V0RT3X Napisano 7. december, 2013 Prijavi Deli Napisano 7. december, 2013 Zdravo, lotil sem se menjave zadnjih plo??ic na NB, ker so ?e cvilile. Sem pa naletel na par problemov. ?el sem po tem vodi?u: http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=17776 ?eljust mi je ratal vzet dol in dvignit tko da sem lahko zamenjal plo??ice z novimi. Tele podlo?ke so ble ?e ?ist prerjavene tko da jih nisem dal nazaj, kokr sem bral nimajo neke pomembne funkcije razen da malo pomagajo proti cviljenju. Se mi je pa ustavilo ko je blo treba dat ?eljust nazaj da zagrabi plo??ice, bat je namre? ?trlel zelo ven (mogo?e do konca) in zato ni ?lo gor. Posku?al sem ga stisniti s tem a brez u?inka: Po ?e malo guglanja sem pi?el do zaklju?ka da pomik bata uravnava omenjeni zobnik z 4mm imbus glavo? (skriva se za 14mm vijakom) Problem je da sem ga odvil ?e prej, preden sem sploh vzel ?eljust dol z diska, sem mislil da je navaden vijak. Ko je padu ven sem pa vidu da ima pobrane zobe nekje do tretjine. Kasneje mi je uspelo bat pomakniti nazaj v ?eljust, zagrabil sem ga s papagajkami in vrtel dokler ni bilo dost razmaka. ?eljust sem dal nazaj na disk in vse pri?raufal. Torej je vse sestavljeno ampak je kr neki upora ko vrtim kolo z rokami tko da drgne. Kokr sem ugotovil se pol ?e fine nastavitve da ne drsa delajo s tistim 4mm zobnikom? (vrti? zobnik da porine bat dost notr) Ko sem stisnu pedal je normalno zategnilo. Zdej me pa zanima kako nardit to fino nastavitev ?eljusti ?e mi je pobralo zobnik? Ga lahko vzamem z druge strani in privijem? Verjetno ko je vse nastavljeno nima neke posebne funkcije in je lahko ena stran brez? Pa kok upora more bit k vrti? ta zobnik, pri meni je blo kr dost in k sem vrtel je trokiralo, takrat sem verjetno tud pobral zobe zato me skrbi da ne bo pri?lo do tega ?e na drugi strani. (Danes sem se lotil le leve) In kako ve? da ti je zaribala ?eljust? (seized brake caliper, vidu sem tud da se dobijo rebuild kiti) Je potrebno delat ?e kak?ne druge nastavitve al je dost da ne pride do trenja pri popu??enem pedalu? Ima kej veze ?e odvijem pokrov za zavorno teko?ino med delom? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dbmiata Napisano 7. marec, 2014 Prijavi Deli Napisano 7. marec, 2014 na?eloma, se to samo od sebe nastavlja, zdaj pa vpra?anje ?e nisi kaj uni?il, ko si stiskal zadnje ?eljustina?eloma uporabi? to orodje in ni nobenih problemov( deluje pa tako da isto?asno stiska in zavija), ?ene batek ne gre not jaz sem ga dobu rabljenga za 40 evrov, in je zakon zadeva.... glede nastavitev,?e vse dela kot mora pusti tako, da se neboo ?e kaj uni?ilo Citiraj Fuck new cars ... I'm driving oldschool Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
V0RT3X Napisano 7. marec, 2014 Avtor Prijavi Deli Napisano 7. marec, 2014 Sem pol u?timal, ampak je ?e kr mal lufta u pedalu preden zagrabi pa ro?na je tud bolj tko tko sam ?ez tehni?nga je pa pr?u. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
g.Wankel Napisano 7. marec, 2014 Prijavi Deli Napisano 7. marec, 2014 Ro?ne nas ma ve?ina tko tko ?estitke za tehni?nega Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
V0RT3X Napisano 7. marec, 2014 Avtor Prijavi Deli Napisano 7. marec, 2014 Ja ja, je reku stric na tehni?nem da dobr primejo zavore. Parkiram pa zmer na ravnini. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.