Skoči na vsebino

Enomasni vztrajnik namesto dvomasnega?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Opazam da Valeo dela conversion kite za Vage pa tte nemske jajce da das dvomasnega ven pa ti kit prodajo da mas enomasnega z drugim kosem in lamelo...

 

Zdej pa me zanima za Mazdo ve kdo da kej obstaja...??

If in doubt, flat out... 

Napisano

Opazam da Valeo dela conversion kite za Vage pa tte nemske jajce da das dvomasnega ven pa ti kit prodajo da mas enomasnega z drugim kosem in lamelo...

 

Zdej pa me zanima za Mazdo ve kdo da kej obstaja...??

 

Keri letnik mazde mas in tip motorja ? Pac moc in gorivo ...
Napisano

2004, 2.0, 100kw, 136hp, tip RF5C, dizl

 

Hmm jst imam 2003 .. 2.0d in 100kw kar je 136 km .. a pole ma tud Moja ta blesav ustrajnik ? Ka pri speljevanju se malo cuti da potrese... al kaksni so obcutki oz. Negativna plat tega dvomasnega al kaj je ze ?
Napisano

Hmm jst imam 2003 .. 2.0d in 100kw kar je 136 km .. a pole ma tud Moja ta blesav ustrajnik ? Ka pri speljevanju se malo cuti da potrese... al kaksni so obcutki oz. Negativna plat tega dvomasnega al kaj je ze ?

 

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

 

ampak mora? dati ?portno enomasno ve?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Enakega imava ce mas dizla... hja kaj je slabo? Vse...

Ponavad ma lamela vzmeti da ublazijo sunke motorja... tle pr dvomasnem mas pa dve plate kovinske in vmes fedre in jih lamela nima... zato je dvomasni... problem pa nastane ko fedre ne delajo vec dobro in se zrahljajo in pokat zacne ali pa se kje kej zatakne in cukanja ne ublazi in cuka... lahko pa je enostavno povrsina znucana... problem pa nastane ko ugotovis da je vztrajnik v eurotonu 920?... kje je se pa lamela, potisni in kos...

 

Sicer mamo pri pelkotu popust samo vseeno drago na pas matr... zato tuhtam o predelavi na enomasnega... samo sem na dve firme pisal ki to delajo in nic odgovora...

 

Pri pelkotu pa je material za menjavo 650? s clanskim popustom... za komplet menjavo samo je spet dvomasni... ocitno ne bo druge... itak me bo vtrajnik "prezivel" ker bi 100.000km glih v 10 letih nardil...

 

Kaj pa na ebayu ni nic? Ja ma jst mislem dat sportno sklopko not kr bom vse dkp dvignu na 500nm + pa a pole obstaja tudi ksn bolsi vstrajnik pac "sportni" ?

Napisano

za taki navor jo bo dal narediti k sinterju, Vztrajik pa ti bodo v KLS-u naredili oni to delajo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

 

Posteno .. no sej meni ni do tega da 1 2 3 kopa je bol za to da ma navor in zalima v sedez ;) .. ma to si na valckih tolk dobu al p box
Napisano

Pbox je pfujbox...

 

Cipirana s cipom... dejanskim vgrajenim cipom v ECU... Nic preko OBD ali preko ebay pboxov...

If in doubt, flat out... 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pbox je pfujbox...

 

Cipirana s cipom... dejanskim vgrajenim cipom v ECU... Nic preko OBD ali preko ebay pboxov...

 

Aja se neki pri kolkih kilometrih si dal ti ta cip not .. in kolk jih ima zdej ta tvoj avto ?
Napisano

kaj so irci kaj odgovorili?

 

Amm a to mene sprasujes nwm nisem se nc sprasavu zdej sm dobu se ono drugo cev za olje z britanije ka tle v slo bi mi prisla skori 100 ? .. zdej morem se intercooler vecji nabavt .. sam nwm a pole bo treba ki avto na valce dat al bo turbo preasure ravno tako ok .. sam un map senzor dam na druge cevi in priklopim a se kdo ki spozna glede tega ?
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Marko jaz mam zmerjenih 477nm :) zadeva dela super... edino turbo malo ze joka nad konji in seveda sklopka ki SE nic ne drsi pri tem navoru... 1, 2, 3 koplje :)

 

Brez slike papirja, ki si ga dobil na testu ne verjamem :-)

To se pravi, da si sel cez maks limit, ki je predviden za menjalnik, da o aksah ne govorim.

Napisano

Brez slike papirja, ki si ga dobil na testu ne verjamem :-)

To se pravi, da si sel cez maks limit, ki je predviden za menjalnik, da o aksah ne govorim.

 

Mimogrede z osnovnim cipiranjem se pridobi 80-100nm takoj :)

 

Btw ne rabim dokazovati sploh pa lepiti po forumu ze to da povem je dosti... ce pa ne verjames pa ne bom jaz slabo spal zaradi tega :harhar: Kdor pozna avto ve zakaj se gre :) Za druge pa mi dol visi nimam casa skenirat pa ga srat... :prstgor:

 

Ce menjalnik pa dif pa akse prenesejo enemu avstrijcu 622nm pa 241hp je vidim razloga zakaj meni neb... Samo da ma 2005 ki ima 6 prestav... blok, bati, gred... vse original...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.