidli....je reku slepec :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.