Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Zadnji mesec opa?am da mi ?ez luknje v ovinek rahlo poka v volanu. Po temeljitem pregledu smo ugotovili da poka zobata letev.

Torej, ima kdo ?e izku?nje s tako te?avo? Kako te?avna je menjava? Koliko stane nova in koliko stane obnovljena?

Mazda 6

2.0 d

2007

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel se podobne te?ave. prvotno mi je mehanik rekel, da mi je ?la letev. Nova letev je bila za moj ?ep pre draga, zato sem poklical dva tipa, ki te letve obnavljajo. Oba sta na ?tajerskem koncu. Cena obnove letvje je skoraj ista novi. (HALO)!!

Probal sem poizvedet koliko je nova in naj ceneje sem jo dobi na http://www.silux.si/. Cene se ne spomnim, vendar je bila krepko cenej?a kot drugje. Poklical sem tudi na nekaj avto odpadov in v Novi Gorici je imel dve ?e sneti za 100 Eur. po komadu.

Ker mi ni dalo miru, sem peljal k drugemu mehaniku, ki pa je ugotovil, da je ?el stabilizator za 15 Eur.

 

Torej taka je bila moja izku?nja.

Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji mesec opa?am da mi ?ez luknje v ovinek rahlo poka v volanu. Po temeljitem pregledu smo ugotovili da poka zobata letev.

Torej, ima kdo ?e izku?nje s tako te?avo? Kako te?avna je menjava? Koliko stane nova in koliko stane obnovljena?

Mazda 6

2.0 d

2007

 

 

Nehaj se ilegalno po Lokovcu vozit, pa je... :harhar:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel se podobne te?ave. prvotno mi je mehanik rekel, da mi je ?la letev. Nova letev je bila za moj ?ep pre draga, zato sem poklical dva tipa, ki te letve obnavljajo. Oba sta na ?tajerskem koncu. Cena obnove letvje je skoraj ista novi. (HALO)!!

Probal sem poizvedet koliko je nova in naj ceneje sem jo dobi na http://www.silux.si/. Cene se ne spomnim, vendar je bila krepko cenej?a kot drugje. Poklical sem tudi na nekaj avto odpadov in v Novi Gorici je imel dve ?e sneti za 100 Eur. po komadu.

Ker mi ni dalo miru, sem peljal k drugemu mehaniku, ki pa je ugotovil, da je ?el stabilizator za 15 Eur.

 

Torej taka je bila moja izku?nja.

Uro?

 

ja, tudi jaz bi rad kje se nahaja ta stabilizator, za preverit. Kake so cene nove??

 

Nehaj se ilegalno po Lokovcu vozit, pa je... :harhar:

 

No, raj? sporo? na katerem ovinku zavijem levo ali desno, sem bom nenapovedano-neprijavljeno pojavil pri tebi, ?e me ne bo? ti, me bo pa kdo od va?ih postregel s sokom ali kavico, se ne bojim, ste zelo gostoljubni. Bom vrgel debato kot da bi jo s tabo, nato od?el naprej mojo pot. :jezicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji mesec opa?am da mi ?ez luknje v ovinek rahlo poka v volanu. Po temeljitem pregledu smo ugotovili da poka zobata letev.

Torej, ima kdo ?e izku?nje s tako te?avo? Kako te?avna je menjava? Koliko stane nova in koliko stane obnovljena?

Mazda 6

2.0 d

2007

 

?e poka volanska letev - ?e je obrabljena - se pri moji Mazdi da zmanj?at zra?nost z vijakom! :ne vem:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanimivo: sem malo poiskal in dobil eno temo o pokanju na forumu. Volan malo pomiga? iz ene to?ke v drugo, gor in dol, ven, noter, in pokanje naj bi za nekaj ?asa izginilo.... sem poizkusil in res ne poka ve?, niti malo, zaenkrat :blink:

 

No, preden gre? naslednji? ilegalno v Lokovec, pa kupi glu?nike. ?e ne bo pokal volan, bo pa kak?na lopata...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanimivo: sem malo poiskal in dobil eno temo o pokanju na forumu. Volan malo pomiga? iz ene to?ke v drugo, gor in dol, ven, noter, in pokanje naj bi za nekaj ?asa izginilo.... sem poizkusil in res ne poka ve?, niti malo, zaenkrat :blink:

 

Imam enako prakso. To je neka standardna fora pri 6kah kolikor vem. Extra mazanje z neko posebno "kremo" baje re?i zadevo. Ve kdo kaj o tem?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej zadeva se naredi tako.

 

PAZI!!!

Ko vzame? ven si zari?i to?no kako je bila prej, da bo? lahko dal zadevo skupaj nazaj kot je bila. Ne obra?aj ne levo ne desno, ker je v volanu flat cabel za volanske komande. Tega kabla je to?no za tri kroge kot je ?terca, ?e naredi? en obrat pri mazanju pre ve?, se ti potem ko sestavi? pri tretjem zasuku kabel otrga.

 

VERJEMI DA JE TOTALNA JEBA TA KABEL POPRAVIT!!!!!

 

Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.