Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano

En question... A more common rail naftna pumpa tut bit v fazi kot pri starih bosch pumpah al ni treba?

 

Ne ni treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ni glih fora common raila, da je bistvo, da samo dr?i visok tlak, injektorji pa potem odpirajo vbrizg takrat, ko elektronika to zahteva?

33112_1.png

Napisano

A ni glih fora common raila, da je bistvo, da samo dr?i visok tlak, injektorji pa potem odpirajo vbrizg takrat, ko elektronika to zahteva?

 

No sej se mi je zdel, da je tak, sam nism bil 100% pa sm rajs uprasu, thx ;)

Napisano

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja je treba oz. dej v fazo ?e lahko. pumpa nima stalnega tlaka,tlak niha in kadar je v fazi se tlak vi?a kadar se odpira injektor.

 

Sej zato mi ni jasn, ker ne najdem nobenga cahna na pumpi :ne vem:

Napisano

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

 

OH ne vem kaj ti gleda?, ker je popolnoma druga?e. CR je popolnoma neodvisen od ma?ine (hitrosti in obratov, ter je stalno pod gasom 2000 bara) in kontroliran preko ECUja (tako kot pumpa in injektorji), zato lahko injektorji dostavljajo nafto popolnoma neodvisno, lahko tudi do 5x v manj?ih brizgih na en 'power stroke'

 

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

 

OH ne vem kaj ti gleda?, ker je popolnoma druga?e. CR je popolnoma neodvisen od ma?ine (hitrosti in obratov, ter je stalno pod gasom 2000 bara) in kontroliran preko ECUja (tako kot pumpa in injektorji), zato lahko injektorji dostavljajo nafto popolnoma neodvisno in optimizirano, lahko tudi do 5x v manj?ih brizgih na en 'power stroke'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

eo iz enega tujega foruma (eng-tips.com):

 

The high-pressure pump on a common-rail system does only one thing ... pressurize the fuel in the fuel rail. It has nothing to do with injection timing, it just pressurizes the rail and holds the pressure at a regulated setting.

 

Injection timing on a common-rail engine is done purely by controlling the timing of the pulses to the injectors, and therefore, the only way to "adjust" it is to change the mapping in the computer. It is otherwise non-adjustable. Same situation as ignition timing in newer gasoline engines with no distributors.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za tasta, ki mu je crknila 15 let stara klima LG, mi je kolega, ki ima firmo za montažo klim, priporočil klimo Mitcubischi Electric Msz/Muz Ay 35. Uporabljala se bo  za hlajenje in ogrevanje stanovanja. Danes jo pride montirat. 
    • Kar se ZZZSja tiče: zdaj so dobili tja enega novega generalnega direktorja. Mož ima ideje, kaj bi rad naredil. Tudi začel je delati. Vprašanje, koliko mu bo "beli sindikat" dovolil...   Ker možakar jih je enkrat že spravil v precej nerodni položaj, ko jih je vprašal, zakaj je taka razlika, če v bolnico pride pacient z imenom Robert Ljoljo ali pa če v bolnico pride generalni direktor ZZZS Robert Ljoljo. Pa so se kar malo prestopali in mencali in preskočili odgovor - vsaj tam pred vsemi, ne vem, kaj so mu povedali potem, ko so se vrata zaprla...
    • Nekaj od 9k€ še cesar vzame, trenutno golob.... 
    • Podobno kot petrol: požrešnost in pohlep.   Slučajno vem, da so bili stroški za proizvodnjo Clio Storia (leta 2009) okoli 4200€ na koncu tekočega traku, tik preden je zapustil proizvodno halo v Novem Mestu. V salonu so jih takrat prodajali po 9000€ (osnovni model). Ja, razumem, stroški transporta, stroški salona, ... ... ..., ampak vseeno so ga prodajali z velikim dobičkom. Očitno še vedno ne z dovolj velikim, da bi potešil pohlep...
    • Že že, pa sej bomo mi to plačal. Ne vem kdo bo rekel: "ne bom kupil ker namesto 40.000€, stane 40.100 eur."
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.