Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mojstri za Mazde!

 

Zanima me va?e mnenje, kaj moram postorit oz. zamenjat na moji Mazdi.

 

Nenavaden zvok nastane, ko imam volan zamotan v skrajni poziciji (levo ali desno, ni bistveno), pa se takrat potem v gibanju (pred par dnevi sem se peljal od Kamnika proti ?rnivcu, kjer je nekaj 180-stopinjskih ovinkov) sli?i zvok v stilu tk-tk-tk-tk-tk <_<

 

Ta zvok je sli?en izklju?no kadar je volan v njegovi skrajni poziciji in se vozilo premika. Takoj je padel sum na dotrajan zglob oz., da imam kak?no man?eto nacefrano in je mast pobegnila, tako da je potem zadeva brez mazanja. Ampak sta man?eti celi. :D

 

dr. Pelka ?e nisem imel ?asa povpra?at o tej zadevi, verjetno bi mi kot iz topa izstrelu kaj bo potrebno menjat ali obnovit. :notworth:

 

Hvala vam za va? trud in mnenja v zvezi z mojo te?avo. :prstgor:

 

LP!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mel podobne simptome, sli?al se je tk tk tk pri do konca obrnjenem volanu in pospe?evanju. Polosovina oziroma homokineti?ni zglob je za zamenjat. Meni ga je Pelko dal obnovit.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Pozdravljeni mojstri za Mazde!

 

Zanima me va?e mnenje, kaj moram postorit oz. zamenjat na moji Mazdi.

 

Nenavaden zvok nastane, ko imam volan zamotan v skrajni poziciji (levo ali desno, ni bistveno), pa se takrat potem v gibanju (pred par dnevi sem se peljal od Kamnika proti ?rnivcu, kjer je nekaj 180-stopinjskih ovinkov) sli?i zvok v stilu tk-tk-tk-tk-tk <_<

 

Ta zvok je sli?en izklju?no kadar je volan v njegovi skrajni poziciji in se vozilo premika. Takoj je padel sum na dotrajan zglob oz., da imam kak?no man?eto nacefrano in je mast pobegnila, tako da je potem zadeva brez mazanja. Ampak sta man?eti celi. :D

 

dr. Pelka ?e nisem imel ?asa povpra?at o tej zadevi, verjetno bi mi kot iz topa izstrelu kaj bo potrebno menjat ali obnovit. :notworth:

 

Hvala vam za va? trud in mnenja v zvezi z mojo te?avo. :prstgo

r:

 

 

LP!

 

Borut

 

Zivijo ali imas tak problem to je pomoje ki na volanski letvi ta je draga varja tahttp://m.youtube.com/watch?v=J9Wa-ztP8YM

 

Pozdravljeni mojstri za Mazde!

 

Zanima me va?e mnenje, kaj moram postorit oz. zamenjat na moji Mazdi.

 

Nenavaden zvok nastane, ko imam volan zamotan v skrajni poziciji (levo ali desno, ni bistveno), pa se takrat potem v gibanju (pred par dnevi sem se peljal od Kamnika proti ?rnivcu, kjer je nekaj 180-stopinjskih ovinkov) sli?i zvok v stilu tk-tk-tk-tk-tk <_<

 

Ta zvok je sli?en izklju?no kadar je volan v njegovi skrajni poziciji in se vozilo premika. Takoj je padel sum na dotrajan zglob oz., da imam kak?no man?eto nacefrano in je mast pobegnila, tako da je potem zadeva brez mazanja. Ampak sta man?eti celi. :D

 

dr. Pelka ?e nisem imel ?asa povpra?at o tej zadevi, verjetno bi mi kot iz topa izstrelu kaj bo potrebno menjat ali obnovit. :notworth:

 

Hvala vam za va? trud in mnenja v zvezi z mojo te?avo. :prstgor:

 

LP!

 

Borut

 

Ni ce imas tak problem je pa kr vredu za rect

Napisano

lp zmaj najbolj?e da gre? do doktorja. p . :prstgor: ali vpra?a? bo?tjana :D lp ale? :cheers:

Napisano

lp zmaj najbolj?e da gre? do doktorja. p . :prstgor: ali vpra?a? bo?tjana :D lp ale? :cheers:

 

jah sj kej dost za doktorirat ni tule zraven... al je homokineti?ni al pa kri?... probaj na mestu ko je avto ugasnjen ?e ima? malenkost lufta v volanu potem je kri? ?e pa ne pa je homokineti?ni... :P now homokineti?ni pa ni tko drag da bi se to nekej obnavljalo... je pa seveda po ?elji lastnika avta ampak jest strankam priporo?am nov material :D

concept.gif

Napisano

dr. Pelko je po kratki testni vo?nji potrdil va?e domneve, da gre za HKZ. Verjetno ga dam kmalu obnovit ali kupim novega, ker tile trenutni zvoki niso preve? obetavni. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

FD avtodeli, me nikol ?e niso pustil na cedilu, kar se zglobov in polosovin ti?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super. Me je pa zmotilo tole - raje bi videl, da avto sloni na lesenih kladah.  
    • Executive Personnel ChangePreberi celoten članek
    • Mogoče te pa za to VAG jezi, ker delaš z njim kot z Mazdo 🤔   Brez heca. Mazda 2010 so bili sprednji zviti po 35k km. Torej ob nakupu. Vozla jo je deklica, ki je bila doma na strmi cesti ene 300-500m od odcepa glavne ceste. Tak da so se zavore uporabljale. Verjetno je težava v nihanju kvalitete jekla. In je čisto možno, da si na M5 imel pač srečo.   Podobno zgodbo lahko zaslediš pri Alfi, ker je z njo postala kraljica odstavnih pasov. Se pa verjetno tu gori noben ni vprašal zakaj. Imeli so 2 dobavitelja ojničnih ležajev. En je kvaliteto tak spustil, da mašine trgale okoli 170-190k km. Na forumu je veljalo, ali kupiš nad 200k, ali pa menjaš ležaje. Alfa je izdala servisno nalogo, kjer se je nekje nad 100k menjalo te ležaje. Samo žal večina ni več servisirala na uradnem servisu.   Torej da povzamem, če bi Mazda montirala kaj drugega, škatljive kvalitete, kot pa diske, bi tudi ona bila kraljica odstavnih pasov. Pa nikoli niso izdali servisne naloge za diske. Še tako daleč lahko grem, da sem imel ABS/ESP enoto, za katero je Mazda vedela, da je zanič. Menjali so jo, če si opazil. Ker je avto pod garancijo vozila deklica, seveda ni opazila. In ker sem opazil pol leta čez garancijo, je preprosto rekel Ferk: žal.... Hvala bogu za Autodoc, 280€ namesto na uradnem servisu 2300€.   ------- Spet sem se preveč razpisal 🫣
    • Avtomatsko ugašanje avtomobilskega motorja med čakanjem na semaforju se mi ne zdi ravno velik tehnološki dosežek. Moja stoenka je to počela že pred 40 leti.
    • Originalne sem menjal po 300.000 km oz. po trinajstih letih.   Mogoče je napaka v vozniku in ne v vozilu...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.