Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

kdo ve kaj bi bil vzrok?

Poskusil tudi z drugim oja?evalcem in zadeva je ista.

S tem da mi v?asih za?ne nabijat tudi ko imam radio ugasnjen...

 

Hm... zanimivo ?zmeden? , kaj pa ?e je okvara radia?

Napisano

Hm... zanimivo ?zmeden? , kaj pa ?e je okvara radia?

 

Sodec po tem da je input ok ( zvocnik dela bp brez frsterkerja) sumim napajanje frsterkerja. Zato sem napisal naj proba posebej peljat napajanje

 

A si ti kake dodatke dodajal v avto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sodec po tem da je input ok ( zvocnik dela bp brez frsterkerja) sumim napajanje frsterkerja. Zato sem napisal naj proba posebej peljat napajanje

 

A si ti kake dodatke dodajal v avto?

 

Ja input je sli?ati ok, ma iz radija pride tudi kak drugi signal oz. vodnik. Morda tudi napajanje je problem?!

Napisano

Ja input je sli?ati ok, ma iz radija pride tudi kak drugi signal oz. vodnik. Morda tudi napajanje je problem?!

 

Saj to pravim zgleda masa prebija, da se to probat da posebej pripeljes napajanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jutri bom probal z direktnim napajanjem in novo maso...

Pa da vidm ce je to krivo.

Radio je ok saj smo probal z drugim.

Prav tako z ojacevalcem.

Ima ta sistem se kaksen umesnik med radijem in ojacevalcem?

Napisano

A ima kdo enak oja?evalec, da bi probal moj oja?evalec priklopit, ker imam ob?utek, da ni kriv oja?evalec....

Seveda za kak?en sixpack ;)

 

?udna zadeva.

Predlagam ti, da odpre? temo na tem forumu. Mogo?e ti bo kdo pomagal.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.