Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred menjavo gum za zimake sem poslikal letne, ki so bile vo?ene nekih 15000 km to sezono. Ker sem imel prej ve?krat te?ave s prednjimi gumami (pobiranje robov) me zanima, ?e se vam zdi, da so te kaj pobrane. Thnx

post-3203-1387724815_thumb.png

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Pred menjavo gum za zimake sem poslikal letne, ki so bile vo?ene nekih 15000 km to sezono. Ker sem imel prej ve?krat te?ave s prednjimi gumami (pobiranje robov) me zanima, ?e se vam zdi, da so te kaj pobrane. Thnx

 

Hmm slabo se vidi :(

Cene pa vem kako je to ja ka bobira robove da ne poslikam mojih :P ..

V glavnem kar ti bo pomagalo je sam to al das podvozje vtrdit in odzivnost.. al pa das stud bar no nwm ce se lih tako napise pac das zgornega sam ce mene prasas bi bilo bols da bi se dalo spodnjega ker spodi vije avto ..

Cene pa nevem kaj si mislil s tem kar si napisal :cheers:

Napisano

Kar se ti?e pobiranja robov, sem naredil skoraj doktorat, zato ti kar vpra?aj.

 

No, na sliki ni ravno videti, da bi bile pobrane po robovih. Mogo?e bi se v ?ivo druga?e videlo.

 

Je pa najve?krat napaka v konstruktorjih. Nari?ejo avto, ki naj bi bil po nekih kriterijih lep in dober. In to navadno vsebuje pre?iroke pnevmatike. ?e se s takim vozilom vozi? zmerno do prete?no po avtocestah, ni problema. Jaz pa sem imel te?avo, ker so pre?iroke pnevmatike nasadili tudi na moj poltrahtr, na Mazgo BT-50. To vozilo je klasificirano kot tovorno vozilo in ne kot osebno. In s pogonom na vsa ?tiri kolesa so od nekdaj pick-up vozila veljala bolj za delovni stroj kot pa za kak?ne dolgoproga?ke avtocestne podvige. In ker sam vozim v glavnem samo po hribih (letos izjemoma sem v celem letu naredil skoraj 1700 km po avtocesti - skoraj dvakrat ve? kot obi?ajno vsako leto od kar jo imam) in ovinkastih cestah, je tudi meni pobiralo robove. Zakaj?

 

Ne vem, ?e se spomni? tako imenovanega Spa?ka. Citroën. Ko je zavil, sta se sprednji gumi nagnili kot da bosta odpadli. No, to se dogaja pri vseh vozilih, le pri spa?kih je bilo to posebej izrazito. Torej, ?e ima? ?iroke pnevmatike, se v takem primeru vozi? pravzaprav po zunanjem robu. No, vozi? po celi pnevmatiki, le zunanji rob je precej bolj obremenjen. In ko zavije? v drugo smer, je precej bolj obremenjen notranji rob. In ?e ima? na cesti same ovinke, vozi? ves ?as samo po robovih. Edina re?itev ti je, da bolj napihne? sprednji pnevmatiki. Kar pa zna biti problem, ko pa enkrat res pride? na ravno cesto, ker ti pa potem pobere sredino.

 

Torej, ali o?je pnevmatike, ali pa redno prilagajanje tlaka v pnevmatikah glede na re?im vo?nje - ali bo ravna avtocesta (predpisan tlak) ali pa bodo sami ovinki (okoli +0,5 bar).

 

Koliko krat sem ?e rekel, da bi konstruktorjem (pa ne le vozil) za kazen dal, da morajo svoj izdelek eno leto uporabljati in servisirati. Naslednjega bi gotovo narisali druga?e...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.