Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

O?itno si nekaj pome?al.

?e misli? na motorne bate, ti nimajo dihtunge, imajo samo tesnilne in mazalne obro?ke. Edina dihtunga nad bati je dihtunga glave motorja. Torej, kaj ?eli??

Ali se samo ?ali? in ?aka? "efekat od tog", ali pa....preberi zgoraj ;) .

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
  je marko91 napisal:

Ma kaj je pa to??

 

Sej pi?e - piston return spring :ne vem:

33112_1.png

Napisano

To je simboli?na slika... v bistvu naj bi bila vzemet izredno tanka in med zgornjim delom bata in vrhom cilindra je vedno nekaj lufta.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

To je simboli?na slika... v bistvu naj bi bila vzemet izredno tanka in med zgornjim delom bata in vrhom cilindra je vedno nekaj lufta.

 

Ja to ze .. ?e glava ni predelana in ni?ana :punk:
Napisano

Ja, to sem tudi sam vgradil v Miato. Se zelo pozna, ker bat ni ve? odvisen od gravitacije, ampak ga vzmet vra?a nazaj...tako ful pridobi na vrtljajih, mo?i in navoru...tko od oka bi reku da se opaz ene 10-20 konjev ve?...v ponedeljek grem pa na valje testirat...

 

se spla?a no...ful se pozna na mo?i :bravo:

Podpis.png

 

Napisano
  je marko91 napisal:

Ja to ze .. ?e glava ni predelana in ni?ana :punk:

 

Ja sej, a ti ?e nima? skraja?nih ojnic? :blink: A tud na Nubiri nisi tega naredil? :ne vem: ?e ho?e? izbolj?ati performance in zni?ati nepotrebne izgube zaradi prete?kih in predolgih ojnic je to edina re?itev in seveda zamenjava same glave bata s tako iz kakih lahkih zlitin ali pa recimo titana.

33112_1.png

Napisano

Ma ?e ?e dreja?, dreja? vse, tud bate

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je Boss napisal:

Ja sej, a ti ?e nima? skraja?nih ojnic? :blink: A tud na Nubiri nisi tega naredil? :ne vem: ?e ho?e? izbolj?ati performance in zni?ati nepotrebne izgube zaradi prete?kih in predolgih ojnic je to edina re?itev in seveda zamenjava same glave bata s tako iz kakih lahkih zlitin ali pa recimo titana.

 

Hahaa ti kr krajsi ocitno ti ostaja dnar .. kdo ti jo bo pa balanceru???

Ce ze bi delu tak projekt bi dal kovane not in mas mir.. ne pa neki tm tra la la ...

Napisano

Ja ma dobr itak ko laj?a? mor? z gramsko tehtnico vagat, da so ojnice u kompleti s pripadajo?im batom isto vagati pol pa nima veze z balansiranjem. ?e so vsi bati in ojnice isto te?ki je to to, je zbalansiran, edin glauno gred se zbalansira pa vstrajnik to ti pa itak LPP dela kukr je men znan.

 

Una vzmet je pa itak odvisna od avta do avta, mor? napisat kero rab? pa dost baje doda sam to je pol tko da mor? cel motor met na ponku pa u nulo met ni to kr za not dat itak ?e ne ma? pa res sranje (vem k je kolega to kr sam glavo dol fuknu un notr nekak ?udn zmontiral pa fuknu not, no polomil mu je ventile). :vskalo: Sj je en reku tut ?e bi jih meu iz titana ventile da kukr je on to neki pacal da bi vseen polomil, je mal ?udn vse obrnu cepc.

Napisano
  je marko91 napisal:

Hahaa ti kr krajsi ocitno ti ostaja dnar .. kdo ti jo bo pa balanceru???

Ce ze bi delu tak projekt bi dal kovane not in mas mir.. ne pa neki tm tra la la ...

 

Mah kake kovane neki... to je ?e zastarel sistem. Druga?e pa z uravnote?enjem sploh ni te?av saj se to enostavno naredi na motorni gredi nekako tako kot pri centriranju koles pri vulkanizerju. Samo dolo?ene ute?i se pritrdijo gor oziroma zbrusi tam, ki je vi?ek.

33112_1.png

Napisano
  je pazo napisal:

?ivjo. nisem ?e zasledil te teme, zanima me koliko pride dihtunga bata pri mazdi 6?

 

Hvala za odgovore..

 

WTF ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Boss napisal:

Mah kake kovane neki... to je ?e zastarel sistem. Druga?e pa z uravnote?enjem sploh ni te?av saj se to enostavno naredi na motorni gredi nekako tako kot pri centriranju koles pri vulkanizerju. Samo dolo?ene ute?i se pritrdijo gor oziroma zbrusi tam, ki je vi?ek.

 

No pole pa kr veselo na delo .. jst bom pa kr pri zastarelem sistemu ostal ... ce ne drugega je pa vsaj vecen :prstgor:
Napisano
  je marko91 napisal:

No pole pa kr veselo na delo .. jst bom pa kr pri zastarelem sistemu ostal ... ce ne drugega je pa vsaj vecen :prstgor:

 

Jaz mam to ?e narejen - trenutno sem na 170KM pri dizlu, brez, da bi posegal v mapo in nastavitve turbine. Ko se lotim ?e tega bom za?el Ajvarja po poljanski dolini preganjat. :hudicek:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Jaz mam to ?e narejen - trenutno sem na 170KM pri dizlu, brez, da bi posegal v mapo in nastavitve turbine. Ko se lotim ?e tega bom za?el Ajvarja po poljanski dolini preganjat. :hudicek:

 

Aha :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Boss napisal:

Jaz mam to ?e narejen - trenutno sem na 170KM pri dizlu, brez, da bi posegal v mapo in nastavitve turbine. Ko se lotim ?e tega bom za?el Ajvarja po poljanski dolini preganjat. :hudicek:

 

Sam, pol mora on POVE?AT bate, da bosta enakovredna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Sam, pol mora on POVE?AT bate, da bosta enakovredna

 

Ma ne.

Zmanj?a? bate pa da? uno dihtungo vmes, po kateri nosilec teme spra?uje. Potem pa ?e tiste fedre, da vra?ajo bati v pravi polo?aj. Na koncu pa, ko vse to zmontira?, vgradi? ?e en velik feder v rezervoar za gorivo. Ti so se v Ameriki ?e tako raz?irili, da niso ve? tako dragi.

In rezultat je 50% pove?ana mo? motorja ob 30% zmanj?ani porabi goriva. :party0035:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano
  je marko91 napisal:

Hmm vsi omenjate tega nekega ajvrja pa ki ma ta GTR-ja r35 ? Da ga vsi preganjate ? :ne vem:

 

Cist navadn serijski avto, sam je dal karbon nalepko na pokrov tanka.....lima ga cez polanske ovinke mim wsh

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Cist navadn serijski avto, sam je dal karbon nalepko na pokrov tanka.....lima ga cez polanske ovinke mim wsh

 

Ojej ki ga more to sekat :P da seceno nalepko od this sticker give you +5 bhp pol ga zmaga :jupiii:
Napisano
  je marko91 napisal:

Hmm vsi omenjate tega nekega ajvrja pa ki ma ta GTR-ja r35 ? Da ga vsi preganjate ? :ne vem:

 

Ma ta je "alfa samec" oziroma ?alabajzar na forumu, ima baje najhitrej?i avto tu gor potem pa saj ve? kako gre vsi bi meli tako hiter avto in toliko obo?evalk potem. :zvizga:
Napisano
  je Symon napisal:

Ma ta je "alfa samec" oziroma ?alabajzar na forumu, ima baje najhitrej?i avto tu gor potem pa saj ve? kako gre vsi bi meli tako hiter avto in toliko obo?evalk potem. :zvizga:

 

Pah alfa no comment znamka vse pove ... sej ni cudno da se pole po drugih forumih klati ce alfasi nimajo za forum oz.ga ne rabijo ka se pr mehsniku vse zmenjo :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.