Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni! zanima ma kaj bi lahko bilo narobej z mojo 6-ko l.03. namra? danes popoldne ko sem ?el iz slu?be avto odklenem dam kontakt za?ne piskat tako kot med vo?njo ko nisi privezan. kontrolne lu?ke delajo normalno edino kazalci na VSEH ?tevcih so bili na nuli plus tega mi ni kazalo prevo?enih kilometrov. avto se normalno pelje brez cukanja ali kakr?nih koli drugih znakov.

doma sem pregledal varovalke ( vse od a-? ) dam kontakt piska ne ve? ?tevci delajo edino ?tevec za prevo?ene kilometre ?e vedno ne dela so same ?rtice.

Napisano

Hm, upam da tole ne pomeni, da je ?el akumulator tja kjer ni ve? muh. :o

 

Takrat vem, da ga ?tev?ki in kazalci biksajo ko sto mater. ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko je akomulator hin kazalce samo zabija do konca i nazaj na zacetni polozaj..tako da ni akomulator...

www.trziskisladoled.si

Napisano

preglej, ?e ti vse lu?ke delajo (pepelnik, ventilacija...) nazadnje sm mel js podobn problem na Mazdi 3, piskal skoz, pa je blo treba sam pregoreto lu?ko v pepelniku zamenjat pa je bla zadeva re?ena ;)

Napisano

Nekje se je znela kak ?ica, zato tud ne delajo samo ?tevci, ?e priklopi? na teste ti bo pokazalo "bad or no comm to tacho"

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.