Skoči na vsebino

Mazda Klub SLO?!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Me too! Mogo?e ?e kak?nega sponzorja najdemo  :P

 

In v imenu Mazda AS Velenje lahko povem, da bi z registriranim Mazda klubom bilo veliko la?je realizirat, kar ?e dolgo planiramo, namre? da bi ?lanom lahko nudili popust. Edino to je ?e ovira, na nek na?in je pa? treba pravila postaviti  ;)  :policaj:

Tako da, ?e se nekomu da... ... ... res bi bilo fajn  :rispekt:

Ok, bom odprl eno temo namenjeno donacijam, kar se ti?e kluba pa bi bilo dobro razmisliti, kaj bi bil njegov cilj delovanja, kako bi se zbirala in porabljala sredstva itd ...
Prvo pa je treba naredit na forum stran ki jo bodo videli samo ?lani kluba pa ne vsi.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 81
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Za nadgradnjo foruma, bom tudi jaz prispeval jurja... kar se pa ti?e ustanovitve kluba, pa je tako. Lahko povem iz prve roke za klub, katerega ustanovni ?lan sem tudi sam in sicer za Street Legal Honda Team Maribor. Mi smo ustanovili klub, oziorma dru?tvo, ravno zaradi tega, ker se je na?e ?tevilo toliko pove?alo, da ?e smo ?lanom hoteli nekaj ponuditi, v obliki popustov pri raznih sponzorjih, smo to pa? morali narediti uradno. Tudi donacije klubu morajo iti uradno, torej na TRR. Ker je na? glavni moto dru?enje, se vse vrti okoli tega. Smo dale? od tega, da bi se ukvarjali z tem, da bi pridobili veliko ke?a, imamo pa ga dovolj za eno veliko sre?anje na leto in par piknikov. ?lani z pla?ilom ?lanarine pridobijo majico, ?lansko izkaznico, popuste pri AC Intercar Maribor na vse, razun nakup novega avtomobila. Prav tako ?lani imajo dostop do samo za njih narejenega dela foruma, pa verjetno sem ?e kaj pozabil. Ni nekaj, ni pa tudi malo, kot sem povedal, va?no je dru?enje, nas ?tevilo ?lanov ne zanima, ?eprav nas je od 13.4 letos pa do danes nekaj ve? kot 100. In to samo iz Maribora, Ptuja in okolice. ?lani prihajajo tudi iz Dom?al, Ljubljane, Novega Mesta, pa verjetno sem ?e kaj pozabil, se opravi?ujem. Pa naj to ne zgleda kot reklama na?ega dru?tva, ?e rabite kako pomo?, z vpra?anji na dan, ?e rabite karkoli, samo povejte... pomagal bom, koliko bom lahko. Vem kako je bilo nam, ko smo letali okoli z papirji, na ob?ini sva bila z predsednikom vsaki dan, te?narila midva njim in oni nam.. na koncu pa je ?lo skozi...

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvo pa je treba naredit na forum stran ki jo bodo videli samo ?lani kluba pa ne vsi.

To ni problem naredit, ena mo?nost je, da skrijem forum gostom, tako da ga vidijo le registrirani uporabniki foruma, lahko pa naredim tudi uporabni?ko skupino '?lani kluba', kamor se potem dodaja zainteresirane in ti potem vidijo tisti podforum, ki je namenjen njim.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem pa seveda ni nujna "predaja" osenih podatkov...Evidenco lahko ima bosti privat...za namene klubskih zadev....in to je to...

 

Navsezadnje ?e ho?e? bit v klubu more? pristopno izjavo dat...tam pa ima? podatke...

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem pa seveda ni nujna "predaja" osenih podatkov...Evidenco lahko ima bosti privat...za namene klubskih zadev....in to je to...

 

Navsezadnje ?e ho?e? bit v klubu more? pristopno izjavo dat...tam pa ima? podatke...

 

 

LP daVid

Se razumemo.

?e malo pa bomo meli clup

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kud svi Turci, tud i mali Mujo :)

 

oz.

 

?e je ?la krava, naj gre tele tud ;)

 

khm... ampak... bi mi kdo probal obrazlo?it smisel tega ? :D

 

sramezljiv

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na forumu bo en sam del katerega bomo lahko videli samo registrirani uporabniki, ne pa tisti gosti, to nab bo dalo nekaj zasebnost.

 

 

?e eno moje mnenje: da bi v ta del dejali avte z vidnimi tablicami v unega bi jih pa brisali oz bi jih zameglil.

 

LP Toma?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem tudi ZA!

 

Tale varianta o vidnih registrskih tablicah pa mi je kar mav sme?na, ker ne vem zakaj bi jih pa sploh pred kom ?e sicer skrival, ?e seveda kdo glih ne spizdeva iz raznih petrolov brez pla?ila al kej podobnega?!

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.